Dat denk ik ook elke keer bij die ouders die vertrekken. Al vind ik het verschrikkelijk als ze kinderen meeslepen (die geen keuze hebben en de taal niet spreken en ergens in een gat terecht komen etc)quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Obligaat gejank over het verscheurde moederhart omdat ZIJ de keuze maakt naar het buitenland te gaan en het kind ervoor kiest niet mee te gaan
Anny Schilder was een stuk beter te doen in haar beste dagen.quote:
Familie van me heeft dit ook redelijk serieus overwogen (locaties uitgezocht, eerste voorzichtige onderhandelingen gestart, ervan afgezien). De kinderen vonden het fantastisch… tot ze doorkregen dat het geen eeuwig durende vakantie zou worden.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat denk ik ook elke keer bij die ouders die vertrekken. Al vind ik het verschrikkelijk als ze kinderen meeslepen (die geen keuze hebben en de taal niet spreken en ergens in een gat terecht komen etc)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |