abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204406466
O+
pi_204406472
Was er nou echt een half uur geen nieuw topic? :D
pi_204406496
Wat ik wilde delen is overigens hoe tof ik dit ideetje vind. O+ In plaats van naamkaartjes aan de stoelen, schrijf ik gewoon namen op wat kussentjes. :D

pi_204406652
Ik ging vanochtend 8.30 de deur uit en ben over een kwartier eindelijk thuis :Z zo gaar als ik weet niet wat. Maar ik had helemaal geen effectieve dag, een afscheidsborrel en wat meetings, en er ligt dus nog wat werk wat echt gedaan moet worden..

Maar eerst tijd voor eten en even chillen, want m'n hersenen werken toch niet momenteel :')
pi_204406655
Leuk idee van de kussentjes zo @Myraela!
pi_204406780
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 19:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ging vanochtend 8.30 de deur uit en ben over een kwartier eindelijk thuis :Z zo gaar als ik weet niet wat. Maar ik had helemaal geen effectieve dag, een afscheidsborrel en wat meetings, en er ligt dus nog wat werk wat echt gedaan moet worden..

Maar eerst tijd voor eten en even chillen, want m'n hersenen werken toch niet momenteel :')
Kan dat werkt ook niet tot morgen wachten? Eventjes een paar uur niets is ook wel zo fijn.
pi_204406939
Leuk idee van die kussentjes.

@vlindertje89 zou het niet verstandiger zijn om even door te chillen, op tijd naar bed en desnoods je wekker wat eerder zetten?
We have far more in common than that which devides us..
pi_204407007
En dan sta je bij de verkeerde locatie...
Niet handig dat de gegevens op de site niet kloppen.

Ben benieuwd of we zo nog binnen mogen.
pi_204407141
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 19:45 schreef vlindertje89 het volgende:

Ik lees zo vaak van je hoe je het gevoel hebt achter de feiten aan te lopen/dat je nog dingen te doen hebt etc. Niet gezond hoor!

quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 20:08 schreef Sarabi het volgende:
En dan sta je bij de verkeerde locatie...
Niet handig dat de gegevens op de site niet kloppen.

Ben benieuwd of we zo nog binnen mogen.
:o

Maar jullie zullen dan toch niet de enigen zijn?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204407200
Ik ben meer een avond dan ochtendmens, dus doe liever vanavond nog wat dan morgen eerder op.

Maar ik heb net even m'n overzicht bijgewerkt van m'n to do's en ik schuif twee dingen idd toch door naar morgen, het derde moet echt nog vandaag maar dat is max half uurtje werk. Dus te overzien :)
pi_204407222
Reddit is vaak een diep duister hol waar je vooral depressief van wordt (of even op je blote knietjes wie dan ook de almachtige is gaat bedanken dat je het zelf zo goed hebt), maar soms zijn er pareltjes O+

Net twee achter elkaar *O*

Eerst een Amerikaan die met een Nederlandse is getrouwd en een NL vlag opgestuurd heeft gekregen. Hij wil zijn kinderen cultuurbewust opvoeden dus die vlag is Heel Belangrijk. Zijn vraag: hoe vouw ik die respectvol op? Er moet een etiquette zijn (blijkt er ook te zijn).
En iedere Nederlander in dat draadje laat hem weten hoe Amerikaans die denkwijze is. En tips over opvouwen variëren van in een AH tasje proppen, tot om de vlaggenstok draaien en zo wegzetten, tot opfrommelen in de meterkast _O-

Daarna sir Ian McKellen
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf Als het filmpje het niet doet: hij ontmoette wat scholieren en maande hen om hun examens goed te doen want anders YOU SHALL NOT PASS!!!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204407385
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 20:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Reddit is vaak een diep duister hol waar je vooral depressief van wordt (of even op je blote knietjes wie dan ook de almachtige is gaat bedanken dat je het zelf zo goed hebt), maar soms zijn er pareltjes O+

Net twee achter elkaar *O*

Eerst een Amerikaan die met een Nederlandse is getrouwd en een NL vlag opgestuurd heeft gekregen. Hij wil zijn kinderen cultuurbewust opvoeden dus die vlag is Heel Belangrijk. Zijn vraag: hoe vouw ik die respectvol op? Er moet een etiquette zijn (blijkt er ook te zijn).
En iedere Nederlander in dat draadje laat hem weten hoe Amerikaans die denkwijze is. En tips over opvouwen variëren van in een AH tasje proppen, tot om de vlaggenstok draaien en zo wegzetten, tot opfrommelen in de meterkast _O-

Daarna sir Ian McKellen
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf Als het filmpje het niet doet: hij ontmoette wat scholieren en maande hen om hun examens goed te doen want anders YOU SHALL NOT PASS!!!
:D

Ik zit de laatste tijd veel op Tweakers en Reddit en ik vind iedereen echt absurd netjes _O-

quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 18:46 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oei. Hoe hoog ook al weer?
Hoe hoog de slootkant is? Ik weet niet precies wat je vraag is maar we zaaien een stuk van 14 bij 3 meter ofzo in, van hek tot sloot. Dat zal een afschot van een centimeter of 80 hebben denk ik.

@Kaatje1, als je ze wilt bewaren, heel graag O+
Spoilers!
pi_204407395
Huh :?
Ik sloot maar opende niet.
Niet gezien :B
pi_204407516
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 20:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
:D

Ik zit de laatste tijd veel op Tweakers en Reddit en ik vind iedereen echt absurd netjes _O-
[..]
Hoe hoog de slootkant is? Ik weet niet precies wat je vraag is maar we zaaien een stuk van 14 bij 3 meter ofzo in, van hek tot sloot. Dat zal een afschot van een centimeter of 80 hebben denk ik.

@:kaatje1, als je ze wilt bewaren, heel graag O+
Hóe hoog / op welke etage klom Barrels kat? 😂
De buurkatten springen van het schuurdak of in de kastanjeboom of Boem op het deksel van de kliko 3 meter verderop. Boem. B-)
Is Frida weer thuis?

@Lucky-Strike Shut, vorige week net een envelop vól met kleurrijk akeleizaad weggegeven. Eind van dit seizoen is de volgende oogst.
Heb je belangstelling of dan weer eens vragen?
pi_204407615
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 20:57 schreef AnneX het volgende:

[..]
Hóe hoog / op welke etage klom Barrels kat? 😂
De buurkatten springen van het schuurdak of in de kastanjeboom of Boem op het deksel van de kliko 3 meter verderop. Boem. B-)
Is Frida weer thuis?

@:Lucky-Strike Shut, vorige week net een envelop vól met kleurrijk akeleizaad weggegeven. Eind van dit seizoen is de volgende oogst.
Heb je belangstelling of dan weer eens vragen?
_O-

Ja hoor, dan heb ik wel interesse. Het maakt me weinig uit wat er aan die slootkant komt, zo lang het maar niet enkel brandnetel en distel is. Als dat zich niet zo enorm zou verspreiden, zouden we het gewoon laten staan. Maar iets fleurigs is wel leuk en goed voor de hommels natuurlijk.
Spoilers!
pi_204408306
Zodra ik wat binnen heb komen ze naar je toe @Lucky_Strike
pi_204409113
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 20:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik lees zo vaak van je hoe je het gevoel hebt achter de feiten aan te lopen/dat je nog dingen te doen hebt etc. Niet gezond hoor!
[..]
:o

Maar jullie zullen dan toch niet de enigen zijn?
We waren inderdaad niet de enige.
Uiteindelijk het eerste kwartier gemist.

Niets nieuws geleerd (kennelijk leer je door een bierhobby stiekem toch veel over proeven). Maar het was een leuke avond.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 april 2022 @ 08:14:58 #18
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204410090
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_204410381
Goedemorgen :W

Vandaag thuiswerkdagje. Fijn want de dinsdag is altijd het meest chaotisch op werk, daar heb ik nu lekker geen last van.

Volgende week mag ik bij een huis komen kijken *G* het is een woongroep in dezelfde wijk als waar ik nu woon. De vereniging is eigenaar van een paar huizen naast elkaar en ze delen een grote tuin. Mooie oude huizen met grote ramen O+
Eens zien of het klikt met de bewoners. Ik ben erg benieuwd :D
pi_204410399
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 09:06 schreef Tele6 het volgende:

Vandaag thuiswerkdagje. Fijn want de dinsdag is altijd het meest chaotisch op werk, daar heb ik nu lekker geen last van.

Volgende week mag ik bij een huis komen kijken *G* het is een woongroep in dezelfde wijk als waar ik nu woon. De vereniging is eigenaar van een paar huizen naast elkaar en ze delen een grote tuin. Mooie oude huizen met grote ramen O+
Klinkt als een mooi plekje om te wonen. Fingers crossed!
pi_204410416
Het eerste festival is officieel *O*

Mensen in omgeving Tilburg kunnen eventueel naar ons komen zwaaien :D
https://www.tdrinks.nl/tilburgsbierfestival
pi_204410710
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 09:06 schreef Tele6 het volgende:

Duimen zijn al aan het werk. Zou wel heel gaaf zijn, zeker straks in de zomer een fijne tuin
pi_204410959
Brr, koud hier. De voordeur staat open.
Spoilers!
pi_204411114
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr, koud hier. De voordeur staat open.
Hier ook frisjes, de airco staat aan want schoonmaak en onderhoud meneer is bezig
pi_204411616
Kledingkast bruut omgezet van winter naar zomer. Tot dusver twee vuilniszakken kleding die weggaan *O*

Het helpt wel als je echt eerlijk naar jezelf bent en niet meer valt voor je eigen smoesjes ‘want het is zo leuk/nog goed’. Als je het al drie winters of zomers niet meer gedragen hebt :')
Drie shirtjes van ongeveer dezelfde kleur hoeft ook niet.
En kleding die echt leukleuk is en daardoor zo vaak gedragen dat het wat flodderig wordt: weg! *slik*

Binnenkort op een zaterdag maar eens naar de sponsorwinkel. Krijgt mijn vereniging er een kilo prijs voor en gaan zij uitzoeken wat nog verkoopbaar/doneerbaar is.

Nu nog kijken hoe ik het beste een paar zaken kan verkopen die nog geld op kunnen brengen. Misschien mijn eerste stapjes op vinted zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')