Zo is hetquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:23 schreef Deisyy het volgende:
En ik postte heus niet in een dicht topic
Toepasselijkquote:
ai ai dat is echt klote man. mijn paspoort is ook echt al lang verlopenquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:35 schreef engine het volgende:
Man ik wil bij de gemeente een afspraak maken om een nieuw paspoort aan te vragen en kan daar pas over twee weken terecht![]()
En de locatie bij mij in de buurt heeft nog wel een balie maar daar kan je geen afspraken maken. De balie is uiteraard alleen op afspraak geopend.
Ik ben een mini beetje woest. Ze hadden beloofd dat die balie open zou blijven na de fusie en nu is het nog geen zes maanden verder en het is één grote puinhoop.
Tevens ben ik mijn paspoort kwijt.
Hier nog niet verlopen. Gewoon echt kwijtquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ai ai dat is echt klote man. mijn paspoort is ook echt al lang verlopen
shit hee dat is wel echt helemaal ruk danquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Hier nog niet verlopen. Gewoon echt kwijt![]()
Maar ik moet misschien begin mei naar Schotland dus kom nu wel in de problemen. Echt belachelijk dat ik niet gewoon in deze week een afspraak kan maken voor een paspoortaanvraag. Morgen maar eens woest bellen, dat zal vast helpen.
Ja spoedaanvraag zou kunnen maar is eigenlijk niet nodig. Er is nog genoeg tijd alleen niet als die lamlullen pas over twee weken tijd hebben voor een afspraak. Een spoedaanvraag kost nogal wat extra.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:37 schreef Schakeltopia het volgende:
moet je voor je werk weer naar buitenland?
kunnen ze geen spoedje doen, of is 2 weken al spoedje
mja klopt ja. ze hebben allemaal vrij genomen vanwege het mooie weer natuurlijkquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja spoedaanvraag zou kunnen maar is eigenlijk niet nodig. Er is nog genoeg tijd alleen niet als die lamlullen pas over twee weken tijd hebben voor een afspraak. Een spoedaanvraag kost nogal wat extra.
Ik ga morgen de burgemeester persoonlijk bellen! Dit kan zo maar niet!quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mja klopt ja. ze hebben allemaal vrij genomen vanwege het mooie weer natuurlijk
hahah zeg het ze!quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga morgen de burgemeester persoonlijk bellen! Dit kan zo maar niet!
Ja schijnbaar problemen hier, problemen daar. Zullen ook wel uit Rusland komen normaal gesproken ofzo.quote:
quote:
ooooooh gotto lift me upquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:15 schreef Schakeltopia het volgende:
woohooo tudutududuuu p a r t y t i m e partytime
Haaiquote:
Ook haaiquote:
Ely wiebelt meequote:
Hey dame.quote:
Ich bin wehr frei .quote:
Er ist wieder daquote:
Ohne kleitung.quote:
Heli heli helicopterquote:
Als de lijntjes maar recht liggenquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als de lijntjes maar recht liggen
Dat is meer stuiter stuiterquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij gaat ook van links naar rechts.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Plus nog eentje op twitchquote:
ja precies hahaquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:19 schreef engine het volgende:
Zolang de chat actief blijft, blijft Dazzler ook actief
quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:21 schreef suzi1 het volgende:
ik ben al anderhalve koli afgevallen in een paar dagen dmv wiebelen
Matig grapje van Dazzlerquote:
we gaan t zien. is eerste keer dat we dit hebben gebruiktquote:
jeetje, laten we het hopen!quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
we gaan t zien. is eerste keer dat we dit hebben gebruikt
en met wat geluk helpt t een half jaar.
kost ook wat, maar dan heb je ook wat.
wordt niet vergoed. 70 per shotje
Voor dat geld verwacht je wel goed spulquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
we gaan t zien. is eerste keer dat we dit hebben gebruikt
en met wat geluk helpt t een half jaar.
kost ook wat, maar dan heb je ook wat.
wordt niet vergoed. 70 per shotje
Dat klinkt ook niet heel leuk.quote:
quote:
Dat welquote:
Ik ken het meeste niet maar sommige nummers wel eerder gehoord zeg maar.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:00 schreef suzi1 het volgende:
is kut dat ik de nrs wel ken, maar niet weet wie of wat
In dit gevoel zoek ik toevallig nog iemandquote:
Ja dat is misschien best een goed ideequote:Op dinsdag 12 april 2022 21:07 schreef suzi1 het volgende:
mss moet jij eens ook hallo gaan zeggen daar, engine
quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:08 schreef Schakeltopia het volgende:
ja gewoon mee vragen naar dj jantje
Breda is wel een leuke stad. Het bezoeken waardquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:09 schreef suzi1 het volgende:
in de koepel in breda kan je ze ook een bezoekje brengen
ja geloof dat duane 30 dagen ofzo pakketje mag vasthouden, dus je zal binnenkort wel zien of hij doorgestuurd word of nietquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:16 schreef suzi1 het volgende:
ja maar ik moest nog even geduld hebben zei de sjinees. dus dan hebben we dat maar
Ojee snel even iets postenquote:
Je kent hem?quote:
die fransen nemen een loopje met jequote:Op dinsdag 12 april 2022 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
ben wel benieuwd gaat m'n pakketje nu dan naar postnl ofzo, die fransen gaan dat toch niet hier bezorgen neem ik aan
Met die muts.quote:
Die film moet je echt een keer kijken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
La Rocca nu ook.quote:
ik ook,maar La Rocca is afgefikt.quote:
2 dagen.Er zou een eindfeest komen.quote:
jeetje dat is zuur zeg!quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 dagen.Er zou een eindfeest komen.
mooi kut danquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 dagen.Er zou een eindfeest komen.
is hij zoekende?quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:04 schreef engine het volgende:
Ik kan geen screenshot maken maar Dazzler wil weten wie Dees is op twitch
Hij vraagt het voor een vriendquote:
huh?quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:04 schreef engine het volgende:
Ik kan geen screenshot maken maar Dazzler wil weten wie Dees is op twitch
Ah daar kun je dat niet meer terug zien. Zie je alleen nog de berichtjes die gepost worden nadat je online komt volgens mij.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:12 schreef suzi1 het volgende:
ja maar de chat was leeg toen ik keek
dus kan hem niet helpen aan dees
Ja ik ook hoor. Al loopt de stream van twitch wel een fractie voorquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:18 schreef Schakeltopia het volgende:
heb als backup maar even de twitch gebookmarkt, maar blijf ff op joetoep hangen
Theatermodus in twitch is trouwens best relaxquote:
zekerquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
Theatermodus in twitch is trouwens best relax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |