que?quote:Op zondag 10 april 2022 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Simba en Nala zijn broer en zus!
We all get there at some point. Komt vast goed jongenquote:Op zondag 10 april 2022 20:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik alleen snotverkouden.
Maar ja ik meld me morgen wel gewoon ziek op het werk... Voor het eerst in iets van 8 jaar...
quote:Op zondag 10 april 2022 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Simba en Nala zijn broer en zus!
haar pa is gewoon afgemaakt door mufasaquote:Op zondag 10 april 2022 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen andere mannetjes leeuwen behalve Mufasa en Scar.
Dit is fictie toch he?quote:Op zondag 10 april 2022 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
haar pa is gewoon afgemaakt door mufasa
Dan zou Nala in theorie ook afgemaakt moeten zijn, want ze doden andermans welpenquote:Op zondag 10 april 2022 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
haar pa is gewoon afgemaakt door mufasa
Nee echt en ingesproken door David Attenboroughquote:
Dank je, sisquote:Op zondag 10 april 2022 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zou Nala in theorie ook afgemaakt moeten zijn, want ze doden andermans welpen
Dat roept de weegschaal dat je er niet met twee personen op mag staan.quote:Op zondag 10 april 2022 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat ie dan krijsen als je op hem gaat staan?
Iets met je genen doorgevenquote:
quote:Op zondag 10 april 2022 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat roept de weegschaal dat je er niet met twee personen op mag staan.
Mini-me's zouden de wereld overnemenquote:Op zondag 10 april 2022 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iets met je genen doorgeven
Iewl bah
quote:Op zondag 10 april 2022 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee echt en ingesproken door David Attenborough
dan is het gewoon 1 pot incest... surequote:Op zondag 10 april 2022 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zou Nala in theorie ook afgemaakt moeten zijn, want ze doden andermans welpen
Voor het eerst in 8 jaar?quote:Op zondag 10 april 2022 20:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik alleen snotverkouden.
Maar ja ik meld me morgen wel gewoon ziek op het werk... Voor het eerst in iets van 8 jaar...
Ja, dat vult toch nietquote:
Ja, sowieso, maar het is dan de bedoeling dat die mannetjes om de zoveel tijd wisselenquote:Op zondag 10 april 2022 20:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is het gewoon 1 pot incest... sure
Sorry, maar de waarheid is hardquote:Op zondag 10 april 2022 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]potver. Het ziet er zo tekenfilmerig uit allemaal
quote:Op zondag 10 april 2022 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, maar de waarheid is hard![]()
Eigenlijk is het de allereerste keer sinds ik daar 9 jaar geleden ben gaan werken. Ik ben ooit 1 week in overleg thuisgebleven omdat ik na een bijzondere aanrijding even thuisbleef omdat mijn rug wat protesteerde...quote:Op zondag 10 april 2022 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor het eerst in 8 jaar?Nou dan mag je je nu ook wel ziekmelden zonder er een slecht gevoel over te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |