quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ben je ruimschoots volwassen, gebruik je nog steeds zulk soort afkortingen en benamingen...
Dacht dat ze daar op de middelbare school mee bezig waren?
Ben je niet zwanger meer? Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:13 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik kan daar echt zó boos om worden, sinds ik besef dat zwanger blijven niet vanzefsprekend is al helemaal. Zij krijgt het cadeau en behandeld Lio als accessoire.
En dat doet media prima dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:58 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Maar los van het praten vind ik Lio op de camera ook vrij passief overkomen. In de media wordt er ook niks over gezegd.
Huh? Is het niet goed gegaan?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:13 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik kan daar echt zó boos om worden, sinds ik besef dat zwanger blijven niet vanzefsprekend is al helemaal. Zij krijgt het cadeau en behandeld Lio als accessoire.
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Huh? Is het niet goed gegaan?jeetje, sterkte.
Helaas twee keer achter elkaar een miskraam gehad.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben je niet zwanger meer? Wat is er gebeurd?
Maar ze roept wel heel vaak in de media dat ze 24/7 met Lio bezig is. Terwijl ze dagelijks op haar insta laat zien dat ze in de club staat. Daar erger ik mij aan. Je bent helemaal niet 24/7 met Lio, je nanny wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:24 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
[..]
Helaas twee keer achter elkaar een miskraam gehad.
Sindsdien irriteer ik me aan moeders die hun kind als accessoire gebruiken en Jaimie is daar dus een van. Ik vraag me af in hoeverre Lio de inzet wordt terwijl ik niet de indruk heb dat beide ouders echt serieus omkijken naar hem. Die zuipen en snuiven de hele dag op Ibiza en in andere landen.
Sterkte, wat een verdrietig bericht.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:24 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
[..]
Sindsdien irriteer ik me aan moeders die hun kind als accessoire gebruiken en Jaimie is daar dus een van. Ik vraag me af in hoeverre Lio de inzet wordt terwijl ik niet de indruk heb dat beide ouders echt serieus omkijken naar hem. Die zuipen en snuiven de hele dag op Ibiza en in andere landen.
Ja, beetje triest is het wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Mijn vriendinnen en ik gebruiken ook wel 'af' en '(my) girl' tegen/over elkaar etc. Ben ik nu onvolwassen,
?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, beetje triest is het wel.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]![]()
Oh well. My girls and I hebben toch fun af.
Ik zal wel weer onder een steen hebben gelegen maar WTF betekent ‘af’?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Mijn vriendinnen en ik gebruiken ook wel 'af' en '(my) girl' tegen/over elkaar etc. Ben ik nu onvolwassen,
?
As Fuck.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:17 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik zal wel weer onder een steen hebben gelegen maar WTF betekent ‘af’?
Daar ging deze ‘discussie’ over. Zie post #134quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:17 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik zal wel weer onder een steen hebben gelegen maar WTF betekent ‘af’?
Ach meiske toch, wat ontzettend verdrietig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:24 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
[..]
Zelfs ik weet met mijn 50 jaar wat AF betekentquote:
Ze komt inderdaad over als iemand die vooral met zichzelf bezig is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 04:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar ze roept wel heel vaak in de media dat ze 24/7 met Lio bezig is. Terwijl ze dagelijks op haar insta laat zien dat ze in de club staat. Daar erger ik mij aan. Je bent helemaal niet 24/7 met Lio, je nanny wel.
Het viel me op toen ik pas geleden haar insta bekeek. Talloze avondjesweg-foto's en een paar foto's van Lio er tussen door. Het kan dat ze dat bewust doet hoor, maar het valt dus wel op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze komt inderdaad over als iemand die vooral met zichzelf bezig is.
Arm kindje van haar.
Klopt, in juni 3 gewordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het viel me op toen ik pas geleden haar insta bekeek. Talloze avondjesweg-foto's en een paar foto's van Lio er tussen door. Het kan dat ze dat bewust doet hoor, maar het valt dus wel op.
Als dat kind nog niet kan praten is dat wel vrij problematisch. Hij is 3 toch?
Wat is dat ‘alles’ dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:21 schreef roos94 het volgende:
Toen hij 2.5 was zei hij voor het eerst een woordje namelijk papa (bron lil kleine). Het staat nergens zwart op wit dat hij niet kan praten maar alles wijst er wel op.
Mwah.. Da's wel vrij laat, dat ben ik met je eens. Sommige kinderen zijn gewoon wat later met praten. En soms heeft dat een oorzaak, en soms ook niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:21 schreef roos94 het volgende:
Toen hij 2.5 was zei hij voor het eerst een woordje namelijk papa (bron lil kleine). Het staat nergens zwart op wit dat hij niet kan praten maar alles wijst er wel op.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:21 schreef roos94 het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zelfs ik weet met mijn 50 jaar wat AF betekent
Precies, we weten het niet. Als er een dezer dagen een filmpje opduikt waarop hij wel praat ‘weten’ er iig wel dat ze hier meeleest.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mwah.. Da's wel vrij laat, dat ben ik met je eens. Sommige kinderen zijn gewoon wat later met praten. En soms heeft dat een oorzaak, en soms ook niet.
Ik ken iemand en die haar kind begon ook zo laat. Maar begon toen ook gelijk echt heel veel te praten. Alsof hij alles in één keer had ingehaald.
Maar als hij met 3 alleen nog maar papa en mama kan zeggen is dat niet ok lijkt me. Maar dat weten we dus helemaal niet zoals Lienekien ook al eerder zei.
Dat Viva topic is te ziek voor woorden. Ik snap heel goed dat de deelnemers zich genoodzaakt voelden om daar mee te schrijven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:06 schreef proud_mami het volgende:
[..]
[..]
Precies, we weten het niet. Als er een dezer dagen een filmpje opduikt waarop hij wel praat ‘weten’ er iig wel dat ze hier meeleest.
Zouden ze dat doen trouwens? ‘BN-ers’ in het algemeen bedoel ik. Ik heb weleens gelezen op het Viva-forum dat deelnemers van een ‘Huis vol’ hebben meegeschreven op een topic daar. Maar dat mocht niet van de Viva politie.
In de documentaire zei ze dat de ouders van Yorick niet in beeld zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:09 schreef roos94 het volgende:
Ja het is zo'n leuk jochie om te zien. En dan heb je van die debiele ouders. Ik las in een interview met Jaimie dat de familie van Jorik ook niet meer naar het kind omkijkt???
Ik heb de gehele documentaire gekeken en hij maakt alleen huil geluidjes als hij iets wil.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mwah.. Da's wel vrij laat, dat ben ik met je eens. Sommige kinderen zijn gewoon wat later met praten. En soms heeft dat een oorzaak, en soms ook niet.
Ik ken iemand en die haar kind begon ook zo laat. Maar begon toen ook gelijk echt heel veel te praten. Alsof hij alles in één keer had ingehaald.
Maar als hij met 3 alleen nog maar papa en mama kan zeggen is dat niet ok lijkt me. Maar dat weten we dus helemaal niet zoals Lienekien ook al eerder zei.
Hele verhaal.quote:Jaimie Vaes tijdens tv-opnames opgeschrikt door malle streaker
Na het optreden filmde Jaimie’s cameraploeg hoe ze allemaal complimentjes in ontvangst nam. Op dat moment schuifelt er op de achtergrond een brutale streaker voorbij. Als de jongeman in kwestie merkt dat de camera’s op hem gericht zijn, blijft hij kortstondig stilstaan om zijn met een jockstrap versierde kadetjes te showen.
De beelden hebben de seizoensfinale van Jaimie: In The Vaes Lane gehaald, omdat de streaker opduikt tijdens een cruciaal moment voor de verhaallijn, namelijk Koen die Jaimie omhelst na haar debuut als dj.
Als je voor je 7e niet leert praten ga je het nooit meer leren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het viel me op toen ik pas geleden haar insta bekeek. Talloze avondjesweg-foto's en een paar foto's van Lio er tussen door. Het kan dat ze dat bewust doet hoor, maar het valt dus wel op.
Als dat kind nog niet kan praten is dat wel vrij problematisch. Hij is 3 toch?
quote:Het liefst lossen wij spraak-taalproblemen voor de basisschool al op. De taalgevoelige leeftijd van kinderen is van 0 tot 7 jaar, daarna is de flexibiliteit van de hersenen afgenomen, waardoor het oppakken van taal moeilijker wordt.
Meer een mooner dan een streaker.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Zat even sneaky op Mediacourant, zie ik dit,.
[ afbeelding ]
[..]
Hele verhaal.
Er staat letterlijk dat het moeilijker wordt, niet dat je het nooit meer gaat leren. Sowieso vraag ik me echt af waarom mensen zo overtuigd zijn dat Lío niet kan praten, maar goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:08 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Als je voor je 7e niet leert praten ga je het nooit meer leren.
[..]
Mijn kinderen waren verlegen en zouden met vreemden en een camera in de buurt ook niet hebben gepraat. Er kunnen zoveel verklaringen zijn... En zelfs als hij niet of weinig zou praten, dan is er geen reden om nu al te wanhopen. Er zijn altijd kinderen die afwijken van het gemiddelde.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er staat letterlijk dat het moeilijker wordt, niet dat je het nooit meer gaat leren. Sowieso vraag ik me echt af waarom mensen zo overtuigd zijn dat Lío niet kan praten, maar goed.
Er zijn inderdaad miljoenen verklaringen. En hoe vaak/lang zien we dat kind nou écht op beeld? Ik kijk haar reality-show niet maar het lijkt me stug dat hij daar 24/7 te zien is en als ik dan hier lees dat zij steeds feest en hij hele tijd op een iPad zit, vind ik het helemaal niet gek dat hij niet steeds zichtbaar aan het praten is; wie lult er nou steeds tegen een iPad,quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn kinderen waren verlegen en zouden met vreemden en een camera in de buurt ook niet hebben gepraat. Er kunnen zoveel verklaringen zijn... En zelfs als hij niet of weinig zou praten, dan is er geen reden om nu al te wanhopen. Er zijn altijd kinderen die afwijken van het gemiddelde.
Ik snap de zorgen wel omdat het kind niet in een gezonde, veilige omgeving heeft gezeten en misschien wel nog steeds niet zit. Dat kan z'n weerslag hebben op de ontwikkeling van een kind. Is eerder niet eens gemeld in de media dat de kinderbescherming al betrokken is?
Igg het gaat moeilijk worden. Er zijn genoeg casussen van kinderen die niet kunnen praten. Zoek de zaak maar op van “Genie”.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er staat letterlijk dat het moeilijker wordt, niet dat je het nooit meer gaat leren. Sowieso vraag ik me echt af waarom mensen zo overtuigd zijn dat Lío niet kan praten, maar goed.
Ja, zo komen de geruchten in de wereld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:01 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Igg het gaat moeilijk worden. Er zijn genoeg casussen van kinderen die niet kunnen praten. Zoek de zaak maar op van “Genie”.
Yvonne sprak zich er ook al over uit bij minuut 8:
Heeft ze dat gedaan dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:39 schreef girlnextdoor. het volgende:
Hmmm ik vraag me ineens af... als Lío echt een achterstand heeft, wellicht dat dat te maken heeft met middelengebruik van Jaimie tijdens de zwangerschap?
Huh?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:39 schreef girlnextdoor. het volgende:
Hmmm ik vraag me ineens af... als Lío echt een achterstand heeft, wellicht dat dat te maken heeft met middelengebruik van Jaimie tijdens de zwangerschap?
Oké, hij zegt op de leeftijd van 2.5 jaar voor het eerst een woordje namelijk papa. Dit is een vaststaand feit.quote:
Misschien bedoelt hij dat hij het altijd al op film had willen hebben maar nooit gelukt is. En dan opeens is het wel gelukt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:13 schreef roos94 het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)-van-papa-lil-kleine
Zondagmiddag is Jorik, zoals de artiest eigenlijk heet, aan het bankhangen met zijn zoontje. Ze dollen een beetje en opeens zegt Lío: "Papa!" Iets wat de volgers van Lil' Kleine niet vaak zien gebeuren op beeld.
Ook voor de rapper is het een geluksmomentje. Vol verbazing reageert hij blij: "Wauw, ik heb het op film! Ik hou van jou.
Ik neem als het kind van 2.5 lang en breed praat dat je niet zegt wauw holy moly ik heb het op film als hij papa zegt. En dat je vol verbazing bent. Dat klopt niet.
Al die filmpjes van Lio kan ik niet delen, want dat zijn insta stories. Weet niet of je Jaimie en aanhang volgt, Koen kardashian Estelle etc, maar als je die een tijdje volgt zul je Lio wel voorbij zien komen en dan kan je zien wat ik bedoel.
De dingen over zwangerschap en middelengebruik heb ik niks over gezegd en daar zal ik ook niks van zeggen want er is geen aanleiding om dat te denken.
Nou, dat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij dat hij het altijd al op film had willen hebben maar nooit gelukt is. En dan opeens is het wel gelukt.
Kan ook toch
Dit, leuk kind en komt er wel. Die ouders kunnen knettergek zijn maar hij heeft wel een eigen nanny waarvan hij veel aandacht krijgt.quote:
Mijn zus volgt haarquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, dat.
Verder ben ik niet echt van plan om die lui actief te gaan volgen. Ik vind het al gênant om te zien dat een nicht van me dat wel doet, als ik ‘gewoon’ naar het account van Jaimie ga.
De geruchten gaan dat Jaimie een verslaafde is, als dat echt zo is, dan lijkt het me niet dat ze tijdens de zwangerschap niet gebruikte. En dat heeft natuurlijk effect op het kind.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |