Ik doe nog steeds sporadisch boodschappen bij de Lidl, wat zegt dat over mij?quote:Op zondag 10 april 2022 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik deed dat destijds gewoon bij de Hoogvliet hoor ;s
Toeslagen omdat je geen of weinig tanden hebt?quote:Op zondag 10 april 2022 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, die krijgen teringveel toeslagen.
Die harken net zo veel binnen als jij en ik bij elkaar.
*steekt hand opquote:Op zondag 10 april 2022 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heeft hier iemand een slowcooker?
Het klinkt echt ideaal en met deze gasprijzen...
Ja, per verloren tand krijg je 45 miljoen euro.quote:Op zondag 10 april 2022 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toeslagen omdat je geen of weinig tanden hebt?
Durf hier geen uitspraken over te doen :$quote:Op zondag 10 april 2022 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe nog steeds sporadisch boodschappen bij de Lidl, wat zegt dat over mij?
quote:Op zondag 10 april 2022 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
*steekt hand op
nog niet gebruikt zelf trouwens..
Ik kreeg ook ve toeslagen als student met een appartement met eigen voordeur. Briljant was datquote:Op zondag 10 april 2022 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, die krijgen teringveel toeslagen.
Die harken net zo veel binnen als jij en ik bij elkaar.
* Slide in your dmquote:Op zondag 10 april 2022 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Durf hier geen uitspraken over te doen :$
Maar als je erover wil praten, dan mag je me altijd dm'en
Ik nog vaak, die hebben goede groenten en fruitquote:Op zondag 10 april 2022 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe nog steeds sporadisch boodschappen bij de Lidl, wat zegt dat over mij?
Ik heb twee opleidingen als gift gekregen en 8 jaar student OV gehad, dus ik vind het wel prima.quote:Op zondag 10 april 2022 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kreeg ook ve toeslagen als student met een appartement met eigen voordeur. Briljant was dat
Als in: dat je hem niet gebruiktquote:Op zondag 10 april 2022 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
why?
ik heb em meegenomen toen ik verhuisde, mn pa heeft daar regelmatig wat in klaar gemaakt
Ben jij opgeleid?quote:Op zondag 10 april 2022 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb twee opleidingen als gift gekregen en 8 jaar student OV gehad, dus ik vind het wel prima.
0 opleidingen als gift en onbekend aantal jaar studenten OVquote:Op zondag 10 april 2022 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb twee opleidingen als gift gekregen en 8 jaar student OV gehad, dus ik vind het wel prima.
De groenteboer in Den Dungen ookquote:Op zondag 10 april 2022 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik nog vaak, die hebben goede groenten en fruit
ik wil hem wel gaan gebruiken hoor, maar daar moet ik mij dan echt een keer in wat recepten verdiepenquote:Op zondag 10 april 2022 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als in: dat je hem niet gebruikt
Maar klinkt als een ideaal apparaat
Nice. Ik ben maar snel vertrokken toen ik geld ging verdienen. Meebetalen aan al die toeslagen e.d., mij niet gezien..quote:Op zondag 10 april 2022 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
jij vuile profiteur.......quote:Op zondag 10 april 2022 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nice. Ik ben maar snel vertrokken toen ik geld ging verdienen. Meebetalen aan al die toeslagen e.d., mij niet gezien..
Moet je daar in Zwitserland niet voor zwervers, negers en werkelozen betalen dan?quote:Op zondag 10 april 2022 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nice. Ik ben maar snel vertrokken toen ik geld ging verdienen. Meebetalen aan al die toeslagen e.d., mij niet gezien..
quote:
Dat heet de mannengriep.quote:Op zondag 10 april 2022 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik begin me ook koortsig te voelen, of zit dat gewoon tussen de oortjes....![]()
![]()
![]()
Ff opmeten danquote:Op zondag 10 april 2022 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik begin me ook koortsig te voelen, of zit dat gewoon tussen de oortjes....![]()
![]()
![]()
Corona is meer dan een griepje, toch??quote:
carefull now....quote:Op zondag 10 april 2022 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Corona is meer dan een griepje, toch??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |