Kan dat werkt ook niet tot morgen wachten? Eventjes een paar uur niets is ook wel zo fijn.quote:Op maandag 11 april 2022 19:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ging vanochtend 8.30 de deur uit en ben over een kwartier eindelijk thuiszo gaar als ik weet niet wat. Maar ik had helemaal geen effectieve dag, een afscheidsborrel en wat meetings, en er ligt dus nog wat werk wat echt gedaan moet worden..
Maar eerst tijd voor eten en even chillen, want m'n hersenen werken toch niet momenteel
Ik lees zo vaak van je hoe je het gevoel hebt achter de feiten aan te lopen/dat je nog dingen te doen hebt etc. Niet gezond hoor!quote:Op maandag 11 april 2022 19:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ging vanochtend 8.30 de deur uit en ben over een kwartier eindelijk thuiszo gaar als ik weet niet wat. Maar ik had helemaal geen effectieve dag, een afscheidsborrel en wat meetings, en er ligt dus nog wat werk wat echt gedaan moet worden..
Maar eerst tijd voor eten en even chillen, want m'n hersenen werken toch niet momenteel
quote:Op maandag 11 april 2022 20:08 schreef Sarabi het volgende:
En dan sta je bij de verkeerde locatie...
Niet handig dat de gegevens op de site niet kloppen.
Ben benieuwd of we zo nog binnen mogen.
quote:Op maandag 11 april 2022 20:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Reddit is vaak een diep duister hol waar je vooral depressief van wordt (of even op je blote knietjes wie dan ook de almachtige is gaat bedanken dat je het zelf zo goed hebt), maar soms zijn er pareltjes![]()
Net twee achter elkaar![]()
Eerst een Amerikaan die met een Nederlandse is getrouwd en een NL vlag opgestuurd heeft gekregen. Hij wil zijn kinderen cultuurbewust opvoeden dus die vlag is Heel Belangrijk. Zijn vraag: hoe vouw ik die respectvol op? Er moet een etiquette zijn (blijkt er ook te zijn).
En iedere Nederlander in dat draadje laat hem weten hoe Amerikaans die denkwijze is. En tips over opvouwen variëren van in een AH tasje proppen, tot om de vlaggenstok draaien en zo wegzetten, tot opfrommelen in de meterkast![]()
Daarna sir Ian McKellen
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf Als het filmpje het niet doet: hij ontmoette wat scholieren en maande hen om hun examens goed te doen want anders YOU SHALL NOT PASS!!!
Hoe hoog de slootkant is? Ik weet niet precies wat je vraag is maar we zaaien een stuk van 14 bij 3 meter ofzo in, van hek tot sloot. Dat zal een afschot van een centimeter of 80 hebben denk ik.quote:
Hóe hoog / op welke etage klom Barrels kat? 😂quote:Op maandag 11 april 2022 20:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik zit de laatste tijd veel op Tweakers en Reddit en ik vind iedereen echt absurd netjes
[..]
Hoe hoog de slootkant is? Ik weet niet precies wat je vraag is maar we zaaien een stuk van 14 bij 3 meter ofzo in, van hek tot sloot. Dat zal een afschot van een centimeter of 80 hebben denk ik.
@:kaatje1, als je ze wilt bewaren, heel graag
quote:Op maandag 11 april 2022 20:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hóe hoog / op welke etage klom Barrels kat? 😂
De buurkatten springen van het schuurdak of in de kastanjeboom of Boem op het deksel van de kliko 3 meter verderop. Boem.![]()
Is Frida weer thuis?
@:Lucky-Strike Shut, vorige week net een envelop vól met kleurrijk akeleizaad weggegeven. Eind van dit seizoen is de volgende oogst.
Heb je belangstelling of dan weer eens vragen?
We waren inderdaad niet de enige.quote:Op maandag 11 april 2022 20:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik lees zo vaak van je hoe je het gevoel hebt achter de feiten aan te lopen/dat je nog dingen te doen hebt etc. Niet gezond hoor!
[..]
Maar jullie zullen dan toch niet de enigen zijn?
Klinkt als een mooi plekje om te wonen. Fingers crossed!quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:06 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Vandaag thuiswerkdagje. Fijn want de dinsdag is altijd het meest chaotisch op werk, daar heb ik nu lekker geen last van.
Volgende week mag ik bij een huis komen kijkenhet is een woongroep in dezelfde wijk als waar ik nu woon. De vereniging is eigenaar van een paar huizen naast elkaar en ze delen een grote tuin. Mooie oude huizen met grote ramen
Eens zien of het klikt met de bewoners. Ik ben erg benieuwd
Duimen zijn al aan het werk. Zou wel heel gaaf zijn, zeker straks in de zomer een fijne tuinquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:06 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Vandaag thuiswerkdagje. Fijn want de dinsdag is altijd het meest chaotisch op werk, daar heb ik nu lekker geen last van.
Volgende week mag ik bij een huis komen kijkenhet is een woongroep in dezelfde wijk als waar ik nu woon. De vereniging is eigenaar van een paar huizen naast elkaar en ze delen een grote tuin. Mooie oude huizen met grote ramen
Eens zien of het klikt met de bewoners. Ik ben erg benieuwd
Hier ook frisjes, de airco staat aan want schoonmaak en onderhoud meneer is bezigquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr, koud hier. De voordeur staat open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |