Ik heb in mijn hele leven 1 parkeerboete en twee snelheidsboetes gehad (2 keer 6km te hard).quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hebben jullie wel eens vier keer in zes jaar tijd een boete gekregen voor vuilniszakken op straat leggen?
Nee, wel eens twee notes op een dag.quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hebben jullie wel eens vier keer in zes jaar tijd een boete gekregen voor vuilniszakken op straat leggen?
In plaats van woedend worden, kun je ook eens kritisch naar jezelf kijken en je gewoon aan de regels houden.quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:45 schreef GGMM het volgende:
Ik had toevallig gisteren een boete binnengekregen
Woedend ben ik
Nee, boetes krijgen is in de regel ook voor proleten. Die daar dan ook nog heel bozig over gaan doen terwijl ze zelf fout zitten. Op twitter ook zo'n leuke rubriek.quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
6 kilometer te hard maar, ik vind dat ze ook een waarschuwing hadden kunnen geven!quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In plaats van woedend worden, kun je ook eens kritisch naar jezelf kijken en je gewoon aan de regels houden.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In plaats van woedend worden, kun je ook eens kritisch naar jezelf kijken en je gewoon aan de regels houden.
Als je 6km lang te hard rijdt maak je het er wel naar hequote:Op dinsdag 12 april 2022 17:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven 1 parkeerboete en twee snelheidsboetes gehad (2 keer 6km te hard).
ik voel er geen emotie bijquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe voel jij je hierbij of lag het vermoeden er al langer?
Huhuhuquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als je 6km lang te hard rijdt maak je het er wel naar he
Ik heb nog nooit bitcoin van je gekregen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind het wel meevallen
vind de meeste die ik spreek wel behulpzaam en vrijgevig juist
Dit is de echte @aTypischquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit bitcoin van je gekregen.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jaaa
2x400 euro van ryanair voor een vertraging uit 2020
daar ga ik bitcoin van kopen
@:onlogisch @:wereldgozer @:nattekat
quote:
Is dit je "lach uit beleefdheid"?quote:
dat kloptquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit bitcoin van je gekregen.
Is ie al ergens te streamen? HBO?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:11 schreef aTypisch het volgende:
Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore
kkslecht 2/10
@:jr-style-93
weet ik nietquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is ie al ergens te streamen? HBO?
Hij is pas net een week in de bioscoop.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is ie al ergens te streamen? HBO?
Nou ja, jij kreeg ook een keer een halfjaar ban en daar leek je heel erg bozig over! @Nattekat zou ook zomaar een agent kunnen zijn (of naja, boa, maar je snapt wat ik bedoel)quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, boetes krijgen is in de regel ook voor proleten. Die daar dan ook nog heel bozig over gaan doen terwijl ze zelf fout zitten. Op twitter ook zo'n leuke rubriek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |