Understatement.quote:
"Three soldiers began experiencing difficulty breathing, but are now fine."quote:
De SU was Russisch-geörienteerd en werd geregeerd vanuit Moskou. De Sovjets werden hier ook voornamelijk als 'Russen' aangeduid.quote:Op maandag 11 april 2022 23:37 schreef Hatseflats22 het volgende: [..] Het idee dat alleen de Russen de Duitsers in het oosten hebben verslagen is een mythe, daar sloeg ik op aan. Het was de Sovjet Unie tegen Duitsland, dat wilde ik uitdrukken met snel wat bij elkaar geraapte cijfers. Wit Rusland raakte een kwart van de bevolking kwijt, om maar wat te noemen.
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2022 00:10 schreef TLC het volgende:
Het is toch waanzin en weerzinwekkend dat anno 2022 in een Europese stad, Marioepel, ruim 10.000 burgerdoden vallen en de lijken daar op de straten liggen.
Shocking idd.quote:Op dinsdag 12 april 2022 00:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
"Three soldiers began experiencing difficulty breathing, but are now fine."
Klinkt heftig zeg![]()
Graag een officiële bron voor deze bewering.quote:Op dinsdag 12 april 2022 00:10 schreef TLC het volgende:
Het is toch waanzin en weerzinwekkend dat anno 2022 in een Europese stad, Marioepel, ruim 10.000 burgerdoden vallen en de lijken daar op de straten liggen.
Bronnen, daar doen jullie sowieso niet aan. Waarom daar thans aan beginnen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 00:20 schreef Za het volgende:
[..]
Graag een officiële bron voor deze bewering.
Idd ja, propaganda is namelijk niet iets wat alleen door de "bad guys" wordt gebruiktquote:Op dinsdag 12 april 2022 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bronnen, daar doen jullie sowieso niet aan. Waarom daar thans aan beginnen.
Ik ben geen "jullie".quote:[b]Op dinsdag 12 april 2022 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:[/b
Bronnen, daar doen jullie sowieso niet aan. Waarom daar thans aan beginnen.
Bad guys tussen aanhalingstekens ook nogquote:Op dinsdag 12 april 2022 00:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Idd ja, propaganda is namelijk niet iets wat alleen door de "bad guys" wordt gebruikt
Oh jawel hoor...quote:Op dinsdag 12 april 2022 00:23 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ben geen "jullie".
Graag een officiële bron voor de 10.000 burgerdoden in Mariupul die in de straten liggen.
Who is wrong? Degene die een aanvalsoorlog uitvoert en een soeverein land binnenvalt.quote:Op dinsdag 12 april 2022 00:23 schreef Pokkehandtas het volgende:
Half Oekraine is Rusland, altijd al geweest. MH 17 is ook door Russen IN de oekraine neergeschoten, seperatisten. Who is wrong, who is right? Zelensky is de ridder ineens? Of Putin? Beide niet.
De burgemeester van de stad, die zal t denk ik wel beter weten dat het knulletje achter de account van Za die veilig op de zolderkamer zit.quote:Op dinsdag 12 april 2022 00:20 schreef Za het volgende:
[..]
Graag een officiële bron voor deze bewering.
Maar volgens Za is dat geen goede bron, en waarschijnlijk gesponsord door Soros.quote:Op dinsdag 12 april 2022 00:25 schreef TLC het volgende:
[..]
De burgemeester van de stad, die zal t denk ik wel beter weten dat het knulletje achter de account van Za die veilig op de zolderkamer zit.
"Europese stad"quote:Op dinsdag 12 april 2022 00:10 schreef TLC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |