Jakkie bahquote:Op zondag 10 april 2022 18:01 schreef dud0r het volgende:
Ik deed vroeger wel mayo, ketchup en appelmoes door elkaar
Ja lekkerrrrquote:Op zondag 10 april 2022 18:01 schreef dud0r het volgende:
Ik mayo en appelmoesquote:Op zondag 10 april 2022 18:01 schreef dud0r het volgende:
Curry en mayo is mijn favorietquote:Op zondag 10 april 2022 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Ketchup en appelmoes is wel de lekkerste combinatie.
Dat heb ik ook eens geprobeerd. Dat vond ik niet lekkerquote:
quote:
quote:Op zondag 10 april 2022 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Nooit geprobeerdquote:
quote:Op zondag 10 april 2022 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Waarom moet je daarom huilenquote:
Dit ben hete bliksem.quote:Op zondag 10 april 2022 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vond vroegah gekokte errepel met jus en appelmoes lekker![]()
Dit eet ik nooit meer overigens.. niet omdat ik het vies vind, maar het komt er niet van
nee joh hete bliksem is met echte appeltjes zoals oma het vroegah maakte. Nooit meer gegeten sinds ik het als kind gewoon niet lekker vond, maar okee.quote:
Heel de dag niks gedaan. Ja op bed gelegen en geslapen en dit is pas dag 1 van de quarantaine/Isolatie..quote:
Oei oei corona?quote:Op zondag 10 april 2022 18:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heel de dag niks gedaan. Ja op bed gelegen en geslapen en dit is pas dag 1 van de quarantaine/Isolatie..
Hmmquote:Op zondag 10 april 2022 18:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heel de dag niks gedaan. Ja op bed gelegen en geslapen en dit is pas dag 1 van de quarantaine/Isolatie..
Vanmorgen was een zelftest positief...quote:
Ja misschien dat ik straks aan iets ga beginnen..quote:Op zondag 10 april 2022 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HmmMisschien goed moment om aan een boek te beginnen?
Ja dat is wel saaiquote:Op zondag 10 april 2022 18:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh balenquote:Op zondag 10 april 2022 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanmorgen was een zelftest positief...
Die deed ik uit voorzorg omdat ik verkouden was en naar PSV zou gaan...
Wat voor boeken lees je graag?quote:Op zondag 10 april 2022 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vanmorgen was een zelftest positief...
Die deed ik uit voorzorg omdat ik verkouden was en naar PSV zou gaan...
[..]
Ja misschien dat ik straks aan iets ga beginnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |