Die bioscoop dacht ik laatst nog aanquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
Volgens mij was 2013 ook de eerste editie die we ooit keken met zijn allen. En we hadden bewust die gekozen omdat het het jaar was dat Nederland weer in de finale kwamVolgens mij was dat nog in de bioscoop van @:H_T
Het was dus geen echte bioscoopquote:
Die is toch door een aantal broadcasters eruit geknipt.quote:
Hebben jullie in het echt met elkaar gekeken?quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Die bioscoop dacht ik laatst nog aanW2G werkt wel beter, bij die bioscoop waren er wat meer issues om alles synchroon te krijgen geloof ik. Wel met de leuke en totaal overbodige feature dat je het scherm onder een andere hoek zag afhankelijk van waar in de 'zaal' je zat
[..]
Het was dus geen echte bioscoop
In de stijl is zeker iets goeds af te leveren, inderdaad. Maar dat is dit niet.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
Oh deze Spaanse groep vond ik zooooooo leuk van tevoren, die Keltische invloeden erin![]()
Helaas vond ik het nummer bij de aankondiging al wat underwhelming en is zij ook wat vocaal shaky hier, want het genre vind ik erg leuk
Het idee van @Strani was goed. De uitvoering iets minder.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
Oh deze Spaanse groep vond ik zooooooo leuk van tevoren, die Keltische invloeden erin![]()
Helaas vond ik het nummer bij de aankondiging al wat underwhelming en is zij ook wat vocaal shaky hier, want het genre vind ik erg leuk
quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die is toch door een aantal broadcasters eruit geknipt.
quote:Several broadcasters (according to qnews.au) complained about the performance – those being Greece and Turkey – citing that it broke several fundamental EBU rules around the Eurovision itself – that on banning “lyrics, speeches or gestures of a political or similar nature.”
Jaa klopt als je ergens anders ging zitten zag je het scherm dan ineens "beter"quote:
Wederom een pareltjequote:Op zaterdag 16 april 2022 21:18 schreef NailQueen het volgende:
Nu litouwen. Even een glorious stukje uit het ESF-land van de week door @:Fred_B
[..]
Cheers!quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:33 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind dit een mooi moment om wijn te pakken. Allora.
Dit was een stille hint om een kleine updatequote:Op zaterdag 16 april 2022 21:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Wederom een pareltjeEigenlijk moet ik ze weer eens lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |