abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204380821
Spoilers!
pi_204380987
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 09:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik was Korsten fan, tot die besloten failliet te gaan :(
Nu fan van Broekmans* .De vlaai dan, want de harde broodjes halen het nog steeds niet bij die van Korsten (RIP) ;(

Bruedje vlaai heb ik nog niet gehad :D *googlen gaat*

*niet die uit Venlo, bij ons zit de goedkope tak en volgens mij zelfs geen familie.
De progres is ook niet te versmaden.

Nonnevotten laten liggen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator zaterdag 9 april 2022 @ 10:49:48 #3
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204381007
@Myreala ik wil niet de nog een stuk apparatuur afkraken hoor, maar een stoomoven, denk je dat echt vaak te gaan gebruiken? M'n ouders hebben er ook een. Twee ovens zijn handig, daar niet van, maar de stoomden toe wordt zelden gebruikt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204381086
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 10:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]
De progres is ook niet te versmaden.

Nonnevotten laten liggen.
Progres :9~

Van vette konten heb ik nooit gehouden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 9 april 2022 @ 11:20:29 #5
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204381258
Vlaaienmeet *O*
pi_204381284
Ik denk dat Multivlaai echt vloeken in de kerk is, dus ik denk dat ik de vlaai even aan mij voorbij laat gaan ;)
pi_204381306
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2022 11:22 schreef Candaasje het volgende:
Ik denk dat Multivlaai echt vloeken in de kerk is, dus ik denk dat ik de vlaai even aan mij voorbij laat gaan ;)
Ik vond multivlaai prima, maar nu heb ik deze van @Cat-astrophe gehad dan proef je het enorme verschil wel
We have far more in common than that which devides us..
pi_204381328
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 11:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik vond multivlaai prima, maar nu heb ik deze van @:Cat-astrophe gehad dan proef je het enorme verschil wel
Ja dat geloof ik graag hoor. Ik weet alleen van Multivlaai dat ze vegan varianten hebben. Daar hoef ik bij de meeste banketbakkers niet mee aan te komen :P
pi_204381439
@Blues :

https://nos.nl/artikel/24(...)YCpSEic2G9RZI7ZKWMpk

Beetje bijzonder dat er nu 'voor het eerst' wordt getypt, want wij zijn er ook al een hele tijd mee bezig in ons dierenziekenhuis (misschien was dit de eerste keer in Amsterdam, dat kan) Maar anyway, ik vind dit wel een toffe ontwikkeling :s)

(En even voor de goede orde; nee ik ben geen voorstander van proefdiergebruik. Maar in dit geval is het een therapie voor onze eigen patiënten. Weliswaar nog experimenteel, maar anders is het euthanasie. En bij teveel bijwerkingen kan er elk moment gestopt worden; het welzijn van de hond staat voorop. :) )
pi_204381454
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2022 11:27 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja dat geloof ik graag hoor. Ik weet alleen van Multivlaai dat ze vegan varianten hebben. Daar hoef ik bij de meeste banketbakkers niet mee aan te komen :P
Ik heb ze inderdaad nog nooit gezien :D Glutenvrij etc doen ze wel, ik ga er eens naar vragen want nu ben ik nieuwsgierig.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204381478
Bloemen van onbekende afzender liggen nog steeds bij buurman. Hopelijk is hij niet het weekend naar zijn vriendin.

Nu maar briefje in de bus gedaan dat hij mij kan bellen als hij thuis is. Hopelijk vandaag nog, want morgen ben ik weer de hele dag weg. En andere pakjes kunnen best een paar dagen staan, maar bij bloemen is dat zonde (hopelijk heeft hij ze in water gezet).

Handig, ene alleenwonende die iets aanneemt voor andere alleenwonende _O-
Bij de andere buren (gezin) is er vaak wel iemand thuis.
  zaterdag 9 april 2022 @ 11:51:43 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204381559
OK. Het dorp ligt nu 32cm lager. De Snollebollekes waren er vannacht.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 9 april 2022 @ 11:54:48 #13
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204381587
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 11:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik heb ze inderdaad nog nooit gezien :D Glutenvrij etc doen ze wel, ik ga er eens naar vragen want nu ben ik nieuwsgierig.
Grote kans dat de glutenvrije ook vegan is. Die dingen combineren ze vaak.
pi_204381628
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2022 11:38 schreef Candaasje het volgende:
@:Blues :

https://nos.nl/artikel/24(...)YCpSEic2G9RZI7ZKWMpk

Beetje bijzonder dat er nu 'voor het eerst' wordt getypt, want wij zijn er ook al een hele tijd mee bezig in ons dierenziekenhuis (misschien was dit de eerste keer in Amsterdam, dat kan) Maar anyway, ik vind dit wel een toffe ontwikkeling :s)

(En even voor de goede orde; nee ik ben geen voorstander van proefdiergebruik. Maar in dit geval is het een therapie voor onze eigen patiënten. Weliswaar nog experimenteel, maar anders is het euthanasie. En bij teveel bijwerkingen kan er elk moment gestopt worden; het welzijn van de hond staat voorop. :) )
Ik weet niet uit welke bron de NOS dit dan weer heeft. Ze lullen elkaar allemaal na weet ik we. Dit heb ik al eerder in een vakblaadje gelezen.
Hele toffe ontwikkeling en ik ben het helemaal met je eens qua proefdiergebruik en welzijn van de dieren.
pi_204381709
Ik ga zometeen op Vogelexcursie O+ *G* :B

https://bloemendaalzetsta(...)-wandeling-workshop/
pi_204381741
Onweer hier :o

De diva's kregen gisteren cadeautjes. Nika heeft de hele avond er bovenop gelegen, toen ik naar bed ging lag er ze er op, en toen ik wakker werd nog (of weer) _O- . Niet op de bank, niet op de stoel, niet in het mandje, maar op de vloer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 9 april 2022 @ 12:10:36 #17
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204381761
Hier hagelt het als een idioot nu
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204381778
Hier hebben we ook net alle 4 seizoenen langs gehad.
En de schuttingguy heeft alle hhpalen in de grond geramd (staan nu heel diep in de grond in cement). Straks komt zijn zoon 'm helpen met de (nog goeie) schuttingdelen erop monteren.
Dan mot het echt blijven staan tot we in een bejoirdenfletje zitten :wtf:
pi_204381781
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 12:08 schreef Kaatje1 het volgende:

De diva's kregen gisteren cadeautjes. Nika heeft de hele avond er bovenop gelegen, toen ik naar bed ging lag er ze er op, en toen ik wakker werd nog (of weer) _O- . Niet op de bank, niet op de stoel, niet in het mandje, maar op de vloer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit er Catnip in?
:D
  Moderator zaterdag 9 april 2022 @ 12:15:07 #20
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204381810
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 12:13 schreef Blues het volgende:

[..]
Zit er Catnip in?
Kattenkruid, is gewoon een Nederlandse naam voor ^O^
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204381816
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 12:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Kattenkruid, is gewoon een Nederlandse naam voor ^O^
Ja ok. :D
Staat hier in de tuin ook.
Vlak naast het poezengrafje _O-

Hoe is t op je vakantie?
pi_204381822
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 12:13 schreef Blues het volgende:

[..]
Zit er Catnip in?
Ja. Het papiertje waar het in zat is ook ergens in huis. Ik heb het nog niet teruggevonden _O-
pi_204381859
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 10:49 schreef derLudolf het volgende:
@:Myreala ik wil niet de nog een stuk apparatuur afkraken hoor, maar een stoomoven, denk je dat echt vaak te gaan gebruiken? M'n ouders hebben er ook een. Twee ovens zijn handig, daar niet van, maar de stoomden toe wordt zelden gebruikt.
Het is een combi stoomoven, dus dat lijkt me best praktisch. Je schijnt er best een hoop makkelijk in klaar te maken, vooral handig voor m’n vriend die nooit kookt omdat het per gerecht zelf de instellingen en tijd invult.
pi_204381901
En het schijnt ook fijn te zijn voor het rijzen van deeg.
pi_204381915
D
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 12:08 schreef Kaatje1 het volgende:

SPOILER
Drugskussentjes O+
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')