Waar je mee omgaat, wordt je mee besmetquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:15 schreef kibo het volgende:
Eigenaren en gasten hebben t zelfde rare accent
Als je daar goed in bent (en geld via via kan regelen) prima toch ?quote:Het is niet ons einddoel een hotel te runnen. Wij worden gelukkig van creëren, ons merk verder uitbouwen, het vinden en coachen van personeel en blijven werken aan grotere dromen.
Niet duurquote:
Ze geeft ook steeds de bfe.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Ze praat als dat hoertje uit Seksengelen. Zou ze een zus zijn?
Klopt. Dus hoe ze mama gaan terugbetalen is me een raadsel…quote:
Komt door creeps zoals jij.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel vrouwen zonder bh gezien![]()
Ik ben voor!
Moeder wil toch gewoon beste voor haar dochter. Die is blij dat ze er vanaf isquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:19 schreef Guppy het volgende:
[..]
Klopt. Dus hoe ze mama gaan terugbetalen is me een raadsel…
woowww, super bijzonder!!!quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel vrouwen zonder bh gezien![]()
Ik ben voor!
Voorschot op de erfenis, elk jaar schenkt mamma een stukje terug.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:19 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ja en dus ook geen verwende rijkeluisgasten lijkt mij voor 25$ per nachtquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:19 schreef Guppy het volgende:
[..]
We hebben 5 maanden verbouwing niet gezien hèquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
En stiekem zijn we nu met zijn allen gewoon boos omdat hun project eigenlijk best voorspoedig liep (geld doet natuurlijk wonderen maar er waren geen bouwkundige drama’s ) en geen grote tegenslagen kende he
Precies, zo is er geen kut aan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
En stiekem zijn we nu met zijn allen gewoon boos omdat hun project eigenlijk best voorspoedig liep (geld doet natuurlijk wonderen maar er waren geen bouwkundige drama’s ) en geen grote tegenslagen kende he
Mama gaat terug worden betaald in positieve energie en aardse liefde.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:19 schreef Guppy het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet? Daar staan ze niet bij stil en mama verwacht dat ook niet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:19 schreef Guppy het volgende:
[..]
Als daar grote problemen waren hadden de camera’s er echt wel op gezeten. Men weet wel wat een FOK!ker de gemiddelde kijker wil.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:21 schreef Guppy het volgende:
[..]
We hebben 5 maanden verbouwing niet gezien hè
Mwa, cameraploeg was er niet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als daar grote problemen waren hadden de camera’s er echt wel op gezeten. Men weet wel wat een FOK!ker de gemiddelde kijker wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |