Bedoel je zijn moeder?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:39 schreef sly-nl het volgende:
Jeugdzorg op beide enge mutsen. Met terugwerkende kracht wat mij betreft ook op oma. Als je zoon zo verknipt is en je middels instagram (of wat dan ook) gaat lopen uithalen naar z'n ex, is er zeker iets niet in orde met je![]()
Fuck 'em both.
Ziet er gezellig uit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:52 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het vriendje is ook al matties met Lio blijkbaar
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:05 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit.
[ afbeelding ]
Echt kinderachtig vind ik.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En poste Jaimie nou die foto met d'r zoontje en lover op Kleine's verjaardag?![]()
Het is ook echt zo'n lege gast.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:05 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit.
[ afbeelding ]
Ze is dagelijks ergens aan het feesten, wat knap is voor iemand die in interviews roept 24/7 met Lio bezig te zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:27 schreef MissButterflyy het volgende:
En Jaimie is nu weer aan het feesten op ADE vanaf woensdag of donderdag.
Tuig ben 't.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze is dagelijks ergens aan het feesten, wat knap is voor iemand die in interviews roept 24/7 met Lio bezig te zijn
Te triestquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:49 schreef praadje het volgende:
Jaimi Vaes is a.s. zondag te zien in Boerderij van Dorst.
https://www.tvgids.nl/informatief/boerderij-van-dorst
Interessante combi.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:49 schreef praadje het volgende:
Jaimi Vaes is a.s. zondag te zien in Boerderij van Dorst.
https://www.tvgids.nl/informatief/boerderij-van-dorst
Helemaal met je eens. Jamie vond ik er vooral als leeghoofdige egoïst uit komen, verre van sympathiek. Zoals ook tussen neus en lippen door even vertellen. Ja, burning Man, daarna Ibiza, gisteravond terug gekomen en nu hier. Ik kan me niet voorstellen dat je een 3 jarige meeneemt naar burning man.quote:Op maandag 31 oktober 2022 07:39 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Wat een vreselijk en oninteressant mormel. Maar dat is geen nieuws.
Ze zat ook de hele tijd aan haar neus en volgens mij volledig onder invloed.
Gelukkig werd alles goedgemaakt door Israel. Echt een leuk persoon die ook echt wat te melden had en daarnaast ook nog erg handig is. Respect voor hem.
Ja die is ook gewoon normaal opgevoed itt de hoofdpersonen van dit topicquote:Op maandag 31 oktober 2022 08:15 schreef totebel het volgende:
Israël daarentegen kwam heel plezierig over en een stuk wijzer en intelligenter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |