Mooie vrouwen, en alles wat Anti-Putin is...quote:
Dat je betaalt wil niet zeggen dat het legaal is ..quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
iptv dark nederland
zo illegal is niet ,ik betal
wel 15 euro
Op dit moment redelijk wel hoor, zeker wat er nog zit.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mooie vrouwen, en alles wat Anti-Putin is...
we moeten gewoon niet doen alsof alles wat uit Rusland komt per definitie fout is vanwege die ene engnek in het Kremlin, Want dat is gewoon niet zo....
Dus je hebt een lijntje genomenquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:09 schreef Dotteke het volgende:
Wat een weer vandaag. Op de snelweg maar 60 kunnen rijden. Het hagelde zo hard dat de weg helemaal wit was. Geen witte lijnen meer te zien. Het was een grote witte lijn
Eigenlijk alle jaar getijden zijn voor bij gekkmen, regen, natte sneeuw,hagel harde wind en zo.
Wel een boosterquote:
Ik durfde het niet aan om te wachten. Heb er ook over gedacht hoor. De besmettingen nemen wel af nu.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:17 schreef chufi het volgende:
Ik wacht nog wel ff met een 2e booster afspraak
Nog geen storing gehad nog.quote:
Onderweg een patatje met sate gegeten 😮quote:
Ik heb spareribs gegetenquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:39 schreef chufi het volgende:
Wat eet de rest ? En mario wat had jij vanmiddag?
quote:
Ik nam die dingen half omdat ik geen zin heb om ziek te worden, en half omdat ik geen zin heb/had in gezeik met reizen en hotels, maar nu gaan bij de buren ook al deuren weer een beetje van het slot, en nu twijfel ik ook.. ik ben niet van plan om de rest van mijn leven als een idiootje om de paar maanden op commando een prikkie te gaan halen waar je een halve week een lamme arm van hebt en misschinen ook nog licht ziek van wordt.. what's the use? Het begint allemaal een beetje ridicuul te worden nu..quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik durfde het niet aan om te wachten. Heb er ook over gedacht hoor. De besmettingen nemen wel af nu.
Aloaquote:
Niet echt een pizza die ik zou kiezenquote:
Smashed burgers hierquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:39 schreef chufi het volgende:
Wat eet de rest ? En mario wat had jij vanmiddag?
Ik weet nog niet wat ik voor morgen heb ... heb van alles ..quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb voor morgen ook een 4 kazen pizza![]()
Ik vind een pizza wel lekker makkelijk bij thuiskomst na een stadion bezoek...quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik voor morgen heb ... heb van alles ..
Wel lekker makkelijk idd... Kreeg net een pizza reclamequote:Op zaterdag 9 april 2022 19:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind een pizza wel lekker makkelijk bij thuiskomst na een stadion bezoek...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
we moeten gewoon niet doen alsof alles wat uit Rusland komt per definitie fout is vanwege die ene engnek in het Kremlin, Want dat is gewoon niet zo....
Klopt. Een van m'n Russische vrienden is zopas naar het buitenland verhuisd omdat hij het echt niet meer zag zitten met deze oorlog. En diverse die nog in Rusland wonen maar er zich al of niet openlijk tegen uitspreken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje dubbel. Tenminste voor mij zelf he. Ik hoor bij de risico groep. Juist nu er geen maatregelen meer zijn en iedereen weer in je nek hijgt in de winkelquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik nam die dingen half omdat ik geen zin heb om ziek te worden, en half omdat ik geen zin heb/had in gezeik met reizen en hotels, maar nu gaan bij de buren ook al deuren weer een beetje van het slot, en nu twijfel ik ook.. ik ben niet van plan om de rest van mijn leven als een idiootje om de paar maanden op commando een prikkie te gaan halen waar je een halve week een lamme arm van hebt en misschinen ook nog licht ziek van wordt.. what's the use? Het begint allemaal een beetje ridicuul te worden nu..
quote:
O ja dan moet je drie maanden wachten he. Ben je er erg ziek van geweest?quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:30 schreef ultra_ivo het volgende:
Zodra ik weer mag gaat de nieuwe booster bij mij er in. Maar ik moet nog minimaal 2 maanden wachten vanwege m'n besmetting van vorige maand.
Een week niet gewerkt, waarvan een paar dagen ziek (als in koorts). Nog altijd meer hoesten dan normaal en een slechtere conditie (moet weer helemaal opbouwen).quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dan moet je drie maanden wachten he. Ben je er erg ziek van geweest?
Sterkte met je herstelquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:36 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een week niet gewerkt, waarvan een paar dagen ziek (als in koorts). Nog altijd meer hoesten dan normaal en een slechtere conditie (moet weer helemaal opbouwen).
Ellende dus. Dat hoor je wel veel van die slechte conditie. Snel moe en zo. Ik hoop dat je snel weer opknaptquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:36 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een week niet gewerkt, waarvan een paar dagen ziek (als in koorts). Nog altijd meer hoesten dan normaal en een slechtere conditie (moet weer helemaal opbouwen).
Oehquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had net geitenkaas met honing door mn salade en cheddar op mn burger
Meeste soorten vind ik wel lekker, maar schimmel of levende kaas ofzo, mehquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kaas lust ik wel. Maar geen rare kazen
Schimmel is meestal lekker .. levendig nog niet geprobeerd... alhoewel schimmels ook leven natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meeste soorten vind ik wel lekker, maar schimmel of levende kaas ofzo, meh
Gorgonzola of Camembertquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meeste soorten vind ik wel lekker, maar schimmel of levende kaas ofzo, meh
Casu marzuquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gorgonzola of Camembert
Jonge of oude kaas lust ik wel mosterd kaas, brie
Hachee aan het maken, vlees duurt te lang.quote:
Eerder beginnen .. weetje voor de volgende keerquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Hachee aan het maken, vlees duurt te lang.
Dus maar een salade nu
Kon niet anders, moest op ziekenbezoekquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerder beginnen .. weetje voor de volgende keer
Okquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Kon niet anders, moest op ziekenbezoek
Hiquote:
Ja dat is wel jammerquote:
Xandra Velzeboer pakt goud op de 500m bij het WK shorttrackquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:38 schreef engine het volgende:
[..]
Xandra Velzeboer pakt goud op de 500m bij het WK shorttrack
quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:38 schreef engine het volgende:
[..]
Xandra Velzeboer pakt goud op de 500m bij het WK shorttrack
Op welke baan wilt u de reddingsvoertuigen klaar hebben staan?quote:
Flight 643...please.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op welke baan wilt u de reddingsvoertuigen klaar hebben staan?
Ik ben even aan het kijken of Nederland in 2013 weer de finale gaat halenquote:
Back in time?quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben even aan het kijken of Nederland in 2013 weer de finale gaat halen
Zit je weer in de tijdmachine?quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
T is wel wat moeilijk mikken op een vlucht, dus hoop dat het in de buurt komt.quote:
quote:
Ik ben het moment van 2013 aan het herbeleven of Anouk wel naar de finale gingquote:
wie zong toen ook al weer ?quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was wel een mooi nummer van Anouk..quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het moment van 2013 aan het herbeleven of Anouk wel naar de finale gingIk was destijds ZOOOOO zenuwachtig
Anouk dus .... die ging toch>quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het moment van 2013 aan het herbeleven of Anouk wel naar de finale gingIk was destijds ZOOOOO zenuwachtig
quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Anoukquote:
Jawel johquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:52 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet meer of ze naar de finale ging
Het begin van de betere jarenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jawel johVoor het eerst in 9 jaar ging Nederland naar de finale
En menig Songfestivalfan beschouwt dat als een van de mooiste momenten, inclusief deze hier
Alweer?quote:
Oh okay dat wist ik nietquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jawel johVoor het eerst in 9 jaar ging Nederland naar de finale
En menig Songfestivalfan beschouwt dat als een van de mooiste momenten, inclusief deze hier
Velzeboer is echt goed bezig.quote:
overloopster.. Hier heeft ze nog geen doku gehadquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:13 schreef mario390 het volgende:
rtl duitsl. dokumentation
over ilse de lange
Vroeger was ze schoenenverkoopsterquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:16 schreef mario390 het volgende:
in nashville heeft zij
muziek gemakt ik bedoel vor
het beginn van zingen
in duitsland is zij bekannterquote:
urp urp urp murp komt ut n durpquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:20 schreef mario390 het volgende:
nu heeft murp nog de open topic
gesloten
Ze is hier ook al eeuwen bekend hoorquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
in duitsland is zij bekannter
geworden weg de grand prix heeft en song
jolene met the boss hoss gemakt
Ze was ook coach hier bij X factor , maar dat programma bestaat niet meerquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:31 schreef mario390 het volgende:
bij rtl lets dance duitsl.
heeft zij ook gedanst
Dan kan ze mij overslaan .. Maar ze mag best een keer langskomen voor 1 kopje koffie of iets sterkersquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:52 schreef mario390 het volgende:
in amsterdam zoekt zij
met somige ook talente
de zingen kunnen
Dat zegt me niets .. ga ik ook niet kijkenquote:Op zondag 10 april 2022 00:07 schreef mario390 het volgende:
nu doku van de
andere jury-lid
toby gad,ik weest niet dat
die zoveel muziek vor
andere produziert heeft
Gaat Ajax het nog halen, of gaan ze falen?quote:
Elke 3 punten brengt ze dichterbij het einddoel ...quote:Op zondag 10 april 2022 00:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat Ajax het nog halen, of gaan ze falen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het over de OPquote:Op zondag 10 april 2022 01:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ík heb een schijt hekel aan de lente
Overgang?quote:Op zondag 10 april 2022 02:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vergeef mij Puzzie ik heb de laaste tijd een beetje last van mood swings
Don't worry . Niks aan de hand.quote:Op zondag 10 april 2022 02:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vergeef mij Puzzie ik heb de laaste tijd een beetje last van mood swings
Ik ben gewoon boos op alles en iedereenquote:Op zondag 10 april 2022 02:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Don't worry . Niks aan de hand.
Voor jou lijkt het me minder leuk
Heel vervelend. Sterkte!quote:Op zondag 10 april 2022 02:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben gewoon boos op alles en iedereen
Vervelendquote:Op zondag 10 april 2022 02:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben gewoon boos op alles en iedereen
Ook omdat je het makkelijk terug kunt kijken. Wat niemand doet omdat je toch alleen geïnteresseerd bent in actie.quote:Op zondag 10 april 2022 07:16 schreef engine het volgende:
Formule 1 toch wat minder populair als het om 7 uur 's morgens is
Hij kon racen .... maar nu is hij het ff kwijtquote:Op zondag 10 april 2022 07:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan hij eindelijk racen en dan dit...
Gelukkig hebben we nog een hoop races te gaanquote:Op zondag 10 april 2022 08:06 schreef Chanel5 het volgende:
Zo raak je punten kwijt, 2x 25 al, die bijna niet meer in te halen zijn en dat aan het begin van het seizoen al bah
Ik dacht het op mn tablet in bed te kijken, maar vond het toch maar niets .. dus er maar uitquote:Op zondag 10 april 2022 08:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik was er al uit, schoonzoon zou vanuit bed kijken en ik weet wel dat die zich ook omdraait.
Ik hoor min of meer ook bij de risicogroep, maar heb het nog steeds niet gehad, ondanks dat ik veel reis en doorlopend hotels in- en uit fiets..quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje dubbel. Tenminste voor mij zelf he. Ik hoor bij de risico groep. Juist nu er geen maatregelen meer zijn en iedereen weer in je nek hijgt in de winkel
Ik was ontsnapt uit bed, maar ik kruip er lekker nog ff tegenaanquote:Op zondag 10 april 2022 08:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht het op mn tablet in bed te kijken, maar vond het toch maar niets .. dus er maar uit
Kan ook, iedereen zijn eigen ding daarin. IK ben altijd blij dat ik iets van bescherming heb door de vaccinatiequote:Op zondag 10 april 2022 08:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik hoor min of meer ook bij de risicogroep, maar heb het nog steeds niet gehad, ondanks dat ik veel reis en doorlopend hotels in- en uit fiets..
En het staat je nog steeds vrij om zo'n bekbikini op te doen als je gaat shoppen en het is echt te druk.
Er is neem ik aan niemand die daar wat van zegt. En so what, je moet doen wat goed voelt.quote:Op zondag 10 april 2022 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook, iedereen zijn eigen ding daarin. IK ben altijd blij dat ik iets van bescherming heb door de vaccinatie
Ik doe mijn bekbikini ( leuke naam er voor) nog wel op hoor in de winkel.
Nee niemand zegt wat. Zijn er nog wel een paar die hemquote:Op zondag 10 april 2022 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er is neem ik aan niemand die daar wat van zegt. En so what, je moet doen wat goed voelt.
Kan altijd van pas komen.quote:
Kan hem niet meer zien, ga niet nog een abo nemenquote:Op zondag 10 april 2022 08:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik was ontsnapt uit bed, maar ik kruip er lekker nog ff tegenaan![]()
Wa unne kut race
Vettel en Verstappen uitgevallen, en Hamilton ging ook niet lekker.quote:Op zondag 10 april 2022 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan hem niet meer zien, ga niet nog een abo nemen
Ja ik las het eldersquote:Op zondag 10 april 2022 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vettel en Verstappen uitgevallen, en Hamilton ging ook niet lekker.
De onterechte WK kan zijn nr1 alvast inleveren.quote:Op zondag 10 april 2022 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Bij Verstappen loopt het ook niet helemaal soepeltjes
Ja, inderdaad, net koffie gezet en de croissantjes liggen in de oven.quote:
Morguh Haags. Hij heeft in ieder geval niet de mazzel gehad die hem de Nr1 van vorige jaar opleverdequote:Op zondag 10 april 2022 09:37 schreef Haags het volgende:
[..]
De onterechte WK kan zijn nr1 alvast inleveren.
HAAGSquote:Op zondag 10 april 2022 09:37 schreef Haags het volgende:
[..]
De onterechte WK kan zijn nr1 alvast inleveren.
He kakquote:
Hier ook nog maar eenquote:
Alleen snotverkouden. Omdat vandaag PSV thuis speelt en je dan echt dicht op elkaar zit, leek het me verstandig om een zelftest te doen.. ....quote:
Dat is balen Bos. Beterschap!quote:Op zondag 10 april 2022 09:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen snotverkouden. Omdat vandaag PSV thuis speelt en je dan echt dicht op elkaar zit, leek het me verstandig om een zelftest te doen.. ....
Ohh zou je daarheen gaan?quote:Op zondag 10 april 2022 09:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen snotverkouden. Omdat vandaag PSV thuis speelt en je dan echt dicht op elkaar zit, leek het me verstandig om een zelftest te doen.. ....
Ja ik heb een seizoenskaart,.... Ach 1 keer een wedstrijd missen is op zich niet erg en "gelukkig" is maar tegen RKC geen Ajax, AZ of Feyenoord...quote:Op zondag 10 april 2022 09:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohh zou je daarheen gaan?Dat is flink balen dan zeg
Ahh dat is balen zeg. Wel goed dat je dan er aan gedacht had om eerst een test te doen. Wel kut dat je nu de wedstrijd moet missen.quote:
quote:Op zondag 10 april 2022 11:08 schreef Sunsy het volgende:
Goedemorgen!
Heerlijk een rustige dag vandaag. Gaan jullie nog wat doen?
Beetje in huis bezig, kast opruimen en schoonmaken..Misschien nog een ommetje maken buitenquote:Op zondag 10 april 2022 11:08 schreef Sunsy het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen!
De vogeltjes dansquote:
Is ook af en toe nodig. Het is mooi weer voor een ommetje.quote:Op zondag 10 april 2022 11:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beetje in huis bezig, kast opruimen en schoonmaken..Misschien nog een ommetje maken buiten
JIj nog plannen ?
Ja echt heerlijk! Jij ook een hele fijne zondag.quote:Op zondag 10 april 2022 11:50 schreef -Shii- het volgende:
Fijne zondag allemaal!Lekker zonnetje erbij, heerlijk.
Heyyyyy goedemorgenquote:Op zondag 10 april 2022 11:08 schreef Sunsy het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen!
Jaaaquote:
Lekker toch!quote:Op zondag 10 april 2022 11:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heyyyyy goedemorgen
Nog geen grootse plannen, wellicht ff een loopje richting centrum en ff een bakkie doen ofzo
Ga je op vakantie binnenkort?quote:Op zondag 10 april 2022 12:04 schreef Aoibhin het volgende:
Hier ga ik verder met vakantie voorbereiden en een beetje niksen hier
Middag Sunnyquote:Op zondag 10 april 2022 11:08 schreef Sunsy het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen!
Geboren in Mogadishu.quote:
quote:
Ja, gelijk heb je. Is er inderdaad mooi weer voor.quote:Op zondag 10 april 2022 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Middag Sunny
Ik ga zo lekker ff naar Doetichem, daar is het koopzondag. Is het mooi weer voor
Vluchteling .. net als Sifan Hassan ... je ziet het overal ...quote:Op zondag 10 april 2022 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geboren in Mogadishu.
Ik spreek ook wat Duits en Frans, maakt me geen Duitser of Fransman.
Los daarvan vind ik het prima dat hij hier woont etc.
Yep, maakt het voor mij alleen nog niet perse een nederlander bij zoiets.quote:Op zondag 10 april 2022 12:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Vluchteling .. net als Sifan Hassan ... je ziet het overal ...
Binnenkort twee weekjes naar Ierlandquote:
Hij heeft de Nederlandse nationaliteit, dus gewoon Nederlander.quote:Op zondag 10 april 2022 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, maakt het voor mij alleen nog niet perse een nederlander bij zoiets.
Yep, even wat kleding weg doen denk ik, of in de doos/tas doenquote:Op zondag 10 april 2022 11:47 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Is ook af en toe nodig. Het is mooi weer voor een ommetje.
Hier ook even met het huishouden bezig. Had gister tot laat een verjaardag, dus ben net pas wakker.Maar misschien vanmiddag ook nog een rondje bos met ons hondje.
Blijft een import Nederlander iddquote:Op zondag 10 april 2022 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, maakt het voor mij alleen nog niet perse een nederlander bij zoiets.
Prima en nee.quote:Op zondag 10 april 2022 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft de Nederlandse nationaliteit, dus gewoon Nederlander.
Jij ook een fijne zondag Shiiquote:Op zondag 10 april 2022 11:50 schreef -Shii- het volgende:
Fijne zondag allemaal!Lekker zonnetje erbij, heerlijk.
Niksenquote:Op zondag 10 april 2022 12:04 schreef Aoibhin het volgende:
Hier ga ik verder met vakantie voorbereiden en een beetje niksen hier
Waarom niet?quote:Op zondag 10 april 2022 12:31 schreef Koen66 het volgende:
Ik had begin volgende maand in de meivakantie weggewild maar dat gaat het hem niet worden
Mevr Koen heeft net een nieuwe baan dus veel te weinig vakantiedagen dit jaarquote:
Blijkbaar snap jij mijn punt niet, is niet erg hoor.quote:
Dat is wel balen inderdaad, had ze het toch niet naar haar zijn bij Landal of was dat tijdelijk?quote:Op zondag 10 april 2022 12:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mevr Koen heeft net een nieuwe baan dus veel te weinig vakantiedagen dit jaar
Ah, goed van de baanquote:Op zondag 10 april 2022 12:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jaaa ik hou echt van routes uitstippelen, kijken waar ik heen wil, hotelletjes bekijken, etc.quote:Op zondag 10 april 2022 12:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niksen
Vakantie voorbereiden is altijd een groot onderdeel van de fun
Is goed hoor, laten we het daar maar op houden dan.quote:Op zondag 10 april 2022 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijkbaar snap jij mijn punt niet, is niet erg hoor.
Landal was ze na 1.5 week al mee gestopt, teveel call center achtige baan. Nu begonnen bij het RDW, vooralsnog via uitzendbureau, maar ambtenaar zijn betaalt al beter dan het reiswezenquote:Op zondag 10 april 2022 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel balen inderdaad, had ze het toch niet naar haar zijn bij Landal of was dat tijdelijk?
Ga je toch ff lekker alleen met de jongensquote:Op zondag 10 april 2022 12:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gash nu met Hemelvaart 4 dagen weg, is in ieder geval ietsquote:Op zondag 10 april 2022 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, goed van de baan
Jammer dat dit dan niet lukt.
Das een week of 3 later, ook prima tochquote:Op zondag 10 april 2022 12:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gash nu met Hemelvaart 4 dagen weg, is in ieder geval iets
Ik was in de veronderstelling dat ze nog bij Landal zatquote:Op zondag 10 april 2022 12:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Landal was ze na 1.5 week al mee gestopt, teveel call center achtige baan. Nu begonnen bij het RDW, vooralsnog via uitzendbureau, maar ambtenaar zijn betaalt al beter dan het reiswezen
Hopelijk heeft ze het bij de nieuwe baan meer naar haar zinquote:Op zondag 10 april 2022 12:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Landal was ze na 1.5 week al mee gestopt, teveel call center achtige baan. Nu begonnen bij het RDW, vooralsnog via uitzendbureau, maar ambtenaar zijn betaalt al beter dan het reiswezen
Dat is ook een leuk idee, een stoere mannenvakantie, beetje survivallen, bungeejumpen enzo Koenquote:Op zondag 10 april 2022 12:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je toch ff lekker alleen met de jongens
Elke avond pozza en/of marshmellows op de bbq @Koen66quote:Op zondag 10 april 2022 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook een leuk idee, een stoere mannenvakantie, beetje survivallen, bungeejumpen enzo Koen
Topmannenvakantiequote:Op zondag 10 april 2022 12:46 schreef maily het volgende:
[..]
Elke avond pozza en/of marshmellows op de bbq @:Koen66![]()
Jammer dat je de kast dan niet volledig met zomerkleding kunt vullen. Ik vind dat altijd een rot klus, kleding uitzoeken. Haha.quote:Op zondag 10 april 2022 12:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, even wat kleding weg doen denk ik, of in de doos/tas doen
Volgens mij waait het ook minder hard dan gisteren, en nog steeds droog.. Wat voor hondje heb je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |