Leicester is ook geen kut tegenstander natuurlijk, dus zo raar is het ook niet dat PSV eruit vliegt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:40 schreef RamboDirk het volgende:
In het laatste kwartier alles verliezen is gewoon slecht. Kwartfinale van het Europese gehandicapten toernooi is geen succes.
Als je zondag de beker niet wint is het gewoon weer een verloren seizoen.
Neejoh, niemand heeft zich toch in de kijker gespeeld die 2 potjes. Gakpo was matig, Sangare mist een enorme kans en verder was het toch ook niet veel.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:38 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nogmaals, LC heeft voor drie keer meer kapitaal aan spelers (als je transfermarkt.de mag geloven). Als je LC dan uit op 0-0 houdt, en thuis nipt verliest, speel je je in de kijker. De bal is rond en zo.
slaat gewoon nergens op maar verder prima als je dat vindtquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:38 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nogmaals, LC heeft voor drie keer meer kapitaal aan spelers (als je transfermarkt.de mag geloven). Als je LC dan uit op 0-0 houdt, en thuis nipt verliest, speel je je in de kijker. De bal is rond en zo.
Eruit vliegen met 1-0 voor, met nog 15 min. op de klok is wel raar.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Leicester is ook geen kut tegenstander natuurlijk, dus zo raar is het ook niet dat PSV eruit vliegt.
De uitwedstrijd stond de organisatie verdedigend goed maar hebben we toch verder ook geen aanvallende impulsen of kwaliteit gezien?quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee het ging over de vergelijking met Leicester, en dat de spelers van PSV zich in de kijker hebben gespeeld. Jij betrekt het louter op de wedstrijd van gisteren in plaats van op het tweeluik.
Nederlandse aanvallers vallen vrijwel altijd tegen in het buitenland. Denk dat Gakpo bij een club als Leicester zelf ook gewoon binnen no time weer op de bank zit. Het is het allemaal net niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
De uitwedstrijd stond de organisatie verdedigend goed maar hebben we toch verder ook geen aanvallende impulsen of kwaliteit gezien?
En Gakpo zou er beter aan doen nog een jaar bij PSV te blijven, voor z'n ontwikkeling dan, die lijkt ook nog niet klaar voor het grote werk.
Tja, tuurlijk is dat zuur. Maar dat PSV eruit vliegt tegen een Leicester is niet vreemd. Zeker niet als je kijkt naar hoe PSV dit seizoen presteert. Elke serieuze tegenstander is zo ongeveer puntverlies geweest.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Eruit vliegen met 1-0 voor, met nog 15 min. op de klok is wel raar.
hij heeft zeker de potentie maar of hij er nu al klaar voor is betwijfel ik, al moet ik wel zeggen dat hij veel te veel moet werken in dit PSV terwijl je hem met zijn kwaliteiten eigenlijk een beetje vrij moet houden zodat hij z'n energie alleen (of hoofdzakelijk) aanvallend hoeft te gebruikenquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nederlandse aanvallers vallen vrijwel altijd tegen in het buitenland. Denk dat Gakpo bij een club als Leicester zelf ook gewoon binnen no time weer op de bank zit. Het is het allemaal net niet.
Dat is de kritiek ook juist. Dat het altijd in serieuze wedstrijden fout gaat.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja, tuurlijk is dat zuur. Maar dat PSV eruit vliegt tegen een Leicester is niet vreemd. Zeker niet als je kijkt naar hoe PSV dit seizoen presteert. Elke serieuze tegenstander is zo ongeveer puntverlies geweest.
Maar in welk systeem vind jij hem optimaal tot zijn recht komen dan? Een echte counterspeler is het niet maar in een systeem waarin je veel de bal hebt is het ook lastig.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft zeker de potentie maar of hij er nu al klaar voor is betwijfel ik, al moet ik wel zeggen dat hij veel te veel moet werken in dit PSV terwijl je hem met zijn kwaliteiten eigenlijk een beetje vrij moet houden zodat hij z'n energie alleen (of hoofdzakelijk) aanvallend hoeft te gebruiken
het gaat niet zo zeer om het systeem maar hij is je beste speler en je moet proberen hem in 1 op 1 situaties te krijgen, nu moet hij vaak veel te ver van de goal z'n acties beginnen, was geloof ik 1 counter waar hij een kans kreeg maar z'n schot miste kracht, mede omdat hij er al een sprint van te lang op had zittenquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar in welk systeem vind jij hem optimaal tot zijn recht komen dan? Een echte counterspeler is het niet maar in een systeem waarin je veel de bal hebt is het ook lastig.
Gakpo is beter dan Bergwijn toen hij vertrok denk ik. Premier League lijkt mij sowieso niet echt geschikt voor hem, vanwege zijn blessuregevoeligheid etc. Zie hem liever naar Dortmund oid gaan.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:29 schreef RipCity het volgende:
Die gakpo hč… die is toch totaal niet klaar voor een premier league?
Nog minder dan depay en bergwijn toen ze vertrokken. Snap dat die 35 miljoen aantrekkelijk is qua transfer maar je zou denken die aub nog een jaar zeg.
Edit: oh al besproken zie ik. Idd hij is alleen echt van waarde als die al diep de bal krijgt. Eigenlijk direct
Rond strafschopgebied links. En heeft een aardige 1-2 en kaats.
Achter mij zaten stuk of 4 scouts op zuid en die waren ook al hele tijd over ‘m bezig.
Voor me zat Pietertje de zwemmer trouwens. Wat een fanatiekelingdat is wel echte
Sangare was wel weer gewoon overal hoor, reken maar dat pl clubs daar nu nog iets vrolijker van worden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel maar het ging even over de opmerking dat ze zich in de kijker hebben gespeeld gisteren, dat lijkt me dus niet
Bij FC Eindhoven?quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:47 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk dat Vinícius zich wel aardig in de kijker heeft gespeeld.
Die Mauro is wel goed geworden. Knap.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sangare gaat echt wel naar de PL en wie weet dat clubs ineens interesse hebben in Mauro
ik zou zeggen kijk de goals even terug, niet dat het zijn fouten zijn maar hij laat het gewoon 2 keer lopenquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sangare was wel weer gewoon overal hoor, reken maar dat pl clubs daar nu nog iets vrolijker van worden.
Terwijl dat normaal juist zijn kracht is, want verder is het niet veel.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zou zeggen kijk de goals even terug, niet dat het zijn fouten zijn maar hij laat het gewoon 2 keer lopen
dat denk ik ook hoor, die jongen is gewoon moequote:Op vrijdag 15 april 2022 13:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Terwijl dat normaal juist zijn kracht is, want verder is het niet veel.
Maar die gaat wel naar de PL, ja.
Daar lijkt het inderdaad wel op.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat denk ik ook hoor, die jongen is gewoon moe
Ik vind het compleet bezopen zelfs. Hoe weinig het gros van de voetballers bezig is met hun vak.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:56 schreef RipCity het volgende:
Vinden jullie dit niet raar:
https://www.espn.nl/voetb(...)oetbal-in-mijn-leven
Je kijkt toch gewoon standaard de potjes van Ajax, Feyenoord, az als coach? Hoeveel tijd kost dat? Zet het gewoon aan terwijl je op kantoor bezig bent? Voetballers zeggen dat ook altijd: ja ik kijk nooit naar wedstrijden. Waarom willen ze dat zo graag uiten? Of dat ze niet weten dat ze op zoveel kaarten staan etc. Is toch raar dat je zo weinig met je vak bezig bent?
Nee, vind ik niet raar.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:56 schreef RipCity het volgende:
Je kijkt toch gewoon standaard de potjes van Ajax, Feyenoord, az als coach? Hoeveel tijd kost dat? Zet het gewoon aan terwijl je op kantoor bezig bent? Voetballers zeggen dat ook altijd: ja ik kijk nooit naar wedstrijden. Waarom willen ze dat zo graag uiten? Of dat ze niet weten dat ze op zoveel kaarten staan etc. Is toch raar dat je zo weinig met je vak bezig bent?
Ja compleet debiel zelfs. Zal PSV wel weer een prijs kosten als ik het allemaal zo zie.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:56 schreef RipCity het volgende:
Ja fitheid was daar wel een probleemquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zou zeggen kijk de goals even terug, niet dat het zijn fouten zijn maar hij laat het gewoon 2 keer lopen
Of vertrekken naar een subtippe rin Engeland en dan snel op dat niveau aanhaken. Dat zou ik hem aanraden. Idem voor Sangare.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
De uitwedstrijd stond de organisatie verdedigend goed maar hebben we toch verder ook geen aanvallende impulsen of kwaliteit gezien?
En Gakpo zou er beter aan doen nog een jaar bij PSV te blijven, voor z'n ontwikkeling dan, die lijkt ook nog niet klaar voor het grote werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |