quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ben je ruimschoots volwassen, gebruik je nog steeds zulk soort afkortingen en benamingen...
Dacht dat ze daar op de middelbare school mee bezig waren?
Ben je niet zwanger meer? Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:13 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik kan daar echt zó boos om worden, sinds ik besef dat zwanger blijven niet vanzefsprekend is al helemaal. Zij krijgt het cadeau en behandeld Lio als accessoire.
En dat doet media prima dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:58 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Maar los van het praten vind ik Lio op de camera ook vrij passief overkomen. In de media wordt er ook niks over gezegd.
Huh? Is het niet goed gegaan?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:13 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik kan daar echt zó boos om worden, sinds ik besef dat zwanger blijven niet vanzefsprekend is al helemaal. Zij krijgt het cadeau en behandeld Lio als accessoire.
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Huh? Is het niet goed gegaan?jeetje, sterkte.
Helaas twee keer achter elkaar een miskraam gehad.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben je niet zwanger meer? Wat is er gebeurd?
Maar ze roept wel heel vaak in de media dat ze 24/7 met Lio bezig is. Terwijl ze dagelijks op haar insta laat zien dat ze in de club staat. Daar erger ik mij aan. Je bent helemaal niet 24/7 met Lio, je nanny wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:24 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
[..]
Helaas twee keer achter elkaar een miskraam gehad.
Sindsdien irriteer ik me aan moeders die hun kind als accessoire gebruiken en Jaimie is daar dus een van. Ik vraag me af in hoeverre Lio de inzet wordt terwijl ik niet de indruk heb dat beide ouders echt serieus omkijken naar hem. Die zuipen en snuiven de hele dag op Ibiza en in andere landen.
Sterkte, wat een verdrietig bericht.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:24 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
[..]
Sindsdien irriteer ik me aan moeders die hun kind als accessoire gebruiken en Jaimie is daar dus een van. Ik vraag me af in hoeverre Lio de inzet wordt terwijl ik niet de indruk heb dat beide ouders echt serieus omkijken naar hem. Die zuipen en snuiven de hele dag op Ibiza en in andere landen.
Ja, beetje triest is het wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Mijn vriendinnen en ik gebruiken ook wel 'af' en '(my) girl' tegen/over elkaar etc. Ben ik nu onvolwassen,
?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, beetje triest is het wel.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]![]()
Oh well. My girls and I hebben toch fun af.
Ik zal wel weer onder een steen hebben gelegen maar WTF betekent ‘af’?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Mijn vriendinnen en ik gebruiken ook wel 'af' en '(my) girl' tegen/over elkaar etc. Ben ik nu onvolwassen,
?
As Fuck.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:17 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik zal wel weer onder een steen hebben gelegen maar WTF betekent ‘af’?
Daar ging deze ‘discussie’ over. Zie post #134quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:17 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik zal wel weer onder een steen hebben gelegen maar WTF betekent ‘af’?
Ach meiske toch, wat ontzettend verdrietig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:24 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
[..]
Zelfs ik weet met mijn 50 jaar wat AF betekentquote:
Ze komt inderdaad over als iemand die vooral met zichzelf bezig is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 04:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar ze roept wel heel vaak in de media dat ze 24/7 met Lio bezig is. Terwijl ze dagelijks op haar insta laat zien dat ze in de club staat. Daar erger ik mij aan. Je bent helemaal niet 24/7 met Lio, je nanny wel.
Het viel me op toen ik pas geleden haar insta bekeek. Talloze avondjesweg-foto's en een paar foto's van Lio er tussen door. Het kan dat ze dat bewust doet hoor, maar het valt dus wel op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze komt inderdaad over als iemand die vooral met zichzelf bezig is.
Arm kindje van haar.
Klopt, in juni 3 gewordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het viel me op toen ik pas geleden haar insta bekeek. Talloze avondjesweg-foto's en een paar foto's van Lio er tussen door. Het kan dat ze dat bewust doet hoor, maar het valt dus wel op.
Als dat kind nog niet kan praten is dat wel vrij problematisch. Hij is 3 toch?
Wat is dat ‘alles’ dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:21 schreef roos94 het volgende:
Toen hij 2.5 was zei hij voor het eerst een woordje namelijk papa (bron lil kleine). Het staat nergens zwart op wit dat hij niet kan praten maar alles wijst er wel op.
Mwah.. Da's wel vrij laat, dat ben ik met je eens. Sommige kinderen zijn gewoon wat later met praten. En soms heeft dat een oorzaak, en soms ook niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:21 schreef roos94 het volgende:
Toen hij 2.5 was zei hij voor het eerst een woordje namelijk papa (bron lil kleine). Het staat nergens zwart op wit dat hij niet kan praten maar alles wijst er wel op.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:21 schreef roos94 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |