Kipfilet, uitje, champignons, komkommerquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:59 schreef GGMM het volgende:
Dan gaan we nu lunchen.
Eet smakelijk vrienden.
Denk dat Ad Melkert wel de grootste clown wasquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat klopt. Lijkt wel een voetbalclub:
[ twitter ]
Geniet er lekker van maatquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kipfilet, uitje, champignons, komkommer
Dat zegt niet zoveel meer. Vooral niet als je een xinomie hebt.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:22 schreef onlogisch het volgende:
En nee, het komt niet van een één of ander obscuur telefoonnummer, mijn telefoon identificeert het als 'Uber'.
Dan is er op dit moment een Turk met S-klasse in Amsterdam die een cijfertje verkeerd heeft ingevoerd.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:22 schreef onlogisch het volgende:
Ik krijg een sms van Uber
'Hier is je uber code. Deel deze code nooit'
En nee, het komt niet van een één of ander obscuur telefoonnummer, mijn telefoon identificeert het als 'Uber'.
[ afbeelding ]
Touché makker. Als ik 'Uber' vervolgens bel, komt er toch een nummer tevoorschijn. Maar dat is geen telefoonnummer, 8237quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel meer. Vooral niet als je een xinomie hebt.
Ah nee, dat gaat vrij ver inderdaad. Wat dat betreft wel blij dat bij mij telefoon unlocken nog niet voldoende is, zodra je de bank app opent is er wederom een Face ID scan nodig (of een passcode, maar ja, dan moet je 'm alsnog weten, daar is die keylogger dan natuurlijk voor met deze malware).quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:28 schreef onlogisch het volgende:
Deze al gelezen @:Scrummie ?
Hier kan je bijna jezelf niet tegen wapenen. Ja, geen mobiel aanschaffen
https://www.bleepingcompu(...)trol-of-your-device/
over 2 weken afspraak staan bij een Aziatische kapper hier maatquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:58 schreef Caland het volgende:
Boys
Kappertje geweest, weer heerlijk fresh.
Ook die van Frankrijk.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
Pietje Puk is nu de landelijke politiek aan het duiden.
Dat moet ie lekker doen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
Directe rivaal van @klaasweetallesquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eventjes gespiekt.
Pietjepuk heeft wel van heel veel onderwerpen meer verstand dan de rest @:maxi-mus
Vooral de suggestie Job Cohen toont ons een groot politiek inzicht ja.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eventjes gespiekt.
Pietjepuk heeft wel van heel veel onderwerpen meer verstand dan de rest @:maxi-mus
Niet roddelen aub.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
Mwah.quote:
Jij hebt vast een betere suggestie.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral de suggestie Job Cohen toont ons een groot politiek inzicht ja.
Elke suggestie is zo ongeveer beter dan Job Cohen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jij hebt vast een betere suggestie.
Smerige Aziaten.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
staat Japan in jouw top 3 beste landen lijstje?
Frank de Boerquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Elke suggestie is zo ongeveer beter dan Job Cohen.
Dat mag jij vinden.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Elke suggestie is zo ongeveer beter dan Job Cohen.
Precies Pietje, we leven in een vrij land. Op FOK! mag je vinden en zeggen wat je wilquote:
Daar ben ik me bewust van Roland. Vandaar dat ik de discussie hier ook altijd op een respectvolle manier voer en niet roddel.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Precies Pietje, we leven in een vrij land. Op FOK! mag je vinden en zeggen wat je wilals je naar China gaat en je beledigt de president dan zien we je niet meer terug.
Het is een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, domme mongool.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Daar ben ik me bewust van Roland. Vandaar dat ik de discussie hier ook altijd op een respectvolle manier voer en niet roddel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |