We weten natuurlijk niet wat er is gebeurd. Als die moeder niks ergs bij Jorik heeft gedaan en hij haar heeft buitengesloten, dan kun je je wel iets voorstellen bij haar wanhoop om contact met hem te krijgen en een relatie met haar kleinkind op te bouwen. Misschien wil ze graag bij Jorik in het gevlei komen zodat beide mogelijk zijn; ik heb in ieder geval begrepen dat ze inmiddels weer contact hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind het hypocriet en een trap na. Als je het goed wilt doen voor je kleinzoon, houd je je muil en ga je niet online zijn moeder onder de bus gooien. Sad.
Zij kiest voor rechtszaken om een paar Rolex horloges.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zij kiest voor een vechtscheiding?
Ik kijk niet naar haar serie, want de leegte van zulke levens kan ik moeilijk verdragen, maar ik heb toch sterk de indruk dat Jorik niet vies is van fysieke en mentale strijd.
Hun relatie duurt sowieso voort, want ze hebben een kind samen. Ik vind het goed dat ze voor zichzelf opkomt. Dat het allemaal geëtaleerd moet worden in een real life soap snap ik ook niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Hou het gewoon lekker privé. En ik zou zelf geen cent willen van een vent die me had mishandelt en slecht behandelt. Hun relatie duurt op deze manier nog voort.
Ik zou hem zo hard pakken voor elke euro van MIJN spullen, cadeautjes aan MIJ die hij terug probeert te stelen. Spullen die zomaar een jaar aan onderhoud kunnen bekostigen voor ONZE zoon, waar hij schijnbaar geen alimentatie voor wenst te betalen en het prima vindt ons te zien wegrotten?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zij kiest voor rechtszaken om een paar Rolex horloges.
En op tv al een en ander voorbij zien komen over spullen die hij had meegenomen, en dat ze dat dan filmde met haar commentaar erbij.
Hou het gewoon lekker privé. En ik zou zelf geen cent willen van een vent die me had mishandelt en slecht behandelt. Hun relatie duurt op deze manier nog voort.
Soms is quoten geen luxequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:41 schreef ikbent het volgende:
Ik snap wat je zegt. Ik zou het ook niet in het openbaar uitspelen, maar dat is makkelijk gezegd aangezien mijn inkomen niet afhangt van kijkjes in mijn leven geven.
Desalniettemin, spullen en financiële zekerheid proberen af te pakken zie ik als een next level versie van mishandeling terwijl je partner al weg is. Hij kan haar niet meer fysiek pakken, dus dan maar zo. Ik zou er alles aan doen zodat hij weet dat ik niet meer zomaar alles over mijn kant laat gaan.
Bedoel je zijn moeder?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:39 schreef sly-nl het volgende:
Jeugdzorg op beide enge mutsen. Met terugwerkende kracht wat mij betreft ook op oma. Als je zoon zo verknipt is en je middels instagram (of wat dan ook) gaat lopen uithalen naar z'n ex, is er zeker iets niet in orde met je![]()
Fuck 'em both.
Ziet er gezellig uit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:52 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het vriendje is ook al matties met Lio blijkbaar
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:05 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit.
[ afbeelding ]
Echt kinderachtig vind ik.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En poste Jaimie nou die foto met d'r zoontje en lover op Kleine's verjaardag?![]()
Het is ook echt zo'n lege gast.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:05 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit.
[ afbeelding ]
Ze is dagelijks ergens aan het feesten, wat knap is voor iemand die in interviews roept 24/7 met Lio bezig te zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:27 schreef MissButterflyy het volgende:
En Jaimie is nu weer aan het feesten op ADE vanaf woensdag of donderdag.
Tuig ben 't.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze is dagelijks ergens aan het feesten, wat knap is voor iemand die in interviews roept 24/7 met Lio bezig te zijn
Te triestquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:49 schreef praadje het volgende:
Jaimi Vaes is a.s. zondag te zien in Boerderij van Dorst.
https://www.tvgids.nl/informatief/boerderij-van-dorst
Interessante combi.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:49 schreef praadje het volgende:
Jaimi Vaes is a.s. zondag te zien in Boerderij van Dorst.
https://www.tvgids.nl/informatief/boerderij-van-dorst
Helemaal met je eens. Jamie vond ik er vooral als leeghoofdige egoïst uit komen, verre van sympathiek. Zoals ook tussen neus en lippen door even vertellen. Ja, burning Man, daarna Ibiza, gisteravond terug gekomen en nu hier. Ik kan me niet voorstellen dat je een 3 jarige meeneemt naar burning man.quote:Op maandag 31 oktober 2022 07:39 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Wat een vreselijk en oninteressant mormel. Maar dat is geen nieuws.
Ze zat ook de hele tijd aan haar neus en volgens mij volledig onder invloed.
Gelukkig werd alles goedgemaakt door Israel. Echt een leuk persoon die ook echt wat te melden had en daarnaast ook nog erg handig is. Respect voor hem.
Ja die is ook gewoon normaal opgevoed itt de hoofdpersonen van dit topicquote:Op maandag 31 oktober 2022 08:15 schreef totebel het volgende:
Israël daarentegen kwam heel plezierig over en een stuk wijzer en intelligenter.
https://twitter.com/prive(...)serp%7Ctwgr%5Eauthorquote:Privé
@prive_nl
·
1h
Lil Kleine en Jaimie Vaes staan vandaag voor de rechter om 'hun relatie af te handelen' en de gezamenlijke inboedel te verdelen. Verslaggever Frank Waals is aanwezig en tweet mee. #lilkleine
Dat je dan betaalbewijzen meeneemt van een blender, broodrooster en waterkoker...quote:
Zal wel geen blokker meuk geweest zijnquote:Op maandag 14 november 2022 11:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat je dan betaalbewijzen meeneemt van een blender, broodrooster en waterkoker...
Da's makkelijk praten vanaf de zijlijn. Zou je dat ook over bijvoorbeeld een auto zeggen als je zelf geen of onzekere inkomsten hebt en van mening bent dat die auto van jou is?quote:Op maandag 14 november 2022 12:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zou niks meer te maken willen hebben en zoveel mogelijk contact afkappen als ik zo'n ex had. Echt, hou al die zooi ook al is het veel waard.
Misschien wel, ik weet het niet. Ik denk dat je veel trots moet laten varen, maar dat het uiteindelijk wel minder stress en zulks oplevert. Maargoed, ik sta ook niet in haar schoenen. Misschien ligt het ook heel anders.quote:Op maandag 14 november 2022 12:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Da's makkelijk praten vanaf de zijlijn. Zou je dat ook over bijvoorbeeld een auto zeggen als je zelf geen of onzekere inkomsten hebt en van mening bent dat die auto van jou is?
Allebei geven ze geen shit om hun kind. Dure spullen is hun leven.quote:Op maandag 14 november 2022 13:31 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vond ik vanochtend echt een van de dieptepunten.
Horloge zonder originele inscriptie, ander horloge spoorloos verdwenen.
En dan te bedenken dat ze nu bezig zijn over horloges en andere zooi, maar de omgangsregeling
wordt nog besproken.
Dit gaat nu eenmaal sneller. Moeten ze de rechtbank zeggen, nou doe maar een andere datum want we hebben nog geen omgangsregeling....quote:Op maandag 14 november 2022 13:31 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vond ik vanochtend echt een van de dieptepunten.
Horloge zonder originele inscriptie, ander horloge spoorloos verdwenen.
En dan te bedenken dat ze nu bezig zijn over horloges en andere zooi, maar de omgangsregeling
wordt nog besproken.
Geldt ook voor hem.quote:Op maandag 14 november 2022 12:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zou niks meer te maken willen hebben en zoveel mogelijk contact afkappen als ik zo'n ex had. Echt, hou al die zooi ook al is het veel waard.
Nee, het is geen kritiek op het voorlopig oordeel. Wat ik bedoel is hoezo ga je de rechtbank überhaupt lastigvallen met gezeur over horloges, (kapotte) Louis Vuitton tassen, gebruikte Balenciaga's, Smeg keuken apparaten etc.quote:Op maandag 14 november 2022 13:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit gaat nu eenmaal sneller. Moeten ze de rechtbank zeggen, nou doe maar een andere datum want we hebben nog geen omgangsregeling....
Ze geven wel om hem. Niet iedereen is Afke uit Afkes tiental. Ik denk dat niemand dat is eigenlijk maar toch oordelen we als een ouder dat niet is.quote:Op maandag 14 november 2022 13:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Allebei geven ze geen shit om hun kind. Dure spullen is hun leven.
Dat weet ik. Mijn punt is. Op het moment dat je er wel een zaak van maakt, is het niet meteen bij de rechter. Hierdoor kan het dus voorkomen dat de zaak eerder is dan de omgangsregeling.quote:Op maandag 14 november 2022 13:57 schreef JourneyBlue het volgende:
Nee, het is geen kritiek op het voorlopig oordeel. Wat ik bedoel is hoezo ga je de rechtbank überhaupt lastigvallen met gezeur over horloges, (kapotte) Louis Vuitton tassen, gebruikte Balenciaga's, Smeg keuken apparaten etc.
terwijl je omgang en gezag niet eens helder hebt.
Wie?quote:Op maandag 14 november 2022 13:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze geven wel om hem. Niet iedereen is Afke uit Afkes tiental. Ik denk dat niemand dat is eigenlijk maar toch oordelen we als een ouder dat niet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |