Die ziet er wat dreigender uitquote:
Die zijn leukquote:
Hey Dot.quote:
Hey FFquote:
Ik kon hem niet laten lopen.quote:
Goedemorgen.quote:
Door jou zie ik leuke dingen.quote:
Zo druk geweest?quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:11 schreef Sunsy het volgende:
Goedemorgen.![]()
Hopelijk vandaag even een dag rust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vogeltjes?quote:
Konijntjes 🐇quote:
quote:
Hey dame ,gaat het weer een beetje?quote:
Ah paasversieringquote:
Verschrikkelijkquote:
quote:
Hij is een stuk kleiner dan de Kiliquote:Op dinsdag 12 april 2022 06:16 schreef pullup het volgende:
En het volgende doel voor @:Prisha
[ twitter ]
Jij bent iemand die dat ook waarmaaktquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij is een stuk kleiner dan de Kilimaar wel mooier qua vorm.
Mijn volgende doel is Mount Everest basecamp, over een jaar of twee.
Ik heb het in huus maar gebruik het nooit... komt er zn monteur die loopt met zn spuitbus in zn zak...quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:04 schreef Mrsloveable het volgende:
WD40 is voor alles te gebruiken net zoals Dasty
Ah die gebruiken dat dus ook..quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het in huus maar gebruik het nooit... komt er zn monteur die loopt met zn spuitbus in zn zak...
Zoom?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:52 schreef Deisyy het volgende:
Heerlijk weertje, schuifpui staat lekker open![]()
Vanmiddag weer een sollicitatiegesprek.
Nee deze keer daar op kantoor, lekker dichtbij ook, nog geen 20 minuutjes met de auto.quote:
Laat ze maar naar jou toe komen dan.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee deze keer daar op kantoor, lekker dichtbij ook, nog geen 20 minuutjes met de auto.
Dan leer je pas wat meer over de sollicitantenquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Laat ze maar naar jou toe komen dan.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan leer je pas wat meer over de sollicitanten
tnxquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij bent iemand die dat ook waarmaakt
heel veel succes vanmiddag Deesquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:52 schreef Deisyy het volgende:
Klein is fijnquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij is een stuk kleiner dan de Kilimaar wel mooier qua vorm.
Mijn volgende doel is Mount Everest basecamp, over een jaar of twee.
Kozijntje?quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:56 schreef Deisyy het volgende:
Kom op kozijntje, doe maar wiebele, wiebele
Ik begreep dat het kozijn van chufi niet helemaal jofel was.quote:
Oh jeequote:Op dinsdag 12 april 2022 11:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begreep dat het kozijn van chufi niet helemaal jofel was.
O das minder, dan kan je beter druk zijn dan ellendequote:
SUcces Deisyyquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:52 schreef Deisyy het volgende:
Oh jij snapte dat wel allemaalquote:
Natuurlijk, je moet er een beetje je eigen invulling aan gevenquote:
quote:
Deisyy moet de mensen die haar in dienst willen nemen eigenlijk tegen elkaar op laten bieden.quote:
Zo werkt het vaak wel, als ze je graag willen hebben kan je het mooi uitspelenquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deisyy moet de mensen die haar in dienst willen nemen eigenlijk tegen elkaar op laten bieden.
Spannend! Succes!quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:52 schreef Deisyy het volgende:
Nou echt wel.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das minder, dan kan je beter druk zijn dan ellende
Spannend! Succes vanmiddag!quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:52 schreef Deisyy het volgende:
quote:
Lang verhaal, maar nu?quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:00 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lezen, en als je het niet leuk vond pechquote:
Alleen het begin en einde snel gelezenquote:Op dinsdag 12 april 2022 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Lezen, en als je het niet leuk vond pech
Geniet er van, t is zeker lekker buitenquote:Op dinsdag 12 april 2022 14:16 schreef pullup het volgende:
Het was net zonniger buitenBeter knapt het snel op want ik ga er weer uit
als ik haar was zou ik een stake door zijn hart rammen en dan naast die andere vent onder de petunia's begravenquote:Op dinsdag 12 april 2022 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Lezen, en als je het niet leuk vond pech
Of een stake door zijn hart rammen en hem aan een hoge boom hangen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
als ik haar was zou ik een stake door zijn hart rammen en dan naast die andere vent onder de petunia's begraven![]()
Nee.. Politie heeft nog wel een tijdje met sirenes rondgeredenquote:Op dinsdag 12 april 2022 16:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is er als een signalement van de daders?
Man4 😂😂 ik zal dan morgen maar niet de gebr Karamazov overtypenquote:Op dinsdag 12 april 2022 16:33 schreef puzziepie het volgende:
Tering wat een lang verhaal
Niet gelezen
Verrassend eindequote:Op dinsdag 12 april 2022 16:33 schreef puzziepie het volgende:
Tering wat een lang verhaal
Niet gelezen
Joepie.quote:
Het was een heel leuk bedrijf, zo ook de functie en het gesprek ging heel goed, ze zouden deze week nog iets laten weten, maar ze belden eind van de middag dat ze meteen enthousiast zijn en verder willen, dus of ik een assessment wil maken en dan volgende week weer een nieuwe afspraakquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een heel leuk bedrijf, zo ook de functie en het gesprek ging heel goed, ze zouden deze week nog iets laten weten, maar ze belden eind van de middag dat ze meteen enthousiast zijn en verder willen, dus of ik een assessment wil maken en dan volgende week weer een nieuwe afspraak
Fijn!quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een heel leuk bedrijf, zo ook de functie en het gesprek ging heel goed, ze zouden deze week nog iets laten weten, maar ze belden eind van de middag dat ze meteen enthousiast zijn en verder willen, dus of ik een assessment wil maken en dan volgende week weer een nieuwe afspraak
Ja zeker, ik moet het wel even laten bezinken, het gaat allemaal zo snelquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker, ik moet het wel even laten bezinken, het gaat allemaal zo snel
Dit bedrijf spreekt me vanaf het begin wel heel erg aan.
Tof voor je, feli.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker, ik moet het wel even laten bezinken, het gaat allemaal zo snel
Dit bedrijf spreekt me vanaf het begin wel heel erg aan.
Gaan vanzelf ook wel relaxenquote:
Die achterpootjesquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaan vanzelf ook wel relaxen
[ twitter ]
Zo zijn katten
Wauw. Wat fijn Deisyy 👍🏻quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaaaaa wat goed en leuk en fijn!quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was een kort bezoek voor iemand die zo ver weg woont.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn Amerikaanse oom is net weer weg; was leuk hem weer te zienEn ook gehoord dat ik er weer een achternichtje bij heb; mijn oudste neef heeft sinds een paar maanden een tweede dochtertje
Ja, maar hij gaat dan meestal in een week heel Nederland door om ook alle neven en nichten af te gaan, en is nu even twee nachtjes in Utrecht. Dus dan is het meestal niet zo heel langquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat was een kort bezoek voor iemand die zo ver weg woont.
Gefeliciteerd
Ja zo gaat dat dan, mijn zwager en schoonzus wonen in Frankrijk, maar als ze dan een weekje in Nederland zijn zitten ze ook altijd helemaal volgepland met familebezoekjes.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar hij gaat dan meestal in een week heel Nederland door om ook alle neven en nichten af te gaan, en is nu even twee nachtjes in Utrecht. Dus dan is het meestal niet zo heel lang
Voor mij hetzelfde. O.a. DOMunder moet ik nog steeds een keer doen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 00:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gek genoeg in Utrecht ken ik ze waarschijnlijk niet allemaal, maar dat is hetzelfde als dat ik in Utrecht heel veel toeristische dingen niet gedaan heb![]()
Wat voor boekenforum was dat? Had dat met je studie te maken?quote:Wel een tijdje lang een boekenforum gerund en mede met die mensen veel antiquariaten bezocht, maar geen idee of die er allemaal nog zijn
Ik ben er zelf echt helemaal verbaasd van, maar het is echt zo en het is wel goed voor mijn zelfvertrouwen, ik had verwacht dat ik inmiddels te oud zou zijnquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:41 schreef Prisha het volgende:
@:Deisyy wauw dat klinkt niet verkeerd. En wat fijn dat tot nu toe iedereen eigenlijk wel positief/enthousiast is. Dat moet wel een heel fijn gevoel geven.
Lekker even laten bezinken inderdaad.
Mijn Canadese familie ook - al kiezen die er bewust voor om niet de héle familie op te zoeken, maar alleen degenen die actief contact houden.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat dan, mijn zwager en schoonzus wonen in Frankrijk, maar als ze dan een weekje in Nederland zijn zitten ze ook altijd helemaal volgepland met familebezoekjes.
Weet je huidige werkgever al dat je aan het solliciteren bent?quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er zelf echt helemaal verbaasd van, maar het is echt zo en het is wel goed voor mijn zelfvertrouwen, ik had verwacht dat ik inmiddels te oud zou zijn
Mijn zwager en schoonzus doen dat ook, anders heb je helemaal een paar weken nodig als je een beetje grote familie- en kennissenkring hebtquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn Canadese familie ook - al kiezen die er bewust voor om niet de héle familie op te zoeken, maar alleen degenen die actief contact houden.
Nee nog niet, en dat vind ik ook wel spannend, vooral omdat het mijn zwager is.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Weet je huidige werkgever al dat je aan het solliciteren bent?
quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zwager en schoonzus doen dat ook, anders heb je helemaal een paar weken nodig als je een beetje grote familie- en kennissenkring hebt
Ik neem aan dat het hier om verschillende zwagers gaat(?)quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee nog niet, en dat vind ik ook wel spannend, vooral omdat het mijn zwager is.
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat het hier om verschillende zwagers gaat(?)
Ja, daar gaat dan toch wat tijd in zitten om iedereen af te gaan inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat dan, mijn zwager en schoonzus wonen in Frankrijk, maar als ze dan een weekje in Nederland zijn zitten ze ook altijd helemaal volgepland met familebezoekjes.
Ach, die mythe is inmiddels voorbij. Ook boven de 40 (of 50) heb je nog volop kans.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er zelf echt helemaal verbaasd van, maar het is echt zo en het is wel goed voor mijn zelfvertrouwen, ik had verwacht dat ik inmiddels te oud zou zijn
Dat is inderdaad wel jammer, jammer dat er zoveel naar het buitenland zijn verhuisd. Ik heb ook nog maar weinig contact met neven en nichten, in onze jeugd woonden we al niet dicht bij elkaar in de buurt, wel in Nederland, maar daardoor was er al niet echt een band.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, daar gaat dan toch wat tijd in zitten om iedereen af te gaan inderdaad![]()
Ik vind het wel jammer dat ik niet veel familieleden heb die ik zie. Mijn nicht en neven wonen ook allemaal in Amerika met hun gezinnen, en daar ben ik niet mee opgegroeid. Met de andere broer van mijn moeder is nooit contact geweest zolang ik leef, en zijn dochters heb ik ook niet veel gezien. Aan mijn vaders kant woont vrijwel iedereen ook in het buitenland inmiddels.
Same here. En ik weet nog wel hoe tof ik het vond dat het er kwam, en nog steeds niet gedaanquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:59 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kom hier nog even op terug:
[..]
Voor mij hetzelfde. O.a. DOMunder moet ik nog steeds een keer doen.
Nee had niks met mijn studie te maken. Ik ben dat forum destijds begonnen met iemand die ik eerst van een ander forum kende. We waren echt allebei tieners toen. Forum heeft toen best nog een tijdje redelijk gelopenquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:59 schreef Domnivoor het volgende:
Wat voor boekenforum was dat? Had dat met je studie te maken?
Nou ja, die zwager houdt zicht toch het liefst met zijn werk bezig en niet met prive aangelegenheden, dat scheeltquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:12 schreef Domnivoor het volgende:
@:Deisyy Ja, dat zal best spannend zijn. Er staat meer op het spel dan alleen een zakelijke relatie.
Ja dat blijktquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:13 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ach, die mythe is inmiddels voorbij. Ook boven de 40 (of 50) heb je nog volop kans.
Same met mijn oom, maar die heeft dus met veel nog actief emailcontact enzoquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn Canadese familie ook - al kiezen die er bewust voor om niet de héle familie op te zoeken, maar alleen degenen die actief contact houden.
Ah, dat is herkenbaarquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Same met mijn oom, maar die heeft dus met veel nog actief emailcontact enzoHij ziet sommige familieleden vaker dan wij dat doen
Hier dus ook. Mijn moeder heeft twee oudere broers; haar oudste broer die vandaag op bezoek was, is sterrenkundige geweest en is eerst naar Duitsland verhuisd en daarna naar Amerika. Mijn nicht en neven zijn een stuk ouder dan ik want mijn oom en mijn moeder schelen nogal wat in leeftijd, en die hebben daar inmiddels ook gezinnen en zijn helemaal Amerikaans geworden; ik ben niet met ze opgegroeid, dus 1-op-1 contact is er niet. Met de andere broer van mijn moeder is al decennialang geen contact meer.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel jammer, jammer dat er zoveel naar het buitenland zijn verhuisd. Ik heb ook nog maar weinig contact met neven en nichten, in onze jeugd woonden we al niet dicht bij elkaar in de buurt, wel in Nederland, maar daardoor was er al niet echt een band.
Ja inderdaad. Mijn oom gaat dan echt bij neven en nichten op bezoek die hij heeeeel lang niet gezien heeft, maar als je toch in Nederland bent, dan doe je inderdaad meer moeite om die mensen ook op te zoeken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, dat is herkenbaar![]()
Als je ver weg woont doe je er meer moeite voor.
En iemand die geëmigreerd is zal er ook meer behoefte aan hebben om familie op te zoeken.
Jij vertelde laatst toch dat jullie nog altijd een beetje de verjaardag van je opa vieren? Dat vind ik dan wel mooi. Wij doen dat ook op de verjaardag van mijn zus, maar dan alleen met de andere zussen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier dus ook. Mijn moeder heeft twee oudere broers; haar oudste broer die vandaag op bezoek was, is sterrenkundige geweest en is eerst naar Duitsland verhuisd en daarna naar Amerika. Mijn nicht en neven zijn een stuk ouder dan ik want mijn oom en mijn moeder schelen nogal wat in leeftijd, en die hebben daar inmiddels ook gezinnen en zijn helemaal Amerikaans geworden; ik ben niet met ze opgegroeid, dus 1-op-1 contact is er niet. Met de andere broer van mijn moeder is al decennialang geen contact meer.
Mijn vader had 1 zus die in 2015 is overleden en mijn opa leefde ook tot 2017 nog en toen kwamen we met kerst en pasen altijd wel bij elkaar bij mijn opa thuis, maar eerst overleed mijn tante en daarna mijn opa, en is er niet veel meer met die bijeenkomsten gedaan. Mijn aangetrouwde oom zien we nog wel eens, maar mijn neef en nicht van die kant zijn ook naar het buitenland gegaan. En sowieso hadden zij als gezin véél meer contact met het gezin van de zus van die oom.
Ja!quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vertelde laatst toch dat jullie nog altijd een beetje de verjaardag van je opa vieren? Dat vind ik dan wel mooi. Wij doen dat ook op de verjaardag van mijn zus, maar dan alleen met de andere zussen.
Trusten!quote:
Slaap lekker Deisyyquote:
Hallo Sode!quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:51 schreef Sodeknetters het volgende:
Hallo allemaal![]()
Welterusten allemaal
ik ga zo verhuizenquote:Op dinsdag 12 april 2022 23:38 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom ook net pas binnenvallen.
Deisyy’s sollicitatiegesprekquote:
Naar een andere verdieping?quote:
Wij hebben jou gemistquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, dat dus, laptop begane grond naar telefoon 1e etage
Ik wens je een goede reisquote:
Biertje?quote:Op dinsdag 12 april 2022 23:58 schreef Koen66 het volgende:
(was behalve de trap oplopen ook verkleden en tanden poetsen)
Dat zijn de leuke vooruitzichtenquote:
1e paasdag paasbrunch met wat visite. Denk dat ik vrijdag of maandag m'n moeder ga bezoeken.quote:Op woensdag 13 april 2022 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zijn de leuke vooruitzichten![]()
Nog wat van plan die 4 dagen?
Hier wordt thuisgeblevenquote:Op woensdag 13 april 2022 00:13 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog spannende ideeën voor de paas?
jobilumpiesquote:Op woensdag 13 april 2022 00:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier wordt thuisgebleven![]()
Ik ga wel voor het eerst wat dingen met filodeeg maken, dus hopelijk kan ik ermee overweg
Ik ben benieuwd of het luktquote:Op woensdag 13 april 2022 00:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier wordt thuisgebleven![]()
Ik ga wel voor het eerst wat dingen met filodeeg maken, dus hopelijk kan ik ermee overweg
Zondag sta ik op de Terrariabeurs. Maandag ga ik naar Friesland.quote:Op woensdag 13 april 2022 00:13 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog spannende ideeën voor de paas?
Met je beestjes>quote:Op woensdag 13 april 2022 00:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zondag sta ik op de Terrariabeurs. Maandag ga ik naar Friesland.
Met o.a. flyers en tijdschriften.quote:
Dat kan ik het altijd noemenquote:
Spanakopita wilde ik al langer maken. En wat ervan overblijft wil ik waarschijnlijk baklava makenquote:
Als het ooit een hit wordt wil wel de creditsquote:Op woensdag 13 april 2022 00:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat kan ik het altijd noemenThanks voor de tip
Hoest met Dishoom?quote:Op woensdag 13 april 2022 00:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Spanakopita wilde ik al langer maken. En wat ervan overblijft wil ik waarschijnlijk baklava maken
Jobilumpies.nl is nog beschikbaarquote:
quote:Op woensdag 13 april 2022 00:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Spanakopita wilde ik al langer maken. En wat ervan overblijft wil ik waarschijnlijk baklava maken
Wel een mooie stad Zaragozaquote:Op woensdag 13 april 2022 00:32 schreef chufi het volgende:
Volg ook de processies in Zaragoza en omgeving ...
Zeker! Dan vergeet ik jou nietquote:Op woensdag 13 april 2022 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het ooit een hit wordt wil wel de credits
.com ?quote:Op woensdag 13 april 2022 00:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jobilumpies.nl is nog beschikbaar
Heb vooral veel gelezen eruit, maar nog niks gemaaktquote:
Die ookquote:
Hey, wil je dat ik mijn eigen site maak en hier verkas?quote:Op woensdag 13 april 2022 00:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jobilumpies.nl is nog beschikbaar
Zelfde hier hoorquote:Op woensdag 13 april 2022 00:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb vooral veel gelezen eruit, maar nog niks gemaaktIk hou je op de hoogte!
Goed planquote:Op woensdag 13 april 2022 00:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hey, wil je dat ik mijn eigen site maak en hier verkas?
Meestal?quote:
Ja nog wel. Ik zorg gewoon dat ze passen.quote:
stuk of 8 of zoquote:Op woensdag 13 april 2022 00:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meestal?
Hoeveel heb je er al gewonnen?
En werkt dat strengere? Of smokkel je te vaakquote:Op woensdag 13 april 2022 00:43 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja nog wel. Ik zorg gewoon dat ze passen.![]()
Maar ik ben de laatste tijd wel wat strenger dat ik niet alles meer mag kopen van mezelf.
Maar kook je het dan ook?quote:Op woensdag 13 april 2022 00:45 schreef -Shii- het volgende:
Alleen al een mooie grote boekwinkel inlopen en dan naar de nieuwe kookboeken kijken, daar kan ik zo van genieten.
HIer waren ze van de week in de boekwinkel in de war, dat ik een keer een normaal boek besteld had ipv een kookboekquote:Op woensdag 13 april 2022 00:45 schreef -Shii- het volgende:
Alleen al een mooie grote boekwinkel inlopen en dan naar de nieuwe kookboeken kijken, daar kan ik zo van genieten.
Heel af en toe smokkelen.quote:Op woensdag 13 april 2022 00:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En werkt dat strengere? Of smokkel je te vaak
Ik heb er tegenwoordig minder tijd voor en minder zin in, dus helaas de laatste tijd niet meer zoveel.quote:
Ik heb ook een map met verzamelde recepten. Ook al enkele hele oude en die maak ik nog regelmatig.quote:Op woensdag 13 april 2022 00:48 schreef Domnivoor het volgende:
Hier staan ook een paar mooie kookboeken, o.a. Griekse en Italiaanse.
En een map met recepten die ik verzameld heb.
quote:Op woensdag 13 april 2022 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfde hier hoor
Al zijn er ondertussen al weer nieuwe kookboeken die ook nog moeten
Herkenbaarquote:Op woensdag 13 april 2022 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfde hier hoor
Al zijn er ondertussen al weer nieuwe kookboeken die ook nog moeten
* Aoibhin vindt het leuk jullie allemaal gekend te hebbenquote:
Jaaaaquote:Op woensdag 13 april 2022 00:45 schreef -Shii- het volgende:
Die in Utrecht is ook mooi. Alhoewel ik wel moet wennen aan de nieuwe locatie.quote:Op woensdag 13 april 2022 00:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaaaaLekker doorbladeren en al dat lekkers zien
quote:Op woensdag 13 april 2022 00:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik had ooit een map vol maar die is gepikt.
quote:Op woensdag 13 april 2022 00:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik had ooit een map vol maar die is gepikt.
En dan wil ik net in de weer met spanakopita en baklava enzoquote:
Welke boekwinkel bedoel je? Broese?quote:Op woensdag 13 april 2022 00:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Die in Utrecht is ook mooi. Alhoewel ik wel moet wennen aan de nieuwe locatie.
Ik juich het toequote:Op woensdag 13 april 2022 00:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan wil ik net in de weer met spanakopita en baklava enzo
Ja Broese.quote:Op woensdag 13 april 2022 00:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Welke boekwinkel bedoel je? Broese?
Die is een beetje van z'n voetstuk gevallen toch?quote:Op woensdag 13 april 2022 00:57 schreef marcb1974 het volgende:
Heb hier wel het griekse kookboek staan van die kleine chef uit Masterchef Australia
Dat heb ik gemist dan, hoe bedoel je?quote:Op woensdag 13 april 2022 01:01 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Die is een beetje van z'n voetstuk gevallen toch?
Sjoef!quote:
Onderbetaling van z'n personeel en mishandeling van een jonge voetbalfan.quote:Op woensdag 13 april 2022 01:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist dan, hoe bedoel je?
Ruilen tegen wat spookboeken?quote:
quote:Op woensdag 13 april 2022 01:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Onderbetaling van z'n personeel en mishandeling van een jonge voetbalfan.
Wat wil je precies ruilen?quote:
Broese is een goede boekwinkel inderdaadquote:Op woensdag 13 april 2022 01:01 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja Broese.
Scheltema in Amsterdam is ook een mooie grote boekwinkel. Ik vind Engelstalige kookboeken ook altijd heel erg interessant en daar hebben ze best een aardig aanbod van en ook is er in Amsterdam de American bookstore en een andere, waarvan ik even niet op de naam kom.
Dat kun je zo hebben. Maar tijd gaat snel, voor je het weet is het weekend.quote:Op woensdag 13 april 2022 06:16 schreef Koen66 het volgende:
moe
toe aan weekend
toch maar naar de zaak
quote:
quote:
Morguh herenquote:
DIe liggen wel mooi opgestapeldquote:
Morning meneerquote:
Hulloquote:
BB forum is nu dicht. Ben mod op crea.quote:Op woensdag 13 april 2022 07:02 schreef pullup het volgende:
Ben je nog steeds mod op het BB forum @:dotteke ?
Of ook nog ergens anders want dat zal wel zijn afgelopen toch?
crea? Ah creativiteit. O daar zijn allemaal aardige users.quote:Op woensdag 13 april 2022 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BB forum is nu dicht. Ben mod op crea.
quote:Op woensdag 13 april 2022 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BB forum is nu dicht. Ben mod op crea.
Duimpjes omdat BB dicht is? Of omdat crea?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |