SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op maandag 11 april 2022 20:12 schreef just me het volgende:
Oh dat is al over minder dan 4 uur dat het dinsdag is
het is best vaak dinsdagquote:
En toch niet vaker dan dat het maandag is.quote:
Moet jij niet gaan slapen? Je doet zo uitgeslapenquote:Op maandag 11 april 2022 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
En toch niet vaker dan dat het maandag is.
quote:Op maandag 11 april 2022 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan slapen? Je doet zo uitgeslapen
Was je maandag té druk ?quote:Op maandag 11 april 2022 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo meteen naar bed. Het is nodig.
Je bent er maar druk meequote:Op maandag 11 april 2022 19:58 schreef just me het volgende:
[..]
Was fijn dat ik kon inspringen en ze weten ook dat als ik afspraken heb die gewoon door gaan.
Jouw dinsdagen zullen weer als vrijdag aanvoelen omdat je woensdag toch niet werkt ?quote:Op maandag 11 april 2022 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee![]()
Overigens heb ik ook redelijk vaak maandagen op dinsdagen, dus Melting, gevoelsmatig zijn de maandagen zwaar in se meerderheid.
Nee, niet druk genoeg.quote:
Daarom zei ik ook dat er niet meer dinsdagen dan maandagen zijn.quote:Op maandag 11 april 2022 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee![]()
Overigens heb ik ook redelijk vaak maandagen op dinsdagen, dus Melting, gevoelsmatig zijn de maandagen zwaar in se meerderheid.
16.00 uur vertrekken wordt jouw nieuwe normaalquote:Op maandag 11 april 2022 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, niet druk genoeg.
Was al voor 16.00 uur op het werk vertrokken. Normaal is dat rond 17.00/17.15 uur.
quote:
Deze week heb ik mijn vrije woensdag op vrijdag. Ben nog een beetje dagen aan het sparen voor het najaar.quote:Op maandag 11 april 2022 20:19 schreef just me het volgende:
[..]
Jouw dinsdagen zullen weer als vrijdag aanvoelen omdat je woensdag toch niet werkt ?
quote:Op maandag 11 april 2022 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
16.00 uur vertrekken wordt jouw nieuwe normaal
O jaquote:Op maandag 11 april 2022 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat er niet meer dinsdagen dan maandagen zijn.
* Fogel slingert spotify aanquote:Op maandag 11 april 2022 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Vandaag helaas niet.
En welkom Fogel.
Ik snap hetquote:Op maandag 11 april 2022 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deze week heb ik mijn vrije woensdag op vrijdag. Ben nog een beetje dagen aan het sparen voor het najaar.
Doe je goed.... benen op tafel en zo.quote:Op maandag 11 april 2022 20:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel slingert spotify aan
Zelf welkom
Ik ben in chillmode.
[ afbeelding ]
waar zit je te chillen ??quote:Op maandag 11 april 2022 20:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zelf welkom
Ik ben in chillmode.
[ afbeelding ]
Ik ben zelf ook niet thuisquote:Op maandag 11 april 2022 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe je goed.... benen op tafel en zo.
Vriendin is zeker niet thuis?
Voeten en mezcal (??) op tafel…quote:Op maandag 11 april 2022 20:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zelf welkom
Ik ben in chillmode.
[ afbeelding ]
In een hotelsuite in Fredrikstad.quote:
Tequilla los tres tonos. Van 100% agave en op bourbonvaten gerijpt.quote:
Leuke stek welquote:Op maandag 11 april 2022 20:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zelf welkom
Ik ben in chillmode.
[ afbeelding ]
Zekers! Drie van de vier wanden zijn grotendeels glas. Je ziet maar een klein stuk van de kamer.quote:Op maandag 11 april 2022 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooi uitzicht daar hoor, en fraaie suite
En champagne in de emmer. Wat wil je nog meer?quote:Op maandag 11 april 2022 20:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zekers! Drie van de vier wanden zijn grotendeels glas. Je ziet maar een klein stuk van de kamer.
Heb een eettafel voor tien man ook
Ik zat in de buurt.quote:Op maandag 11 april 2022 20:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tequilla los tres tonos. Van 100% agave en op bourbonvaten gerijpt.
Zag je de ijsemmer op de achtergrond ook?
Nee, een saison en een russian imperial stout staan erin. Champagne staat in de auto. Even naar Zweden geweest en inkopen gedaan bij systembolaget (staatsslijter).quote:Op maandag 11 april 2022 20:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En champagne in de emmer. Wat wil je nog meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op maandag 11 april 2022 20:31 schreef Fogel het volgende:
Oh, wil niks meer, heb het helemaal prima hier
Beste van alles was de prijs… 4 nachten voor…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Beste van alles was de prijs… 4 nachten voor…NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Stout![]()
Als ik de prijs zie van dat bier mag je wel voorzichtig drinken. Maar het lojkt me echt erg lekkerJuin uit Eigen Tuin!
Beste van alles was de prijs… 4 nachten voor…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel heel duur.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op maandag 11 april 2022 22:50 schreef Fogel het volgende:
Stiefdochter is nu op bezoek en vroeg of ik ‘waar is dat feestje’ kon draaien… wtf?
Dat is ook geweldigquote:Op dinsdag 12 april 2022 05:58 schreef Rafeiro het volgende:
Veil baby![]()
Iemand uit Canada vond
helemaal geweldig
quote:
Present hoor.quote:
jaja, dat kan je wel zeggen maar...quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Present hoor.Al vanaf tien voor half 6.
quote:
Maar als je terugkijkt zie je dat ook.quote:
Bijzondere stiefdochter heb je.quote:
Oeps, ja ik zie hetquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar als je terugkijkt zie je dat ook.
Yupquote:
Draag je ze ook wel dan? Symph alleen als hij naar z’n werk moet of als we uit eten gaan of naar een feestje, afgelopen 2 jaar dus nauwelijks.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:12 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb zo'n alles past wel lijf, ideaal, maar ook weer niet, ik heb denk ik wel 30 of 40 overhemden.
Maar ze blijven zo wel lang goed
Nog maar weinig, eerder elke dag.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Draag je ze ook wel dan? Symph alleen als hij naar z’n werk moet of als we uit eten gaan of naar een feestje, afgelopen 2 jaar dus nauwelijks.
waarom die stropdas wegdoen, wie weet komt die nog ooit van pasquote:Op dinsdag 12 april 2022 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph heeft 1 stropdas en die hangt al bijna 5 jaar ergens te hangen en moeten we ook maar eens wegdoen, de overhemden zijn allemaal casual
Je denkt dat Ddm, Symph nog wel eens wil opknopen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:38 schreef just me het volgende:
[..]
waarom die stropdas wegdoen, wie weet komt die nog ooit van pas
quote:19:00 - brother52: De dagen vliegen voorbij (de maanden ook trouwens)
Daarom hangt hij al bijna 5 jaar aan de deurkruk van zijn werkkamer, want misschien komt hij ooit nog eens van pasquote:Op dinsdag 12 april 2022 17:38 schreef just me het volgende:
[..]
waarom die stropdas wegdoen, wie weet komt die nog ooit van pas
je weet nooit wanneer het ooit isquote:Op dinsdag 12 april 2022 17:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daarom hangt hij al bijna 5 jaar aan de deurkruk van zijn werkkamer, want misschien komt hij ooit nog eens van pas
wat is een libre ding ?quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:53 schreef Rafeiro het volgende:
En over 2 uur weer bellen met de huisartsenpost, joepiedepoepie.
Suiker weer torenhoog (26,9). flink bijgespoten net dus en straks weer controleren.
Moet morgen naar de diabetesverpleegkundige sowieso dus voor nu wel prima.
Maar hoop zo dat ik dan goedkeuring krijg voor libre ding op de arm.
Mien vingers vinden het niet leuk meer, topjes bloeden slecht en moet dus soms 4x prikken voor een drupje bloed en dan 4x per dag.
Ding op je bovenarm, dan hoef je niet meer te prikken, maar kan je met je telefoon uitlezen. 1x per 2 weken zetten.quote:
Oh zo'n ding heeft @Melting toch ook ?quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ding op je bovenarm, dan hoef je niet meer te prikken, maar kan je met je telefoon uitlezen. 1x per 2 weken zetten.
Heet zoiets niet een papegaai? Of zit dat op je schouder?quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ding op je bovenarm, dan hoef je niet meer te prikken, maar kan je met je telefoon uitlezen. 1x per 2 weken zetten.
Niet vergoed ¤ 60 per 2 weken, auw.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:39 schreef just me het volgende:
[..]
Oh zo'n ding heeft @:Melting toch ook ?
quote:
Nee dat is voor morgen. Hoop zo op vergoeding.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:50 schreef just me het volgende:
[..]
alsof je dat voor je lol nodig hebt![]()
weet je 100% zeker dat het niet vergoed wordt ?
Voelt als maandag.quote:
Best wel, maar het blijft wel een fijn nummerquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:09 schreef brother52 het volgende:
Wanneer je iemand hoort zingen over een telex, weet je dat het al een best oud liedje is.
Welkom!quote:
Ik volg al jaren geen voetbal meerquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:13 schreef brother52 het volgende:
Moest Chelsea gister wel spelen trouwens?
Die moeten strakjes om 21:00quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:13 schreef brother52 het volgende:
Moest Chelsea gister wel spelen trouwens?
quote:
Fixed!quote:
Dinsdag golfdagquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:19 schreef brother52 het volgende:
Posies - Ironing Tuesdays
Dinsdag strijkdag!
Heb ik nietquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:22 schreef Symphonic het volgende:
En voor de woensdag kun je wel iets van Meatloaf draaien
Welkom!quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:31 schreef livelink het volgende:
![]()
Ik zet hem even aan, maar moet nog wel koken en eten.
Olaquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:31 schreef livelink het volgende:
![]()
Ik zet hem even aan, maar moet nog wel koken en eten.
Ik had ook soort van tosti's vandaag (quesedilla's bij de chili)quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had geen puf om te koken, dus het was een zak soep met tosti’s
Mw. MM wilde een jaartje of 10 geleden een tosti shop openen, onder de naam Tasty Tosti.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Is toch ook primaquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar om alles nou in een zak te gooien en dan op te dienen…
Ik ook niet, ik moet echt weg, volgens google is het 10 minuten op de fietsquote:
Brood en de Bay City Rollers dus ook nog met deze titel…quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:02 schreef brother52 het volgende:
Bij de volgende 3 kon ik niet kiezen, dus dan maar allemaal
Ik hoop dat je een joker hebt ingezet.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Brood en de Bay City Rollers dus ook nog met deze titel…
Mieke en Dennie Christian met Zaterdagavond dan?quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een joker hebt ingezet.
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mieke en Dennie Christian met Zaterdagavond dan?
En nu zit je alleen achter een pan boerenkool met 3 gerookte worsten?quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:06 schreef livelink het volgende:
Zo, eten is klaar, maar man en zoon zijn nog nergens te bekennen.
Ja, mee eens.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Hun enige goede album, naar mijn mening…
Nee, ik wacht nog wel even. Maar heb ook geen idee hoe laat ze thuis komen, dus als het te lang duurt ga ik wel eten.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu zit je alleen achter een pan boerenkool met 3 gerookte worsten?
Val je niet om van de honger ondertussen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik wacht nog wel even. Maar heb ook geen idee hoe laat ze thuis komen, dus als het te lang duurt ga ik wel eten.
Nog erger...quote:
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:18 schreef livelink het volgende:
Man is thuis en op zoon gaan we maar niet wachten. Ik ga dus even eten.
Tot straks
Daar moet ik op terug komen. Jaren geleden eens van een collega gekregen en maar 1 keer geluisterd.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Sommige bands ken ik alleen maar van naam, zo ook Jesus Jones.
Maar dit klinkt wel fijn.
Is dit een beetje representatief voor hun werk?
Het is geen halszaak, zal zelf wel wat van ze opzoeken…quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar moet ik op terug komen. Jaren geleden eens van een collega gekregen en maar 1 keer geluisterd.
In die tijd was ik wat eenkenniger qua smaak. Was al van plan straks nog wat meer van ze te gaan luisteren.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is geen halszaak, zal zelf wel wat van ze opzoeken…
Nee, ik heb dat niet maar zou dat misschien wel eens met de dagen moeten gaan doen. Sinds mijn werkweek op dinsdag begint, ben ik regelmatig in de war.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Even een vraagje tussendoor:
Is er hier nog iemand die dagen en maanden op enige wijze in gedachten visualiseert?
Ik doe dat dus onbewust, maar continue, wel.
Ik heb het net aan mijn echtgenote opgebiecht, die wist dat nog niet van mij…
Ik heb wel vaker wat van ze gedraaid.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit komt me bekend voor, maar geen idee waarvan…
Dagen zie ik in kleur. En maanden in een kringloop.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Is er hier nog iemand die dagen en maanden op enige wijze in gedachten visualiseert?
Nope, ik had vroeger een huisgenote die kleuren zag bij dagen en cijfersquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:53 schreef MadMaster het volgende:
En jij natuurlijk ook een fijne avond, Symphquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:01 schreef Symphonic het volgende:
Dank voor de fijne muziek Brother.
Wij gaan richting tv
Ik ben niet de enige dus!quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Dagen zie ik in kleur. En maanden in een kringloop.
Zo raar is het ook niet. Er zijn zelfs mensen die muziek in kleur zien.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige dus!![]()
Ik zie alles in grijstinten, waarbij het weekend wit is, de maandag donkergrijs, dinsdag lichtgrijs, woensdag wit, donderdag weer lichtgrijs en vrijdag zwart.
Een soortgelijk algoritme heb ik voor maanden, hoewel dat gerelateerd is aan de hoeveelheid zon/licht. Hoe meer zon/licht een maand heeft, hoe lichter ik 'm zie…
Dat heb ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo raar is het ook niet. Er zijn zelfs mensen die muziek in kleur zien.
October van U2 is wél mooi…quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:09 schreef brother52 het volgende:
En wederom vast excuses voor de volgende.
Ik heb maar heel weinig van U2. Moet ik toch eens wat aan doen. Tot en met Achtung Baby waren ze best wel goed.quote:
Helemaal mee eens, POP was nog een beetje OK en daarna was het klaar.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb maar heel weinig van U2. Moet ik toch eens wat aan doen. Tot en met Achting Baby waren ze best wel goed.
Er zijn zat mensen fan van Spinvis volgens mij.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:14 schreef brother52 het volgende:
Dan vraag ik me af waarom ik dit wel heb en het oude werk van U2 niet...
Ik had de keuze Spinvis of 13 minuten lang Opeth en wilde vanavond niet al te stevig draaien.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Brother is in ieder geval geen publieksdraaier…
Dan heb ik inderdaad liever spinvis.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had de keuze Spinvis of 13 minuten lang Opeth en wilde vanavond niet al te stevig draaien.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ff tussendoor, dat fenomeen met kleuren ergens bij zien heet Synesthesie. Zo ontstonden ook de schilderijen van Kandinsky
Niet alleen in de warpdrive volgens mij.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:25 schreef brother52 het volgende:
William kon de liedjes over de maanden wel waarderen. Blijkbaar te veel met zijn hoofd in de warpdrive gezeten.
Shatner, William - It Was A Very Good Year
quote:Playlist:
01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. The Beatles - Eight Days a Week
03. Bangles - Manic Monday
04. Boomtown Rats - I Don't Like Mondays
05. Marillion - Chelsea Monday
06. Posies - Ironing Tuesdays
07. Stone Temple Pilots - Church on Tuesday
08. Lisa Loeb & Nine Stories - Waiting for Wednesday
09. Tori Amos - Wednesday
10. David Bowie - Thursday's Child
11. The Cure - Friday I'm In Love
12. Paul Weller - Friday Street
13. The Easybeats - Friday On My Mind
14. The Darkness - Friday Night
15. Flogging Molly - Black Friday Rule
16. Admiral Freebee - Living For The Weekend
17. Biffy Clyro - Saturday Superhouse
18. Chevelle - Saturdays
19. Suede - Saturday Night
20. Herman Brood - Saturday Night
21. Kaiser Chiefs - Saturday Night
22. Queen - Lazing On A Sunday Afternoon
23. Small Faces - Lazy Sunday
24. Richard Cheese - Sunday Bloody Sunday
25. The Raconteurs - Sunday Driver
26. The Mighty Mighty Bosstones - 7-Ways To Sunday
27. Aberdeen - Super Sunny Sunday
28. Goldfinger - January
29. Jesus Jones - February
30. Drs. P - Maart
31. Corey Glover - April Rain
32. The Gathering - The May Song
33. The Like - June Gloom
34. Aimee Mann - 4th of July
35. Portishead - Seven Months
36. Elbow - August and September
37. Earth, Wind & Fire - September
38. Spinvis - Begin Oktober
39. Mad Season - November Hotel
40. Johan - December
41. Shatner, William - It Was A Very Good Year
42. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
Ik blijk gewoon gewoon 4 albums van ze te hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Sommige bands ken ik alleen maar van naam, zo ook Jesus Jones.
Maar dit klinkt wel fijn.
Is dit een beetje representatief voor hun werk?
Dat klinkt op zich best interessant…quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik blijk gewoon gewoon 4 albums van ze te hebben![]()
Ben nu wat flarden van wat liedjes aan het luisteren. February vind ik tot nu toe niet echt representatief voor hun andere werk. Dat komt op het eerste gehoor meer op mij overals een soort mix van Depeche Mode, New Order en Nine Inch Nails.
Het klinkt ook zeker niet slecht.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klinkt op zich best interessant…
Je gaat eieren leggen?quote:Op woensdag 13 april 2022 10:27 schreef just me het volgende:
tijd om wat paasvoorbereidingen te doen![]()
[ afbeelding ]
Ik heb wel 2 kippen van de buren in mijn tuin rondlopen, ik zal eens gaan zoekenquote:
mensen vinden het vaak toch gezellig om met de pasen bij elkaar te komenquote:Op woensdag 13 april 2022 10:54 schreef Doedezemaar het volgende:
De supermarkten doen alsof het kerst is, met extra ruime openingstijden, gourmetschotels en verder ook de hele winkel vol met allerlei feestdagenitems
neuh dat hoeft voor mij zeker nietquote:Op woensdag 13 april 2022 12:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij elkaar komen is best gezellig, maar om daarvoor de supermarkt op Goede Vrijdag al om 7 uur ipv 8 uur te openen en ook beide paasdagen van 9 tot 19 uur lijkt me wel wat ver gaan
quote:Hardtrance is een genre dat de zwaardere en snellere kant van trance vertegenwoordigt. Het is beïnvloed door meerdere hardere stijlen en vindt zijn oorsprong in het Duitse Frankfurt. Hardtrance is kort na het reguliere trancegeluid ontstaan (begin jaren 90).
Hardtrance bevat dikwijls acid-geluiden. De beat is relatief zwaar en snel en er is iets minder sprake van nadruk op melodieën dan bij gewone trance. Toch blijft het oorspronkelijke trancegevoel terugkomen in de grote breaks met lange synths en ruimtelijke effecten.
Net te laat thuis om nog te luisteren, volgende keer beter, Hoop dat het je goed heeft gedaan en dat je straks lekker kunt gaan slapenquote:
oh jee, veel succes dan maar!quote:Op donderdag 14 april 2022 08:44 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Het voelt vandaag als vrijdag en deze ochtend gedraagt zich als een maandag
uh.... of ze hebben een lang gesprek omdat het nodig is ?quote:Op donderdag 14 april 2022 10:04 schreef Rafeiro het volgende:
Beller nummer drie
Al 5 minuten, mensen praat wat sneller
Goede avond en welkom, just me.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:11 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ] ik ben er (tot 20.00 uur)
Nee, ik ga (gewoon) 2,5 uur werken.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:16 schreef just me het volgende:
Is Goede Vrijdag een vrije dag voor jou ?
dan is elke vrijdag een goede vrijdag voor jouquote:Op donderdag 14 april 2022 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik ga (gewoon) 2,5 uur werken.
quote:Op donderdag 14 april 2022 19:18 schreef just me het volgende:
[..]
dan is elke vrijdag een goede vrijdag voor jou
Ik moet alleen nog een fles Cola kopen voor Merel en dan heb ik alles, goed gedaan dusquote:Op donderdag 14 april 2022 19:19 schreef Melting het volgende:
Ben jij al helemaal klaar voor het bezoek op zondag? Of moet je nog inkopen doen?
quote:Op donderdag 14 april 2022 19:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog een fles Cola kopen voor Merel en dan heb ik alles, goed gedaan dus
En jij wat zijn jouw plannen?
Beter, kun jij lekker aanschuiven en de gezellige oom Melting zijnquote:Op donderdag 14 april 2022 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]Sta je er goed op.
Ik ben 1e Paasdag uitgenodigd om bij broer en schoonzus te gaan brunchen.
Ook gezellig dus.
Welkom beide dan.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij zijn er ook tot 20 uur ivm handbal op tv straks
quote:Op donderdag 14 april 2022 19:24 schreef just me het volgende:
[..]
Beter, kun jij lekker aanschuiven en de gezellige oom Melting zijn
heb je al vakantieplannen?quote:Op donderdag 14 april 2022 19:26 schreef Melting het volgende:
Ik kreeg vandaag van HR de mededeling dat ik voor 1 juli nog 53,25 uur op moet nemen, anders vervallen ze.![]()
Dus ergens in juni maar eens een weekje vrij plannen.
Zijn ze ook wel lekker op tijd mee…quote:Op donderdag 14 april 2022 19:26 schreef Melting het volgende:
Ik kreeg vandaag van HR de mededeling dat ik voor 1 juli nog 53,25 uur op moet nemen, anders vervallen ze.![]()
Dus ergens in juni maar eens een weekje vrij plannen.
Ik zit erover te denken om een paar dagen Berlijn te doen.quote:
Ja, dat is het voordeel van een nieuw huis.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zijn ze ook wel lekker op tijd mee…
Mijn overuren gaan dit jaar sowieso wel op
Krijg je nu ook een dag extra verhuisverlof omdat je naar een andere stad gaat ?quote:Op donderdag 14 april 2022 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zijn ze ook wel lekker op tijd mee…
Mijn overuren gaan dit jaar sowieso wel op
klinkt lekker hèquote:
Wij krijgen sowieso een dag vrij als we verhuizen. Maar daar zou Symph toch niet genoeg aan hebben.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:29 schreef just me het volgende:
[..]
Krijg je nu ook een dag extra verhuisverlof omdat je naar een andere stad gaat ?
Voelt nog steeds als thuis. Mijn buurman praatte net zoals Herman Berkien met z’n tante Pietsiequote:
Dat denk ik niet. Ik moet dat nog wel even uitzoeken.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:29 schreef just me het volgende:
[..]
Krijg je nu ook een dag extra verhuisverlof omdat je naar een andere stad gaat ?
bij ons op school was het in ieder geval wel zo dus wie weet!quote:Op donderdag 14 april 2022 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik moet dat nog wel even uitzoeken.
Was er dan ook nog verschil tussen of je in dezelfde woonplaats blijft wonen, of naar een andere plaats ging?quote:Op donderdag 14 april 2022 19:37 schreef just me het volgende:
[..]
bij ons op school was het in ieder geval wel zo dus wie weet!
Gewoon 1 dag verhuisverlof, maar er staan nog best wat overuren en ik vang het gros van de afspraken wel weer op net als de vorige keerquote:Op donderdag 14 april 2022 19:37 schreef just me het volgende:
[..]
bij ons op school was het in ieder geval wel zo dus wie weet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |