wat een hoop haat en nijd tegenwoordig René, alsof de wereld op dit moment niet genoeg problemen kent.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rob Goossens heeft ruzie met Eva Vlaardingerbroek
Ik word er ook helemaal naar van.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat een hoop haat en nijd tegenwoordig René, alsof de wereld op dit moment niet genoeg problemen kent.
Misschien was dat de reden van de grimmige sfeer gisteravond door een bepaalde user?quote:
Die bepaalde user heeft volgens mij al een tijdje last van issuesquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien was dat de reden van de grimmige sfeer gisteravond door een bepaalde user?
Hadden zij dat toevallig gezien of heeft iemand de NSB'er uitgehangen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:44 schreef tong80 het volgende:
Net twee blauwe kostumen aan de deur Schrok me kapot en zei : 'zeg het maar.' Waren het handhavers. Had ik zak met plastic naast de container gezet. Dacht dat-ie vol was, omdat er al twee naast lagen. Niet dus. Fucking 100 Euro boete.
Ik vraag me altijd af met wat voor gevoel dat soort mensen aan het avondeten zittenquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:44 schreef tong80 het volgende:
Net twee blauwe kostumen aan de deur Schrok me kapot en zei : 'zeg het maar.' Waren het handhavers. Had ik zak met plastic naast de container gezet. Dacht dat-ie vol was, omdat er al twee naast lagen. Niet dus. Fucking 100 Euro boete.
Ze kijken wat er in zit. Ik was niet bepaalt diplomatiek tegen ze. Eén begon me te filmen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hadden zij dat toevallig gezien of heeft iemand de NSB'er uitgehangen?
ze openen tegenwoordig vuilnis en zoeken dan naar adresgegevens. erg triestquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hadden zij dat toevallig gezien of heeft iemand de NSB'er uitgehangen?
Als tong ook even was gekeken was dit niet gebeurd. Als iedereen zijn vuilnis maar lukraak op straat gooit wordt het een bende!quote:
Klopt, mijn fout. Maar dan gelijk 100 Euro boete. Dan kan ik niet laten om om te rekenen in guldens.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als tong ook even was gekeken was dit niet gebeurd. Als iedereen zijn vuilnis maar lukraak op straat gooit wordt het een bende!
Toen ze zagen dat er een lege fles aldi-wijn in zat wisten ze dat..quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ze openen tegenwoordig vuilnis en zoeken dan naar adresgegevens. erg triest
Hadden ze ook een waarschuwing voor kunnen geven.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als tong ook even was gekeken was dit niet gebeurd. Als iedereen zijn vuilnis maar lukraak op straat gooit wordt het een bende!
Zullen wel een quotum moeten halen. Die mensen doen ook gewoon hun werk!quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hadden ze ook een waarschuwing voor kunnen geven.
Is wel zuur ja.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt, mijn fout. Maar dan gelijk 100 Euro boete. Dan kan ik niet laten om om te rekenen in guldens.
Nee nu ik weet hoe je erin staat waarschuw ik nooit meerquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
Maar de volgende keer verwacht ik een waarschuwing, geen ban. @:ggmm
je kan in bezwaar gaan. in amsterdam heb je dit https://www.amsterdam.nl/(...)839D-5BD9120ED578%7D maar kijk maar in je eigen gemeente hoe en wat.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt, mijn fout. Maar dan gelijk 100 Euro boete. Dan kan ik niet laten om om te rekenen in guldens.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee nu ik weet hoe je erin staat waarschuw ik nooit meer
Ik heb ook zelden een ban gehad. En al bijna 2 maanden geen note.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:00 schreef GGMM het volgende:
Al heb ik jou nog nooit een ban gegeven volgens mij, dat doe ik niet bij vrienden.
Inderdaad, ik ontsnapte laatst want mijn vuilniszak pastte niet in de container dus had het ernaast gezet.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ze openen tegenwoordig vuilnis en zoeken dan naar adresgegevens. erg triest
quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:00 schreef GGMM het volgende:
Al heb ik jou nog nooit een ban gegeven volgens mij, dat doe ik niet bij vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |