Ik heb een zwik boeken op de e-reader staan en ook een aantal papieren boeken. Denk dat ik voor het laatste ga. Heb hier een Wallander boek liggen. Nooit eerder gelezen, wel van dezelfde schrijver en die vond ik meer dan primaquote:
Was zeker flink drukquote:Op zondag 10 april 2022 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
efteling geweest met engel/vlinder...
dit vonden we het mooist
zo mooi...
Hopen dat het zo blijft, Bossiequote:Op zondag 10 april 2022 18:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ik heb momenteel alleen verkoudheidsklachten, momenteel geen andere corona gerelateerde klachten iig...
niet geklikt. Finkers?quote:
Ik heb al gegeten maar zou best nog iets lustenquote:Op zondag 10 april 2022 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb honger en mn eten is nog niet klaar
dan neem je nog watquote:Op zondag 10 april 2022 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten maar zou best nog iets lusten
Gaat ie dan krijsen als je op hem gaat staan?quote:Op zondag 10 april 2022 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De weegschaal is het daar niet mee eens
Dan heeft de weegschaal pechquote:Op zondag 10 april 2022 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De weegschaal is het daar niet mee eens
Zo weer BZVquote:Op zondag 10 april 2022 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat ie dan krijsen als je op hem gaat staan?
Ik lig er al sinds 19u inquote:Op zondag 10 april 2022 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Meh, krampjes![]()
zeer vroeg te bedde vandaag.
Leven compleet langs elkaar heen.quote:Op zondag 10 april 2022 19:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gaat Gergi eigenlijk ook altijd zo vroeg slapen? Want dat lijkt me ook meer een avondmens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |