Tja vast. Dan nog is iemand met haar hoofd tussen een autodeur niet goed te keuren. Of fysiek geweld in iedere andere vorm. Dan loop je gewoon weg en ga je in de kroeg zuipen ofzo.quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:42 schreef Koalabeertje88 het volgende:
Gistermiddag op terras met een vriend van lil kleine gesproken.
Die keurde het af wat hij jamie had aangedaan! Vertelde dat ze beide aan de coke zitten en dat zij een heel uitdagend type is die je het bloed onder je nagels kon trekken! Dat zou volgens hem verklaren waarom lil kleine tot mishandeling over ging!
Gelukkig dempen die lippen wel die deur een beetje.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Zeker omdat die verbouwde kop van haar hem knaken genoeg heeft gekost.
Owww mosterd na de maaltijd zie ik nu.quote:Jaimie Vaes: Lil Kleine eist dure horloges van mij en zoon terug
In een vrijgegeven fragment uit de aflevering die vrijdag is te zien, bespreekt Vaes met haar vrienden Koen Pieter van Dijk en Estelle Cruijff een e-mail die ze van haar advocaat Kim Beumer heeft ontvangen. De mail gaat over beslaglegging op enkele geschonken horloges, zegt de ex van de rapper. ,,Er wordt nu gezegd dat het nooit een cadeau is geweest”, aldus Vaes. ,,Ik zweer het je, er wordt nu gezegd dat het nooit een schenking is geweest.”
In het fragment steekt Jaimie haar verbazing over de eis van haar ex niet onder stoelen of banken. ,,Je weet als hij wat gaf, dan moest dat vanuit elke hoek gefilmd worden want Jorik was zo goed voor zijn vrouw. En nu wordt in een e-mail zwart op wit gezegd dat dat gewoon niet waar is.”
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:11 schreef roos94 het volgende:
Lil Kleine zou de dure horloges terug willen die hij tijdens zijn relatie met Jaimie Vaes aan haar cadeau heeft gedaan. De rapper, die in het echt Jorik Scholten heet, eist ook de horloges terug die hij aan zijn zoontje Lío gaf, zegt Jaimie in de nieuwste aflevering van haar realityserie Jaimie in The Vaes Lane van discovery+.
Allebei.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:27 schreef Elpis het volgende:
Zou hij geld nodig hebben of zou het een treiter-actie zijn?
https://www.ad.nl/show/ja(...)zoon-terug~a7f56383/
[..]
Owww mosterd na de maaltijd zie ik nu.
Op de een of andere manier updatete (schrijf je dat zo?) mijn pagina niet.
Wie weet wil hij dat ook nog terug...quote:Op donderdag 4 augustus 2022 17:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat sperma heeft hij haar tenslotte ook cadeau gedaan.
Dus ze ruilt gewoon de ene kleine lul in voor de anderequote:Op zondag 7 augustus 2022 16:34 schreef roos94 het volgende:
Tsjah, ze gaat vast niet met Ronald van de Praxis.
Even instagram gecheckt. Pretentieus, veel showen, dure auto's, prive vliegtuigen, luxe feesten leuk hoor. Klinkt als een humble guy
Dit is ook geen blijvertjequote:Op zondag 7 augustus 2022 16:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hier niet al het nieuws gepost dat Jaimie een nieuw liefje heeft?
https://www.ad.nl/show/vo(...)n-relatie~a5e8f10cd/
Ziet er een beetje shady uit. Hoop dat hij goed voor haar is.
Koenzondercoke doet ook z'n duit in het zakjequote:Op zondag 7 augustus 2022 19:08 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Volgens mij is dit een hele stabiele man voor haar en haar zoon. Fijn!
of om 8 uur in de sportschool.. Ik douche een minuutje om wakker te worden, en dan sportkleding aan en de rest komt later,,quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:21 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik snap ook nooit waarom mensen zich volhangen met sieraden als je gaat zwemmen of gaat zonnen? Ik vind dat op de een of andere manier echt vies
Die hebben vooral vaak hele strakke leggings aan en maken fotos voor De Gramquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:40 schreef Ole het volgende:
[..]
of om 8 uur in de sportschool.. Ik douche een minuutje om wakker te worden, en dan sportkleding aan en de rest komt later,,
sta je daar in zo;n les met dames helemaal in de make up, sieraden, alles!
Dat is natuurlijk sneu maar zij hangt de vuile was ook buiten zeg…quote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:11 schreef roos94 het volgende:
Lil Kleine zou de dure horloges terug willen die hij tijdens zijn relatie met Jaimie Vaes aan haar cadeau heeft gedaan. De rapper, die in het echt Jorik Scholten heet, eist ook de horloges terug die hij aan zijn zoontje Lío gaf, zegt Jaimie in de nieuwste aflevering van haar realityserie Jaimie in The Vaes Lane van discovery+.
Is sneu voor het kind, inderdaad. Ik vermoed wel dat zij waarschijnlijk een redelijke som geld krijgt voor die show van d'r (nu al helemáál) en dat ze het 'moet' hebben over deze situatie want anders bye bye Jaimiequote:Op maandag 15 augustus 2022 14:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk sneu maar zij hangt de vuile was ook buiten zeg…
Vind ik net zo sneu.
Lekker voor het kind, zo’n vechtscheiding. Ze zetten hun ruzies gewoon voort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |