Leuk om die weer eens te horen...quote:
Ja ik ben hem ook weer eens aan het luisteren. Best een fijne trackquote:Op zondag 10 april 2022 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Leuk om die weer eens te horen...
Greysiequote:
Engieeeequote:
Hoe is het met het uiltje?quote:Op zondag 10 april 2022 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ben je geweest om jezelf voor te stellen?
Ik heb geen facebook dus kan dat niet zienquote:Op zondag 10 april 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Engieeee![]()
zulke mooie foto's gezien van de uilskuikens buiten![]()
![]()
Hoe is het met Greys? Ik heb je al een hele tijd niet gesproken.quote:
Waar kan je die zien?quote:Op zondag 10 april 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Engieeee![]()
zulke mooie foto's gezien van de uilskuikens buiten![]()
![]()
quote:Op zondag 10 april 2022 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook dus kan dat niet zien
had even vakantiequote:Op zondag 10 april 2022 19:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe is het met Greys? Ik heb je al een hele tijd niet gesproken.
Ja prachtigquote:
Oh lekker. Ja het was ook prachtig weer vandaag.quote:Op zondag 10 april 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
had even vakantie
en vandaag was het heerlijk weer
dus lekker buiten bezig geweest
fok vakantiequote:Op zondag 10 april 2022 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh lekker. Ja het was ook prachtig weer vandaag.
De lente begint. Ook wel aan toe.quote:Op zondag 10 april 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
fok vakantie![]()
morgen nog beter weer![]()
was je de hort op?quote:Op zondag 10 april 2022 20:05 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik dit weekend thuis was had ik m'n vette speakers niet naar PostNL punt gestuurd en nu het huis laten trillen
Uit eten bij sushizaak, dus een groot vreetfestijn.quote:
quote:Op zondag 10 april 2022 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Uit eten bij sushizaak, dus een groot vreetfestijn.
Lol ja, was eigenlijk meer een bijeenkomst met vrienden van mijn zusquote:Op zondag 10 april 2022 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik neem aan dat de kinderen iets anders kregen dan sushi...
ja ik ontplof zo watquote:
drukke dag dus!quote:Op zondag 10 april 2022 20:11 schreef hemarookworst het volgende:
En tussendoor nog wat spullen van mijn ouders ophalen voor m'n huis
jij ook nog wat ondernomen?quote:Op zondag 10 april 2022 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik neem aan dat de kinderen iets anders kregen dan sushi...
Jaaaa ik heb toestemming gekregen van MrsL dat wordt saufenquote:
Niet teveel hėquote:Op zondag 10 april 2022 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jaaaa ik heb toestemming gekregen van MrsL dat wordt saufen
Vandaag flink gesport en wat wasjes gedraaid...quote:
quote:Op zondag 10 april 2022 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vandaag flink gesport en wat wasjes gedraaid...
Gister niets gedaan.
Nu aan het eten...
Heb je ook spierballen?quote:Op zondag 10 april 2022 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vandaag flink gesport en wat wasjes gedraaid...
Gister niets gedaan.
Nu aan het eten...
Dat ik naar mijn strenge mutti luister betekent niet dat ik naar alle strenge vrouwen luisterquote:Op zondag 10 april 2022 20:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dan heb je ook geen moeite om naar greys te luisteren.
ben je stiekem een broer van Mario?quote:Op zondag 10 april 2022 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat ik naar mijn strenge mutti luister betekent niet dat ik naar alle strenge vrouwen luister
Sinds mario gebruik ik mutti in dtsquote:Op zondag 10 april 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je stiekem een broer van Mario?
Niet naar greys luisterenquote:Op zondag 10 april 2022 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat ik naar mijn strenge mutti luister betekent niet dat ik naar alle strenge vrouwen luister
Langzaam aan komt het wel klaar. Ben je tevreden?quote:Op zondag 10 april 2022 20:11 schreef hemarookworst het volgende:
En tussendoor nog wat spullen van mijn ouders ophalen voor m'n huis
dinsdag of woensdag vrij nemenquote:Op zondag 10 april 2022 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
ik moet mijn kantoor nog inrichten. Wat zal ik eens doen, verder zuipen en morgen vrij nemen of vanavond inrichten
er zit wel een verwisselbate batterij in mobieltjesquote:Op zondag 10 april 2022 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
De weggooimaatschappij. Ja heel ergerlijk. Net als mobieltjes zonder verwisselbare batterij etc.
Jij neemt nu vanavond vrij en richt het morgen in. Het is al half negen geweest. Het is mooi geweest.
Bier en borrelnootjes.
gewoon eens even lekker genietenquote:Op zondag 10 april 2022 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
Ja goed idee, morgen vrij nemen. Heb afgelopen jaar alleen maar functioneel vrij genomen. Oftewel verlof maar met een drukke dag
Gefeliciteerd Deisyy :^quote:Op maandag 11 april 2022 00:04 schreef Domnivoor het volgende:
Deisyy is jarig!![]()
40+ / 'Onze' Deisyy...
Jaja, in meedere tabjes word je gefeliciteerd. Deze dag kan niet meer stuk.quote:
Ik heb al bloemen en chocolade gekregen en ik heb een verrassing gekregen, maar die krijg ik pas in juliquote:
Ben benieuwdquote:Op maandag 11 april 2022 07:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al bloemen en chocolade gekregen en ik heb een verrassing gekregen, maar die krijg ik pas in juli
Nee de verrassing is nog een verrassingquote:Op maandag 11 april 2022 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Je weet al wel wat de verrassing is, of is het echt een verrassing? Dan heb je weer wat om naar uit te kijken.
Werksequote:Op maandag 11 april 2022 07:54 schreef Deisyy het volgende:
En er wordt vandaag ook gewoon gewerkt, dus ...
Werkse jarig jetjequote:Op maandag 11 april 2022 07:54 schreef Deisyy het volgende:
En er wordt vandaag ook gewoon gewerkt, dus ...
Van ♥e Sjakiequote:
Dank je wel Greet!:*quote:Op maandag 11 april 2022 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van ♥e Sjakie
Mooi weer op je mooie dag
Tis je van harte gegund
Al ruzie met de buren?quote:
Kun je daar wel beetje volume open draaien of buren snel last?quote:
Zijn wel rustige oudjes die hier wonen. Deze speakers hebben toch wel best sterke bass. Maar ik doe wel voorzichtig. Het is best geisoleerd maar blijft een appartement.quote:Op maandag 11 april 2022 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je daar wel beetje volume open draaien of buren snel last?
Oh wowquote:
Ja ook erg mooiquote:
Zolang ze niet klagen... Tenminste ik hoop altijd maar dat mijn buren klagen als ik echt de muziek te luid zou hebben.quote:Op maandag 11 april 2022 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn wel rustige oudjes die hier wonen. Deze speakers hebben toch wel best sterke bass. Maar ik doe wel voorzichtig. Het is best geisoleerd maar blijft een appartement.
hoezo hoop je dat je buren gaan klagen? Of is het een foutje en ben je 'niet' vergetenquote:Op maandag 11 april 2022 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Zolang ze niet klagen... Tenminste ik hoop altijd maar dat mijn buren klagen als ik echt de muziek te luid zou hebben.
quote:Op maandag 11 april 2022 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoezo hoop je dat je buren gaan klagen? Of is het een foutje en ben je 'niet' vergeten
quote:Op maandag 11 april 2022 21:19 schreef hemarookworst het volgende:
Beetje afwassen, beetje muziek aan. Lekker man. Al zijn ze niet echt draagbaar, maar hebben wel bluetooth
Hey schakelquote:
quote:Op maandag 11 april 2022 21:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hey kerel!
helaas geen dazzler monday stream part 1
zag het inderdaad, zelden op maandag.quote:
deze man!quote:Op maandag 11 april 2022 21:28 schreef engine het volgende:
Kaartje gekocht voor supersized kingsday. Eindelijk DJ Jantje live zien
En zag vandaag ook nog dat ik op harmony of hardcore potato live kan zienquote:
top feestje!quote:Op maandag 11 april 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
En zag vandaag ook nog dat ik op harmony of hardcore potato live kan zien
ja logisch wel. lekker slapen kerelquote:Op maandag 11 april 2022 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga eens op tijd slapen. Vandaag uitgeslapen maar toch nu al moe. Vermoeiende weken achter de rug gehad
Ik heb je gemist.quote:
Morgen 20 graden.Hearlik yn e tûn lisse mei de bleate kont.quote:Op dinsdag 12 april 2022 00:05 schreef Schakeltopia het volgende:
beetje mooi weer gehad op vakantie?
vanaf nu word het hier ook weer mooi weer dus hoef je niet meer de hort op
hearlik!quote:Op dinsdag 12 april 2022 00:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Morgen 20 graden.Hearlik yn e tûn lisse mei de bleate kont.
Goedemorgen vriendquote:
Grote vriend.quote:
Hieperdepiep hoeraquote:Op dinsdag 12 april 2022 05:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ONZ / Felicitatie topic voor onze Danny.
Ben je bijna jarig?quote:
Al geweest.quote:
Nog gefeliciteerdquote:
Hmmmm.quote:
Heer aloa.quote:
Zolang het duurt.quote:
Bij ons niet..quote:
Leafste.quote:
Lekker hoor, alles staat hier lekker open, Tom ook blij, die kan in en uit lopen.quote:
Ik was nog net op tijd gisteren.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoor, alles staat hier lekker open, Tom ook blij, die kan in en uit lopen.
Tom poes?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoor, alles staat hier lekker open, Tom ook blij, die kan in en uit lopen.
Dit is leuk,een jas die ik weg wilde doen blijkt Soul heel mooi te staan.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is leuk,een jas die ik weg wilde doen blijkt Soul heel mooi te staan.
Grappig toch..quote:
O t nee.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ploumen stapt op als partijleider
Dit mag blijven. Maar dan wel warmerquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bosuiltje als partijleiderquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou het uilskuiken het overnemen?
Inderdaadquote:
Tof! Een tweede levenquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is leuk,een jas die ik weg wilde doen blijkt Soul heel mooi te staan.
het bosultje is van wijzer dan Attje uilskuikenquote:
Ja inderdaad, een paar graadjes erbij zou wel lekker zijn, maar ik klaag nog niet.quote:
Atje voor de sfeerquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
het bosultje is van wijzer dan Attje uilskuiken
En dan ook echt mooi.Was wel leuk om te zien.quote:
Is de jas zeker wel oversized, want Soul is toch best een kleintje.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan ook echt mooi.Was wel leuk om te zien.
Je bent wel van de foute nummertjes vandaagquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:38 schreef engine het volgende:
[..]
Je bent wel van de foute nummertjes vandaag
Ik was ook niet oversized.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is de jas zeker wel oversized, want Soul is toch best een kleintje.
Ik wilde net vragen of je gegroeid bentquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
Dit was een manteljas van Gstar.,ik ben eerlijk,kreeg hem niet meer fijn dicht.
Echt wel,sommige kledingstukken passen niet meer.Heb ook al veel weggedaan.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of je gegroeid bent
Shit happens, Soul blij in ieder geval.
Dat was gisteren leave.@Danny is vandaag jarig.quote:
Goed bezig.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:11 schreef Schakeltopia het volgende:
vanavond weer gezond aan de zilvervliesrijst
For Detroit?quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:32 schreef Schakeltopia het volgende:
put your hands together [ afbeelding ]
Ohquote:Op dinsdag 12 april 2022 16:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was gisteren leave.@:Danny is vandaag jarig.
Dazzler wazdaquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
doe maar lekker dazzler op zetten, word je blij van
quote:
Oehlala!quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is de dinsdag avond kortebroeken dj op zolder
eet jij maar lekker pozza hawaiiquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou zeg is lekkere pizza hoor tsss
Eens in de zoveel tijd is t wel lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
eet jij maar lekker pozza hawaii
oke danquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd is t wel lekker
Zomerse muziekjesquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:55 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit echt te genieten, hij draait echt leuke plaatjes![]()
Plus nog 3 op twitchquote:
FF Pissenquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:02 schreef Schakeltopia het volgende:
ben eeeeven snel naar het tuinhuisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |