Focus nou eens op de inhoud. Waarom zou jij een moreel correct oordeel hebben over het grensoverschrijdend gedrag dat in deze reeks aan de orde is, maar zouden de vrouwen in dit topic vooral door jaloezie worden gedreven?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:05 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Mijn oordeel is altijd genoeg voor een correcte analyse van de realiteit. Maar ik ga jou niet overtuigen, je hebt het al in de kop nu. Je bent overtuigd dat ik de boeman ben hier. Dat siert je niet. Totaal niet.
Waarom reageer jij nog op deze trol?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Focus nou eens op de inhoud. Waarom zou jij een moreel correct oordeel hebben over het grensoverschrijdend gedrag dat in deze reeks aan de orde is, maar zouden de vrouwen in dit topic vooral door jaloezie worden gedreven?
Het siert jou niet dat je de vrouwelijke users in dit topic beschuldigt van jaloezie.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:05 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Mijn oordeel is altijd genoeg voor een correcte analyse van de realiteit. Maar ik ga jou niet overtuigen, je hebt het al in de kop nu. Je bent overtuigd dat ik de boeman ben hier. Dat siert je niet. Totaal niet.
Ik sympathiseer met de vrouwen die zich door mijn observatie aangevallen of verdrietig voelden. Derhalve zal ik het niet meer zeggen.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het siert jou niet dat je de vrouwelijke users in dit topic beschuldigt van jaloezie.
Bah, wat een geveinsd geslijm, kots loopt in m'n mondquote:Op zondag 15 mei 2022 20:51 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ik sympathiseer met de vrouwen die zich door mijn observatie aangevallen of verdrietig voelden. Derhalve zal ik het niet meer zeggen.
"Me" als bezittelijk voornaamwoord en dat soort fratsen wijzen meestal niet op dyslexie helaas.quote:Op maandag 20 juni 2022 19:04 schreef ikbent het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dyslectisch is, anders komt het dicht bij verstandelijk beperkt🤦🏼♀️
Weer iets geleerdquote:Op maandag 20 juni 2022 19:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Sjoe is een afkorting van sjoeke wat hier in Belgie zoveel betekent als lieverd of schat.
Frappant, want getuige haar insta heeft ze wel nog dat luxeleventje. En de klussen die ze heeft, beetje DJ'en en die RLS lijken me niet heel lucratief.quote:Sinds de vermeende mishandeling van zijn ex-vriendin Jaimie Vaes heeft Lil Kleine geen contact meer met hun zoontje Lío (3). „Ik hoop dat er in de toekomst wel verandering plaats gaat vinden”, vertelt Vaes aan RTL Boulevard.
Vaes deed drie maanden geleden aangifte tegen Lil Kleine wegens mishandeling. Sinds het vermeende incident zien of spreken de twee elkaar niet. „Het is goed geweest voor beide partijen om helemaal weg te gaan uit de niet zo gezonde situatie”, aldus Vaes.
Lil Kleine ziet ook zijn zoon Lío niet. ,,Lío is bij mij. Ik heb de volledige zorg op dit moment voor Lío. Ik hoop dat er in de toekomst wel verandering plaats gaat vinden. En zo niet, doe ik het zelf en doe ik het alleen. En dat gaat nu helemaal goed.” Het is onduidelijk of deze restrictie is opgelegd door de politie of dat de twee exen hier zelf voor gekozen hebben.
Vaes ontvangt geen alimentatie van de rapper. „Dat werd weer een gevecht”, stelt ze. „Ik dacht: hou maar lekker, dan doe ik het wel alleen.”
Niet enkel "me", ik begrijp dat dat zelfs officieel mag tegenwoordig.quote:Op maandag 20 juni 2022 19:21 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
"Me" als bezittelijk voornaamwoord en dat soort fratsen wijzen meestal niet op dyslexie helaas.
Ik krijg echt wegtrekkers van die juicekanalen. Onleesbare gesprekken met dan nog het juice-commentaar erbij in onleesbare taal en zo'n schreeuwerige lay-out.
Onderschat sponsordeals niet. Die kosten kunnen voor de bedrijven hoog oplopen. Zelfs bij Jaimie? Ja, zelfs bij Jaimie. Bovendien heeft ze nu een gunfactor.quote:Op maandag 20 juni 2022 21:36 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Frappant, want getuige haar insta heeft ze wel nog dat luxeleventje. En de klussen die ze heeft, beetje DJ'en en die RLS lijken me niet heel lucratief.
Klopt, maar ik zie ze amper op haar insta.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 01:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Onderschat sponsordeals niet. Die kosten kunnen voor de bedrijven hoog oplopen. Zelfs bij Jaimie? Ja, zelfs bij Jaimie. Bovendien heeft ze nu een gunfactor.
Gewoon even een Rolexje naartoe werpen.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:33 schreef roos94 het volgende:
Extreem sneu dat een jochie van 3 op de een of andere dag in een ander land zit en papa gewoon opeens pleite is.
Ideale leeftijd juist, bovendien verbleven ze al het grootste gedeelte van het jaar op Ibiza en leek Lil' op zich al niet de meest hands on vader, als partner dan weer wel helaas en daarom is het goed dat de situatie doorbroken is en er nu rust en voorspelbaarheid is. Lío bij mama, Lil' zijn handen vrij om LV bikini's te kopen voor ingehuurde dames.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:33 schreef roos94 het volgende:
Extreem sneu dat een jochie van 3 op de een of andere dag in een ander land zit en papa gewoon opeens pleite is.
Ik weet niet of het dezelfde serie was, maar ik zag op een gegeven moment Jaimy op een bank zitten in een één of andere hotelkamer op Ibiza met een infuus in haar arm. Geen idee wat het was, maar ze werd er helemaal warm van zei ze.quote:Op zondag 26 juni 2022 21:17 schreef roos94 het volgende:
De eerste aflevering van Jaimies nieuwe seizoen is echt weer gewoon pure leegte in het kwadraat. Shoppen, leert DJ'en & doet een beautybehandeling met Estelle![]()
Eh, nee.quote:Op maandag 20 juni 2022 21:37 schreef ikbent het volgende:
[..]
Niet enkel "me", ik begrijp dat dat zelfs officieel mag tegenwoordig.
Ik vind het frappant dat je dit bericht leest en je afvraagt hoe ze haar luxeleventje bekostigt. Ik vraag me naar aanleiding van het bericht af waarom Lil' Kleine meent dat-ie ineens geen vader meer is. Hij ziet, zo wordt ons voorgehouden, z'n zoon niet meer en betaalt geen alimentatie. Als dat klopt, dan is dat wel een nieuw dieptepunt.quote:Op maandag 20 juni 2022 21:36 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Frappant, want getuige haar insta heeft ze wel nog dat luxeleventje. En de klussen die ze heeft, beetje DJ'en en die RLS lijken me niet heel lucratief.
Nou dat ja.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het frappant dat je dit bericht leest en je afvraagt hoe ze haar luxeleventje bekostigt. Ik vraag me naar aanleiding van het bericht af waarom Lil' Kleine meent dat-ie ineens geen vader meer is. Hij ziet, zo wordt ons voorgehouden, z'n zoon niet meer en betaalt geen alimentatie. Als dat klopt, dan is dat wel een nieuw dieptepunt.
Artikel van vandaag: https://www.telegraaf.nl/(...)esterijen-lil-kleinequote:Op woensdag 29 juni 2022 08:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het frappant dat je dit bericht leest en je afvraagt hoe ze haar luxeleventje bekostigt. Ik vraag me naar aanleiding van het bericht af waarom Lil' Kleine meent dat-ie ineens geen vader meer is. Hij ziet, zo wordt ons voorgehouden, z'n zoon niet meer en betaalt geen alimentatie. Als dat klopt, dan is dat wel een nieuw dieptepunt.
quote:’Sinds terugkeer uit Thailand niets veranderd’
Jaimie Vaes praat in tweede deel realityserie over ’pesterijen’ Lil Kleine
Het valt Jaimie Vaes nog altijd zwaar hoe haar ex Lil Kleine met haar omgaat. Dat vertelt de 32-jarige Vaes in de tweede aflevering van haar realityserie Jaimie: In the Vaes Lane, die vrijdag op discovery+ verschijnt. „Het zijn pesterijen. Ik ben de moeder van zijn kind. Ondanks dat je uit elkaar bent hoop je dat je een beetje respect krijgt en dat komt maar niet.”Vaes zegt dat het gedrag van Lil Kleine, wiens echte naam Jorik Scholten is, „alsmaar erger” wordt. „Maar ik laat me niet meer kwetsen of me zo behandelen.” De realityster is benieuwd hoe het gedrag van Scholten zich uiteindelijk zal ontwikkelen. „Hopelijk zijn Lío en ik dan een paar stappen verder. Als meneer Scholten dan een vaderrol wil, hopelijk is hij dan ook wat gegroeid in zijn zijn en in zijn psyche. Want op dit moment denk ik dat zijn focus daar nog niet ligt. Ik weet niet waar, maar in ieder geval niet op verbetering.”
Ondanks dat Vaes en Scholten nu al een aantal maanden uit elkaar zijn, heeft ze nog steeds bepaalde verwachtingen van haar ex. „Maar sinds hij terug is gekomen uit Thailand, is er niets veranderd. Vooral tegenover Lío is zijn houding niet veranderd. Terwijl, hij zou daarheen gaan voor zichzelf en voor zijn zoon. Maar hij komt terug met een nieuwe relatie en dat is hartstikke leuk. Hij moet lekker genieten en doorpakken waar het kan, maar heb dan een beetje respect.” Het management van Lil Kleine wil donderdagmiddag niet telefonisch tegenover De Telegraaf reageren op de vraag of Lil Kleine inderdaad een nieuwe relatie heeft.
Het Openbaar Ministerie liet eind juni weten dat het onderzoek naar Lil Kleine nog steeds loopt. Het onderzoek werd half februari gestart. Het OM liet toen weten de rapper te verdenken van een poging tot zware mishandeling van zijn verloofde.
Lil Kleine werd toen aangehouden nadat er beelden naar buiten waren gekomen waarop te zien is dat hij zijn verloofde Jaimie Vaes met haar hoofd tussen een autodeur klemt. Vlak na het incident brak Vaes met de artiest. Vlak voor het incident werd Lil Kleine nog veroordeeld tot een werkstraf van 120 uur voor het mishandelen van een man in een nachtclub in Amsterdam. Vaes liet begin april in een interview op televisie weten dat zij aangifte tegen haar ex had gedaan.
Ik las het als toppie, maar dan door iemand geschreven met spelproblemenquote:
Dat vind ik ook, maar er is geen wet die dat bepaalt.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 07:36 schreef roos94 het volgende:
Super sneu je kind zou op 1 moeten staan debieltje
Ben Saunders en Dave Roelvink ('taakstraf erger dan boete") moesten wel schoffelen en er zijn er vast meer.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:17 schreef bloempjuh het volgende:
Ik vraag me ineens af.. wat voor taakstraf krijgt een 'BN'er' zoals Jorik nou eigenlijk? Hij zal geen plantsoendiensten draaien, neem ik aan.
Het lijkt mij niet dat Jorik een BN-er privilege heeft, zo werkt dat gelukkig niet in Nederland.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:17 schreef bloempjuh het volgende:
Ik vraag me ineens af.. wat voor taakstraf krijgt een 'BN'er' zoals Jorik nou eigenlijk? Hij zal geen plantsoendiensten draaien, neem ik aan.
True, maar geen munnie meer. Zijn inkomsten drogen op, dus heeft hij andere prioriteiten. Zou het lang duren voor hij alles van de hand moet doen en een "echt" baantje moet nemen?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 07:36 schreef roos94 het volgende:
Super sneu je kind zou op 1 moeten staan debieltje
En je maakt hiervoor even een fok accountquote:Op maandag 1 augustus 2022 14:42 schreef Koalabeertje88 het volgende:
Gistermiddag op terras met een vriend van lil kleine gesproken.
Die keurde het af wat hij jamie had aangedaan! Vertelde dat ze beide aan de coke zitten en dat zij een heel uitdagend type is die je het bloed onder je nagels kon trekken! Dat zou volgens hem verklaren waarom lil kleine tot mishandeling over ging!
Verslaafden zijn sowieso niet de meest innemende types.quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:42 schreef Koalabeertje88 het volgende:
Die keurde het af wat hij jamie had aangedaan! Vertelde dat ze beide aan de coke zitten en dat zij een heel uitdagend type is die je het bloed onder je nagels kon trekken! Dat zou volgens hem verklaren waarom lil kleine tot mishandeling over ging!
Nicequote:Op maandag 1 augustus 2022 14:42 schreef Koalabeertje88 het volgende:
Teringquote:Op maandag 1 augustus 2022 14:42 schreef Koalabeertje88 het volgende:
Ik ben benieuwd wat het in vredesnaam kan verklaren dat je iemands hoofd tussen de autodeur slaat. Dat werd er vast niet bij gezegd.quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:42 schreef Koalabeertje88 het volgende:
Zeker omdat die verbouwde kop van haar hem knaken genoeg heeft gekost.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat het in vredesnaam kan verklaren dat je iemands hoofd tussen de autodeur slaat. Dat werd er vast niet bij gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |