wat ga je doen met al die vrije tijd?quote:Op dinsdag 12 april 2022 07:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hier zou er wel heel veel geluk moeten zijn dan.
Maar ik heb na Koningsdag een lang weekend gepakt.
Geen TT, wel een Tegan.quote:
quote:
SPOILER: Twee T's voor jou ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:15 schreef Nine. het volgende:
[..]PrimaSPOILER: Twee T's voor jou ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik kan nog wel meer verzinnen...quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:46 schreef rival het volgende:
Behalve die van de kat dan soms 's ochtends
Positief is dat je altijd op R&P kunt vertrouwen om mitsen, maren en ander gedoe op te werpen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:52 schreef rival het volgende:
Ik wilde positief beginnen vandaag... Had ik nooit moeten doen.
Ook iets waar we altijd op kunnen vertrouwenquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:02 schreef Senn88 het volgende:
Toch vandaag ook nog maar even thuis gebleven had onwijze buikkramp vannacht. Dacht als ik daarmee op kantoor te maken krijg heb ik echt een probleem
Waarop?quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ook iets waar we altijd op kunnen vertrouwen
quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:02 schreef Senn88 het volgende:
Toch vandaag ook nog maar even thuis gebleven had onwijze buikkramp vannacht. Dacht als ik daarmee op kantoor te maken krijg heb ik echt een probleem
quote:
Veel dutjes, bier drinken op Koningsnacht, verder nog geen plannen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat ga je doen met al die vrije tijd?
Dat is dan ook het eerste waar ik aan denk bij dat woord, gelukkigquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen als het iets positiefs is wat een ander voor mij doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |