Zo is hetquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:23 schreef Deisyy het volgende:
En ik postte heus niet in een dicht topic
Toepasselijkquote:
ai ai dat is echt klote man. mijn paspoort is ook echt al lang verlopenquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:35 schreef engine het volgende:
Man ik wil bij de gemeente een afspraak maken om een nieuw paspoort aan te vragen en kan daar pas over twee weken terecht![]()
En de locatie bij mij in de buurt heeft nog wel een balie maar daar kan je geen afspraken maken. De balie is uiteraard alleen op afspraak geopend.
Ik ben een mini beetje woest. Ze hadden beloofd dat die balie open zou blijven na de fusie en nu is het nog geen zes maanden verder en het is één grote puinhoop.
Tevens ben ik mijn paspoort kwijt.
Hier nog niet verlopen. Gewoon echt kwijtquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ai ai dat is echt klote man. mijn paspoort is ook echt al lang verlopen
shit hee dat is wel echt helemaal ruk danquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Hier nog niet verlopen. Gewoon echt kwijt![]()
Maar ik moet misschien begin mei naar Schotland dus kom nu wel in de problemen. Echt belachelijk dat ik niet gewoon in deze week een afspraak kan maken voor een paspoortaanvraag. Morgen maar eens woest bellen, dat zal vast helpen.
Ja spoedaanvraag zou kunnen maar is eigenlijk niet nodig. Er is nog genoeg tijd alleen niet als die lamlullen pas over twee weken tijd hebben voor een afspraak. Een spoedaanvraag kost nogal wat extra.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:37 schreef Schakeltopia het volgende:
moet je voor je werk weer naar buitenland?
kunnen ze geen spoedje doen, of is 2 weken al spoedje
mja klopt ja. ze hebben allemaal vrij genomen vanwege het mooie weer natuurlijkquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja spoedaanvraag zou kunnen maar is eigenlijk niet nodig. Er is nog genoeg tijd alleen niet als die lamlullen pas over twee weken tijd hebben voor een afspraak. Een spoedaanvraag kost nogal wat extra.
Ik ga morgen de burgemeester persoonlijk bellen! Dit kan zo maar niet!quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mja klopt ja. ze hebben allemaal vrij genomen vanwege het mooie weer natuurlijk
hahah zeg het ze!quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga morgen de burgemeester persoonlijk bellen! Dit kan zo maar niet!
Ja schijnbaar problemen hier, problemen daar. Zullen ook wel uit Rusland komen normaal gesproken ofzo.quote:
quote:
ooooooh gotto lift me upquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:15 schreef Schakeltopia het volgende:
woohooo tudutududuuu p a r t y t i m e partytime
Haaiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |