Hoeveel gasten hebben ze max? Stuk of 6?quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:07 schreef Stepperoller het volgende:
Snap echt niet waarom er zoveel tegels rondom dat zwembad moeten liggen
Vooral mensen die foto's willen maken van barbiepoppen.quote:
Zie er ook lekker ambachtelijk uitquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:12 schreef matthijst het volgende:
Zo. Allebei 1 croissantje. Poepoe. Luxe heur.
Volgens mij toch Brabanders.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik dácht Vlamingen, maar zo klinken ze niet
Rijke brabo's die de grens over gegaan zijn vrees ikquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Klonk nog of die nog in bed lag.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:13 schreef Stepperoller het volgende:
Eindelijk heeft ze haar zoon kunnen bereiken
Niks mis mee inderdaad. Lijkt me wel een mooie omgeving, geen massatoerisme.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:13 schreef nattermann het volgende:
locatie/tuin en dat zwembad is wel mooi zo
nee, ik herken Brabants wel, Vlaams is echt anders.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zeker niet verkeerd. Erg mooi.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:14 schreef Pino112 het volgende:
https://www.booking.com/hotel/gr/villa-hylas.nl.html
Dit ziet er nog wel aardig uit allemaal.
Zekerquote:
Eensquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:17 schreef matthijst het volgende:
220 per nacht, best duur, zo luxe is het ook weer niet.
Nou dat zal je nog tegenvallen erg toeristische gebied daar. Maar wel erg mooi. Volgens mij heeft Willie ook zijn huis in die buurtquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad. Lijkt me wel een mooie omgeving, geen massatoerisme.
linksonder aan de rechterkantquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:42 schreef Blues het volgende:
WAAR IS DE PLANT???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ link | afbeelding ]
Waar kijk ik naar?quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Eens
52 foto’s, maar nu weten we wel dat ze een suikerblik en fruitmand hebben.
En ik dacht even dat er iets ernstig mis wat met het zwembad
[ afbeelding ]
465k geïnvesteerd voor 3 kamertjes, dan moet je een hoop nachtjes verhuren.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:17 schreef matthijst het volgende:
Omdat er op andere foto’s verzorgingsproducten met olijfolie staan, en flesjes olijfolie (erg belangrijk voor het selecteren van je bed) denk ik dat het geperste olijfolie is.quote:
Mja maar ze wonen er zelf ook.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:09 schreef -0- het volgende:
[..]
465k geïnvesteerd voor 3 kamertjes, dan moet je een hoop nachtjes verhuren.
Dat half miljoen hoeft niet echt te renderen. Is gewoon erfgeld.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:09 schreef -0- het volgende:
[..]
465k geïnvesteerd voor 3 kamertjes, dan moet je een hoop nachtjes verhuren.
500 volgers... Ja heel serieusquote:Op zondag 17 april 2022 09:48 schreef _Arual_ het volgende:
https://instagram.com/jolliesdollies
Dat met die poppen is vrij serieus.
Zo, goedendag.. dat is nogal een bedragquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:17 schreef matthijst het volgende:
Die tijd is voorbij.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:26 schreef Brembo het volgende:
Ik hoop in de volgende afleveringen toch wat meer spannng. Het is allemaal oninteressant.
Dit inderdaad, vroeger was het bijna standaard dat ze emigreerden en de man dan vervolgens terug moest om geld te verdienen (vaak ongeschoold werk ipv de goede baan die hij daarvoor had), dan vonden we ook dat ze heel naïef waren geweest maar als het dan toch lukte, getuigde dat in ieder geval van doorzettingsvermogen.quote:Op maandag 18 april 2022 12:53 schreef riazop het volgende:
[..]
Die tijd is voorbij.
Nu is het bedrag dat ikvertrekkers meenemen, door de hoge prijzen van vastgoed in Nederland (en dus ook erfenissen) zo absurd hoog, dat ze er gewoon ff extra geld tegenaan kunnen gooien om het project weer vlot te trekken.
Ikvertrekkers die een half miljoen meenemen is al heel gewoon geworden.
En dan heb je het nog gewoon maar over mensjes uit de middenklasse (die ooit op tijd hun huis hadden gekocht)
Klinkt spannend maar het zal uiteindelijk qua sensatie wel mee vallen, ik verwacht weer een saaie afleveringquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:03 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
De Franse Dordogne lonkt voor de vijftigjarige Erik en zijn twee jaar jongere vrouw Brigitte. Een indrukwekkend pand uit 1900 - met veel grond - willen ze omtoveren tot een luxe chambres d’hôtes met vier gastenkamers. Daarvoor hebben ze een budget van zo’n 100.000 euro. Klinkt als genoeg, maar is dat echt zo?
Brigitte vindt het hele avontuur best spannend, in tegenstelling tot Erik. Hij heeft veel ervaring in de horeca, is gek op koken en ontvangt graag gasten. Erik is ervan overtuigd dat de verbouwing vlekkeloos zal verlopen. Maar dit is Ik Vertrek en natuurlijk verloopt niets volgens plan. De verbouwing blijkt tóch lastig en er moet steeds meer gebeuren. De twee klussen een half jaar non-stop. Dat eist z’n tol, maar ze moeten doorgaan; de chambres d’hôtes gaat immers bijna open.
Wat ook leuk was/is,zijn de ikvertrekkers die op een arbeidsongeschiktheidsuitkering zitten/zaten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 15:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dit inderdaad, vroeger was het bijna standaard dat ze emigreerden en de man dan vervolgens terug moest om geld te verdienen (vaak ongeschoold werk ipv de goede baan die hij daarvoor had), dan vonden we ook dat ze heel naïef waren geweest maar als het dan toch lukte, getuigde dat in ieder geval van doorzettingsvermogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |