Mooie vrouwen, en alles wat Anti-Putin is...quote:
Dat je betaalt wil niet zeggen dat het legaal is ..quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
iptv dark nederland
zo illegal is niet ,ik betal
wel 15 euro
Op dit moment redelijk wel hoor, zeker wat er nog zit.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mooie vrouwen, en alles wat Anti-Putin is...
we moeten gewoon niet doen alsof alles wat uit Rusland komt per definitie fout is vanwege die ene engnek in het Kremlin, Want dat is gewoon niet zo....
Dus je hebt een lijntje genomenquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:09 schreef Dotteke het volgende:
Wat een weer vandaag. Op de snelweg maar 60 kunnen rijden. Het hagelde zo hard dat de weg helemaal wit was. Geen witte lijnen meer te zien. Het was een grote witte lijn
Eigenlijk alle jaar getijden zijn voor bij gekkmen, regen, natte sneeuw,hagel harde wind en zo.
Wel een boosterquote:
Ik durfde het niet aan om te wachten. Heb er ook over gedacht hoor. De besmettingen nemen wel af nu.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:17 schreef chufi het volgende:
Ik wacht nog wel ff met een 2e booster afspraak
Nog geen storing gehad nog.quote:
Onderweg een patatje met sate gegeten 😮quote:
Ik heb spareribs gegetenquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:39 schreef chufi het volgende:
Wat eet de rest ? En mario wat had jij vanmiddag?
quote:
Ik nam die dingen half omdat ik geen zin heb om ziek te worden, en half omdat ik geen zin heb/had in gezeik met reizen en hotels, maar nu gaan bij de buren ook al deuren weer een beetje van het slot, en nu twijfel ik ook.. ik ben niet van plan om de rest van mijn leven als een idiootje om de paar maanden op commando een prikkie te gaan halen waar je een halve week een lamme arm van hebt en misschinen ook nog licht ziek van wordt.. what's the use? Het begint allemaal een beetje ridicuul te worden nu..quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik durfde het niet aan om te wachten. Heb er ook over gedacht hoor. De besmettingen nemen wel af nu.
Aloaquote:
Niet echt een pizza die ik zou kiezenquote:
Smashed burgers hierquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:39 schreef chufi het volgende:
Wat eet de rest ? En mario wat had jij vanmiddag?
Ik weet nog niet wat ik voor morgen heb ... heb van alles ..quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb voor morgen ook een 4 kazen pizza![]()
Ik vind een pizza wel lekker makkelijk bij thuiskomst na een stadion bezoek...quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik voor morgen heb ... heb van alles ..
Wel lekker makkelijk idd... Kreeg net een pizza reclamequote:Op zaterdag 9 april 2022 19:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind een pizza wel lekker makkelijk bij thuiskomst na een stadion bezoek...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
we moeten gewoon niet doen alsof alles wat uit Rusland komt per definitie fout is vanwege die ene engnek in het Kremlin, Want dat is gewoon niet zo....
Klopt. Een van m'n Russische vrienden is zopas naar het buitenland verhuisd omdat hij het echt niet meer zag zitten met deze oorlog. En diverse die nog in Rusland wonen maar er zich al of niet openlijk tegen uitspreken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje dubbel. Tenminste voor mij zelf he. Ik hoor bij de risico groep. Juist nu er geen maatregelen meer zijn en iedereen weer in je nek hijgt in de winkelquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik nam die dingen half omdat ik geen zin heb om ziek te worden, en half omdat ik geen zin heb/had in gezeik met reizen en hotels, maar nu gaan bij de buren ook al deuren weer een beetje van het slot, en nu twijfel ik ook.. ik ben niet van plan om de rest van mijn leven als een idiootje om de paar maanden op commando een prikkie te gaan halen waar je een halve week een lamme arm van hebt en misschinen ook nog licht ziek van wordt.. what's the use? Het begint allemaal een beetje ridicuul te worden nu..
quote:
O ja dan moet je drie maanden wachten he. Ben je er erg ziek van geweest?quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:30 schreef ultra_ivo het volgende:
Zodra ik weer mag gaat de nieuwe booster bij mij er in. Maar ik moet nog minimaal 2 maanden wachten vanwege m'n besmetting van vorige maand.
Een week niet gewerkt, waarvan een paar dagen ziek (als in koorts). Nog altijd meer hoesten dan normaal en een slechtere conditie (moet weer helemaal opbouwen).quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dan moet je drie maanden wachten he. Ben je er erg ziek van geweest?
Sterkte met je herstelquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:36 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een week niet gewerkt, waarvan een paar dagen ziek (als in koorts). Nog altijd meer hoesten dan normaal en een slechtere conditie (moet weer helemaal opbouwen).
Ellende dus. Dat hoor je wel veel van die slechte conditie. Snel moe en zo. Ik hoop dat je snel weer opknaptquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:36 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een week niet gewerkt, waarvan een paar dagen ziek (als in koorts). Nog altijd meer hoesten dan normaal en een slechtere conditie (moet weer helemaal opbouwen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |