nee, ik herken Brabants wel, Vlaams is echt anders.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik dácht Vlamingen, maar zo klinken ze niet
Zeker niet verkeerd. Erg mooi.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:14 schreef Pino112 het volgende:
https://www.booking.com/hotel/gr/villa-hylas.nl.html
Dit ziet er nog wel aardig uit allemaal.
Zekerquote:
Eensquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:17 schreef matthijst het volgende:
220 per nacht, best duur, zo luxe is het ook weer niet.
Nou dat zal je nog tegenvallen erg toeristische gebied daar. Maar wel erg mooi. Volgens mij heeft Willie ook zijn huis in die buurtquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad. Lijkt me wel een mooie omgeving, geen massatoerisme.
linksonder aan de rechterkantquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:42 schreef Blues het volgende:
WAAR IS DE PLANT???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ link | afbeelding ]
Waar kijk ik naar?quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Eens
52 foto’s, maar nu weten we wel dat ze een suikerblik en fruitmand hebben.
En ik dacht even dat er iets ernstig mis wat met het zwembad
[ afbeelding ]
465k geïnvesteerd voor 3 kamertjes, dan moet je een hoop nachtjes verhuren.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:17 schreef matthijst het volgende:
220 per nacht, best duur, zo luxe is het ook weer niet.
Omdat er op andere foto’s verzorgingsproducten met olijfolie staan, en flesjes olijfolie (erg belangrijk voor het selecteren van je bed) denk ik dat het geperste olijfolie is.quote:
Mja maar ze wonen er zelf ook.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:09 schreef -0- het volgende:
[..]
465k geïnvesteerd voor 3 kamertjes, dan moet je een hoop nachtjes verhuren.
Dat half miljoen hoeft niet echt te renderen. Is gewoon erfgeld.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:09 schreef -0- het volgende:
[..]
465k geïnvesteerd voor 3 kamertjes, dan moet je een hoop nachtjes verhuren.
500 volgers... Ja heel serieusquote:Op zondag 17 april 2022 09:48 schreef _Arual_ het volgende:
https://instagram.com/jolliesdollies
Dat met die poppen is vrij serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |