Wat je leuk vindquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat was dan ook vaak het doel nietIk ging dan ter plekke rondjes rijden met de trein
quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:50 schreef Karzai het volgende:
ik vind dat altijd een noodzakelijk kwaad,om te reizen
Ik heb hier echt nooit de energie voor gehad.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat kan ook. Vroegah ging ik vaak met de nachttrein een weekend weg. Vrijdagmiddag uit werk naar Utrecht Centraal, nachttrein naar kopenhagen / praag/ noem allemaal maar op, en dan een dagje daar en de volgende avond weer met de nachttrein terug. Zondagochtend thuis en nog alle tijd om bij te slapen
Da's kort geledenquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:01 schreef Ama het volgende:
Oh wat een jaar (RTL4) is nu 2007. Daar moet ik nog wel wat van weten.
geen idee..quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:01 schreef Ama het volgende:
Oh wat een jaar (RTL4) is nu 2007. Daar moet ik nog wel wat van weten.
Ligt er aan, het vliegtuig is maar matig inderdaad, maar met de auto vind ik het heerlijk om te reizenquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:50 schreef Karzai het volgende:
ik vind dat altijd een noodzakelijk kwaad,om te reizen
15 jaar ...quote:
Daarom had ik best Zoetermeer - Porto willen rijden, maar dat duurt gewoon te lang. Was ook stuk goedkoper geweest dat die huurauto ter plaatsequote:Op zaterdag 9 april 2022 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er aan, het vliegtuig is maar matig inderdaad, maar met de auto vind ik het heerlijk om te reizen
Alleen als je het voordoetquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Moet ik @:tamieke uitleggen wat een Liesje doen is
Hoe gaat de date?quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Wellicht, maar waarom gaat ze dan daten?quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:tamieke is een keurig bezette vrouw
Owwww heb ik een nieuwsflits gemist? 😱quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:tamieke is een keurig bezette vrouw
Dat moet je wel beeldend uitleggen, met woorden is de uitleg denk ik niet duidelijk genoegquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja dat is toch wel een dagje of 2 rijden enkele reis. Of het goedkoper is weet ik niet, de Peages in Frankrijk kunnen ook best fors zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daarom had ik best Zoetermeer - Porto willen rijden, maar dat duurt gewoon te lang. Was ook stuk goedkoper geweest dat die huurauto ter plaatse
quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik las vanmiddag een conspiracy theory dat Avril Lavigne eigenlijk haar stand-in was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |