In de wereld waar deze mensen zich begeven heeft dat blijkbaar de prioriteit. Je kunt kanalen toch ook negeren. Zoals doe maar 40 jaar geleden al zei, er zit een knop op je teevee.quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:24 schreef Rubella het volgende:
Ben ik nu de echt de enige die zich kapot ergert aan de nutteloze posts op Insta? Alles draait om feesten, lekker hapjes en vooral geen kinderen c.q. Lio. Nu ben ik zelf geen echte kindervriend, maar dit vind ik wel een beetje.
Blijkbaar is dat niet waar ze haar feed mee wil vullen. Je hebt geen idee hoeveel ze echte quality time met haar kind doorbrengt.quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:24 schreef Rubella het volgende:
Ben ik nu de echt de enige die zich kapot ergert aan de nutteloze posts op Insta? Alles draait om feesten, lekker hapjes en vooral geen kinderen c.q. Lio. Nu ben ik zelf geen echte kindervriend, maar dit vind ik wel een beetje.
Betekent wel dat het dus waar kan zijn dat hij zat te janken om het eten daarquote:
Ik hoop hetquote:Op maandag 2 mei 2022 21:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Betekent wel dat het dus waar kan zijn dat hij zat te janken om het eten daar![]()
Zo stom is dat. In het begin is hij natuurlijk lief en attent. Op een gegeven moment begint het meppen weer en dan zal ze dat niet durven te zeggen omdat mensen dan “told you so!” zullen zeggen. Zo’n vent verandert echt nietquote:Op zaterdag 14 mei 2022 15:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Komt wel goed, zij kan hem veranderen.
Of met zijn hoofd tussen de celdeur zat en daarom zat te jankenquote:Op maandag 2 mei 2022 21:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Betekent wel dat het dus waar kan zijn dat hij zat te janken om het eten daar![]()
Jij bent toch die gast die iedere keer zo beroerd wordt in die topics over grensoverschrijdend gedrag door BN’ers?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 16:24 schreef Draak31 het volgende:
Wel typisch dat het vooral vrouwen zijn die hier constant aan het haten zijn in dit topic. Stiekem zijn ze allemaal jaloers. Het valt op dames.
Niet alleen grensoverschrijdend gedrag hoor. Al het gedrag wat ik onwenselijk en/of niet correct acht.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 16:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent toch die gast die iedere keer zo beroerd wordt in die topics over grensoverschrijdend gedrag door BN’ers?
En wat heb je dan precies tegen het haten van vrouwen op dergelijk gedrag?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:44 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Niet alleen grensoverschrijdend gedrag hoor. Al het gedrag wat ik onwenselijk en/of niet correct acht.
Niks, dat was slechts een observatie.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat heb je dan precies tegen het haten van vrouwen op dergelijk gedrag?
Je beticht ze wel van jaloezie, dus van oneigenlijke motieven. Beetje hypocriet, of niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:36 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Niks, dat was slechts een observatie.
Wanneer ik iets claim over iemand of in dit geval een groep mensen dan kun je er rustig vanuit gaan dat daar een correcte deductie aan vooraf is gegaan. Derhalve is het zeker geoorloofd om die observatie vervolgens te delen. Het kan mensen helpen, en daar sta ik voor. Altijd.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je beticht ze wel van jaloezie, dus van oneigenlijke motieven. Beetje hypocriet, of niet?
Ja, en ik heb ook altijd gelijk. Ga daar ook gerust vanuit.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:02 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Wanneer ik iets claim over iemand of in dit geval een groep mensen dan kun je er rustig vanuit gaan dat daar een correcte deductie aan vooraf is gegaan. Derhalve is het zeker geoorloofd om die observatie vervolgens te delen. Het kan mensen helpen, en daar sta ik voor. Altijd.
Mijn oordeel is altijd genoeg voor een correcte analyse van de realiteit. Maar ik ga jou niet overtuigen, je hebt het al in de kop nu. Je bent overtuigd dat ik de boeman ben hier. Dat siert je niet. Totaal niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en ik heb ook altijd gelijk. Ga daar ook gerust vanuit.
Jouw ‘deductie’ was een waardeoordeel. De jaloezie is door jou enkel verondersteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |