als je gewoon zin hebt om weer wat van de wizarding world mee te krijgen is het wel te doenquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde de HP wereld nog een kans geven.
Zeker met de goede cast.
wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:16 schreef GGMM het volgende:
Dat had ik ook wel kunnen vertellen.
[ afbeelding ]
Uiteindelijk zit je toch te kijken naar een volwassen man die heel serieus moet blijven kijken terwijl hij een toverstafje vast heeft.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je daar interesse in hebt moet je professionele hulp gaan zoeken.
jaaaquote:Claim geaccepteerd door vliegtuigmaatschappij
De vliegtuigmaatschappij heeft aangegeven uw vergoeding te gaan betalen. Onze juristen gaan dit voor u oppakken. Indien u uw bankgegevens nog niet heeft ingevuld, verzoeken wij u dit alsnog te doen.
Gelachen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:16 schreef GGMM het volgende:
Dat had ik ook wel kunnen vertellen.
[ afbeelding ]
Uiteindelijk zit je toch te kijken naar een volwassen man die heel serieus moet blijven kijken terwijl hij een toverstafje vast heeft.
Dat is wel erg laag.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:11 schreef aTypisch het volgende:
Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore
kkslecht 2/10
@:jr-style-93
you are the carbon they want to reducequote:Op dinsdag 12 april 2022 11:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou je dit niet teveel willen doen ivm het klimaat?
Je moet ook geen cinematisch meesterstuk verwachten bij zulke uitmelkerij, als zo'n film je aandacht weet vast te houden is het prima.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel erg laag.
Ik vond het een 6,5 waard. Gewoon een middelmatige popcornfilm met een paar leuke momenten (en domme plottwists)
Raar moment ook. Al ga ik dit irritante mens geen moment missen, met haar vervelende accent.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het maar een rare verklaring.
Nee eens, echt heel vervelend als ze aan het woord was.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Raar moment ook. Al ga ik dit irritante mens geen moment missen, met haar vervelende accent.
Hmm ik krijg dat ook.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Erg jammer.
Maar dat kan ze toch ook niet echt?quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ploumen doet een Van Basten en vindt dat ze er niets van kan.
Dat klopt. Lijkt wel een voetbalclub:quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar dat kan ze toch ook niet echt?
Sowieso heeft PvdA een beetje een imagoprobleem.
Pics?quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:58 schreef Caland het volgende:
Boys
Kappertje geweest, weer heerlijk fresh.
Lekker man, ben je weer helemaal het mannetje daar in Praag.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:58 schreef Caland het volgende:
Boys
Kappertje geweest, weer heerlijk fresh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |