Zou je die willen delen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een zeer pittige mening over Evan Rachel Wood.
Nu ook nietquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan had ik niet hoeven googelen waar dat over ging
quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een zeer pittige mening over Evan Rachel Wood.
Ik ken je mening over Amber Heard niet.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Die is vrijwel hetzelfde als over Amber Heard.
De mening van iemand die niet eens weet waar het over gaat is sowieso niet zo rullevant.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ken je mening over Amber Heard niet.
Ik neem deze feedback mee voor mijn volgende review.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan had ik niet hoeven googelen waar dat over ging
Oh okequote:Op dinsdag 12 april 2022 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De mening van iemand die niet eens weet waar het over gaat is sowieso niet zo rullevant.
Waar gaat Phoenix Rising dan over?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De mening van iemand die niet eens weet waar het over gaat is sowieso niet zo rullevant.
Haar relatie met Marilon Manson, haar leven erna en nog een dozijn mensen met dezelfde aanklachten. De vergelijking met Amber zegt al genoeg.quote:
Hier schrik ik van.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:11 schreef aTypisch het volgende:
Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore
kkslecht 2/10
@:jr-style-93
Dit sla ik ook over.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haar relatie met Marilon Manson, haar leven erna en nog een dozijn mensen met dezelfde aanklachten. De vergelijking met Amber zegt al genoeg.
De review is wel van iemand die BCS niks vond.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg jammer, ik kijk uit naar deze film.
Furioza is wel een film voor jou, die heb ik gister ook gezien. @Caland vindt die film ook wel leuk verwacht ik.quote:
Oh, ja.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De review is wel van iemand die BCS niks vond.
Jammer, ik wilde de HP wereld nog een kans geven.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:11 schreef aTypisch het volgende:
Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore
kkslecht 2/10
@:jr-style-93
gvdquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:16 schreef GGMM het volgende:
Dat had ik ook wel kunnen vertellen.
[ afbeelding ]
Uiteindelijk zit je toch te kijken naar een volwassen man die heel serieus moet blijven kijken terwijl hij een toverstafje vast heeft.
Door je review twijfel ik wel! Maar ik zal erover nadenken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Furioza is wel een film voor jou, die heb ik gister ook gezien. @:caland vindt die film ook wel leuk verwacht ik.
(6,5/10)
The Wire genotquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Door je review twijfel ik wel! Maar ik zal erover nadenken.
Ik ben gister begonnen met The Wire (nu gaat iedereen mij uitlachen dat ik die nog nooit heb gezien).
Is McNulty al dood?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben gister begonnen met The Wire (nu gaat iedereen mij uitlachen dat ik die nog nooit heb gezien).
Genot. Veel plezier makkerquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit, Scrummie.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |