Maar voor de aarde, die vele malen dichter bij de zon staat, bestaat dat niet, hoor. Nee, daar zijn temperatuur schommelingen het gevolg van de mens. Daar zijn wij ineens de oorzaak vanquote:Neptunus, de planeet in ons zonnestelsel die het verst weg staat van de zon, heeft te maken met mysterieuze temperatuurveranderingen. Dat blijkt uit nieuw onderzoek van ruimte-experts van de universiteit van Leicester.
Temperaturen in de atmosfeer van de ijsreus - zeventien keer de massa van de aarde - hebben de afgelopen twee decennia onverwachts enorm geschommeld, staat in de studie die is gepubliceerd in Planetary Science Journal.
Dat doen ze altijd tijdens de ramadanquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:17 schreef ToT het volgende:
Ze bereiden een invasie voor!
The chances of anything coming from Neptune
are a million to one, they said...
(Ahhhhhhahhhhhhhhhhh....)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:21 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd tijdens de ramadan
Jouw topics zijn zo waanzinig dom geworden. Kan je nou echt niks beters verzinnen mens???quote:
Ik geef aan dat astronomische verschijnselen daar een veel waarschijnlijkere oorzaak voor zijnquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:26 schreef pokkerdepok het volgende:
want een temperatuurschommeling op neptunus bewijst dat de temperatuurveranderingen op aarde niet door de mens zijn veroorzaakt?
Vind ik wel. Universiteit van Leicester. Planetary Science Journal.quote:
Duidelijk weerquote:
Het is allemaal propaganda!quote:
Pro putin propaganda.quote:
Waar is die url dan? Nu wil ik het hele ding lezen natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vind ik wel. Universiteit van Leicester. Planetary Science Journal.
Lekker makkelijk dat roepen als het ongemakkelijk voor je wordt hè?quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:57 schreef Intint het volgende:
Het feit dat het op Neptunes kouder wordt en op onze planeet laten we voor de vorm maar even weg, toch?
quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar voor de aarde, die vele malen dichter bij de zon staat, bestaat dat niet, hoor. Nee, daar zijn temperatuur schommelingen het gevolg van de mens. Daar zijn wij ineens de oorzaak van
Klacht: waarom zit GroenLinks nog steeds niet op Neptunus een warmtepomp te installeren als het daar zo erg is?
Wat moet ik anders benoemen dan? Je trekt een domme vergelijking en ik leg dat bloot.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lekker makkelijk dat roepen als het ongemakkelijk voor je wordt hè?
Matige universiteit en staat niet eens in de top 100 beste universiteiten.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vind ik wel. Universiteit van Leicester. Planetary Science Journal.
Jij weet het uiteraard beterquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Matige universiteit en staat niet eens in de top 100 beste universiteiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |