De progres is ook niet te versmaden.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik was Korsten fan, tot die besloten failliet te gaan
Nu fan van Broekmans* .De vlaai dan, want de harde broodjes halen het nog steeds niet bij die van Korsten (RIP)![]()
Bruedje vlaai heb ik nog niet gehad*googlen gaat*
*niet die uit Venlo, bij ons zit de goedkope tak en volgens mij zelfs geen familie.
Progresquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De progres is ook niet te versmaden.
Nonnevotten laten liggen.
Ik vond multivlaai prima, maar nu heb ik deze van @Cat-astrophe gehad dan proef je het enorme verschil welquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:22 schreef Candaasje het volgende:
Ik denk dat Multivlaai echt vloeken in de kerk is, dus ik denk dat ik de vlaai even aan mij voorbij laat gaan
Ja dat geloof ik graag hoor. Ik weet alleen van Multivlaai dat ze vegan varianten hebben. Daar hoef ik bij de meeste banketbakkers niet mee aan te komenquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vond multivlaai prima, maar nu heb ik deze van @:Cat-astrophe gehad dan proef je het enorme verschil wel
Ik heb ze inderdaad nog nooit gezienquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag hoor. Ik weet alleen van Multivlaai dat ze vegan varianten hebben. Daar hoef ik bij de meeste banketbakkers niet mee aan te komen
Grote kans dat de glutenvrije ook vegan is. Die dingen combineren ze vaak.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb ze inderdaad nog nooit gezienGlutenvrij etc doen ze wel, ik ga er eens naar vragen want nu ben ik nieuwsgierig.
Ik weet niet uit welke bron de NOS dit dan weer heeft. Ze lullen elkaar allemaal na weet ik we. Dit heb ik al eerder in een vakblaadje gelezen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:38 schreef Candaasje het volgende:
@:Blues :
https://nos.nl/artikel/24(...)YCpSEic2G9RZI7ZKWMpk
Beetje bijzonder dat er nu 'voor het eerst' wordt getypt, want wij zijn er ook al een hele tijd mee bezig in ons dierenziekenhuis (misschien was dit de eerste keer in Amsterdam, dat kan) Maar anyway, ik vind dit wel een toffe ontwikkeling![]()
(En even voor de goede orde; nee ik ben geen voorstander van proefdiergebruik. Maar in dit geval is het een therapie voor onze eigen patiënten. Weliswaar nog experimenteel, maar anders is het euthanasie. En bij teveel bijwerkingen kan er elk moment gestopt worden; het welzijn van de hond staat voorop.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Onweer hier![]()
De diva's kregen gisteren cadeautjes. Nika heeft de hele avond er bovenop gelegen, toen ik naar bed ging lag er ze er op, en toen ik wakker werd nog (of weer). Niet op de bank, niet op de stoel, niet in het mandje, maar op de vloer.
Zit er Catnip in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ok.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kattenkruid, is gewoon een Nederlandse naam voor
Ja. Het papiertje waar het in zat is ook ergens in huis. Ik heb het nog niet teruggevondenquote:
Het is een combi stoomoven, dus dat lijkt me best praktisch. Je schijnt er best een hoop makkelijk in klaar te maken, vooral handig voor m’n vriend die nooit kookt omdat het per gerecht zelf de instellingen en tijd invult.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:49 schreef derLudolf het volgende:
@:Myreala ik wil niet de nog een stuk apparatuur afkraken hoor, maar een stoomoven, denk je dat echt vaak te gaan gebruiken? M'n ouders hebben er ook een. Twee ovens zijn handig, daar niet van, maar de stoomden toe wordt zelden gebruikt.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Onweer hier![]()
De diva's kregen gisteren cadeautjes. Nika heeft de hele avond er bovenop gelegen, toen ik naar bed ging lag er ze er op, en toen ik wakker werd nog (of weer). Niet op de bank, niet op de stoel, niet in het mandje, maar op de vloer.
DrugskussentjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |