Ergens wel lekker dat het gerommel in de 16 (want dat was het) nu toch tot 2 goals leidt. Dat hebben we al zovaak mis zien gaan dit seizoen.quote:
Zou 'ie er de rest van het jaar uit liggen?quote:
Deze laatste was geen gerommel (en de eerste ook niet), ik neig zelfs naar een bewuste assist van Nelsonquote:Op zondag 10 april 2022 17:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ergens wel lekker dat het gerommel in de 16 (want dat was het) nu toch tot 2 goals leidt. Dat hebben we al zovaak mis zien gaan dit seizoen.
Niet als Slot zijn zin krijgt er er met miljoenen gesmeten gaat worden om Til vast te leggen.quote:Op zondag 10 april 2022 17:35 schreef aTypisch het volgende:
denk dat we die volgend jaar pas vaker gaan zien
15 doelpunten in de eredivisie, jammer dat hij niet kan voetballen.quote:Op zondag 10 april 2022 17:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Niet als Slot zijn zin krijgt er er met miljoenen gesmeten gaat worden om Til vast te leggen.
Sowieso is onze Amerikaanse vriend nou niet iemand die nog heel vrolijk op de bank gaat zitten. Is ook gewoon net een international die de afgelopen 3 seizoenen basisspeler was daar in Amerika, niet één of ander vaag obscuur talent.
wist niet dat we de prins van engeland hadden binnengehaaldquote:Op zondag 10 april 2022 17:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Niet als Slot zijn zin krijgt er er met miljoenen gesmeten gaat worden om Til vast te leggen.
Sowieso is onze Amerikaanse vriend nou niet iemand die vrolijk op de bank gaat zitten. Is ook gewoon net een international die de afgelopen 3 seizoenen basisspeler was daar in Amerika, niet één of ander vaag obscuur talent.
Het ziet er idd niet uit. Iets met een dodelijke SOA in je oogquote:Op zondag 10 april 2022 17:36 schreef Scrummie het volgende:
Voor mijn gevoel (@:fetx) spelen we ontzettend slecht maar ja, 1-3 genot.
ben ook geen fan maar was gewoon waardevol op verschillende momenten dit seizoenquote:Op zondag 10 april 2022 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
15 doelpunten in de eredivisie, jammer dat hij niet kan voetballen.
Zo even terugkijken, misschien heb je gelijk.quote:Op zondag 10 april 2022 17:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze laatste was geen gerommel (en de eerste ook niet), ik neig zelfs naar een bewuste assist van Nelson
Ja ik vind ons ook niet zo goed en Heracles krijgt echt gigantisch veel ruimte. Zij gaan er zeker nog wel eentje maken denk ik.quote:Op zondag 10 april 2022 17:36 schreef Scrummie het volgende:
Voor mijn gevoel (@:fetx) spelen we ontzettend slecht maar ja, 1-3 genot.
Wel erg veel van die belachelijke slordigheden. Nelson een paar keer en Malacia zojuist nog een één twee met sini die nergens op sloeg.quote:Op zondag 10 april 2022 17:42 schreef hhh38 het volgende:
Overigens vind ik het met uitzondering van de eerste 5 minuten en een korte fase halverwege helemaal niet slecht. Het balletje gaat lekker rond in de wetenschap dat de kansen toch wel komen. Terecht blijkbaar
Naja, is eigenlijk rood. Maar gelukkig sta je gewoon 1-3 voor, ben je toch een stuk minder chagrijnigquote:Op zondag 10 april 2022 17:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar zat ook wel een rood randje aan, maar met geel kan ik wel leven eigenlijk.
Ik had daar ook verwacht dat Sini diep gingquote:Op zondag 10 april 2022 17:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel erg veel van die belachelijke slordigheden. Nelson een paar keer en Malacia zojuist nog een één twee met sini die nergens op sloeg.
Ik vind Malacia niet goed spelen. Dessers voegt ook niet zoveel toe vandaag. Nelson doet een paar dingen goed maar ook veel fout. Til deed echt alles verkeerd behalve die goal. Pedersen ook bijzonder matig vandaag.quote:Op zondag 10 april 2022 17:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel erg veel van die belachelijke slordigheden. Nelson een paar keer en Malacia zojuist nog een één twee met sini die nergens op sloeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |