quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:11 schreef Gunner het volgende:
De beste stuurlui staan aan wal.
Volgend weekend commentaar van Johannes788 en Wienerschnitzels.
Ik mis de tijd dat kranten nog leesbaar waren op het internet en dat je een fysieke krant kocht als je meer diepgang wilde hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
F1-duo Viaplay over commotie na opvolgen Olav Mol: 'Ik zou niet meer slapen, als ik overal aan zou moeten denken'
Ik vind het nog steeds niets, het is commentatoortje spelen in plaats van het zijn, opgezette stemmen en misschien nog wel meer fouten dan Olav en veel onzin.
Ik vergeet altijd te kijken of iets premium is als ik een AD-artikel link.quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mis de tijd dat kranten nog leesbaar waren op het internet en dat je een fysieke krant kocht als je meer diepgang wilde hebben.
Klopt maar het gezeur over het commentaar begint een beetje oud te worden.quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
, zo'n idiote dooddoener die nergens op slaat.
https://nl.trustpilot.com/review/viaplay.nlquote:SLECHT BEDRIJF
Betaal dubbel per maand een afschrijving via Caiway en Viaplay. Viaplay opgezegd en nu helemaal geen F1 meer kunnen kijken. Klantenservice (telefonisch) Viaplay nergens een nummer te vinden. Hoe kan je als bedrijf nou geen telefonisch bereikbare klantenservice hebben????!!!!!
En op basis van wat 'spelen' ze volgens jou commentatoortje. Wat is het vele onzin?quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
F1-duo Viaplay over commotie na opvolgen Olav Mol: 'Ik zou niet meer slapen, als ik overal aan zou moeten denken' (premium)
Ik vind het nog steeds niets, het is commentatoortje spelen in plaats van het zijn, opgezette stemmen en misschien nog wel meer fouten dan Olav en veel onzin.
Wat een gelul.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
F1-duo Viaplay over commotie na opvolgen Olav Mol: 'Ik zou niet meer slapen, als ik overal aan zou moeten denken' (premium)
Iemand die enkel Eurosport kijkt is inderdaad niet veel beter gewend. Want dat is het niveau een beetje.quote:
Op basis van hun stem en hun teksten, het zijn geen commentatoren die gewoon commentaar geven op basis van wat ze zien, het is allemaal heel erg geforceerd. Hier en daar duidelijk onderwerpen aan het doorstrepen die ze vooraf hebben besproken, het is gewoon heel erg basis commentaar zonder een klik en zonder veel personaliteit. Het positiefste wat ik ervan kan zeggen is dat ik het redelijk goed allemaal kan negeren en het naar de achtergrond verdwijnt.quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En op basis van wat 'spelen' ze volgens jou commentatoortje. Wat is het vele onzin?
En ook iemand die niet enkel Eurosport kijkt, zoals ik in dit geval, kan dit prima vinden.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Iemand die enkel Eurosport kijkt is inderdaad niet veel beter gewend. Want dat is het niveau een beetje.
Je vergelijkt nu een duo die al jaren tot in den treure samenwerkt en een duo dat net 3 races bezig is. Juist.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Iemand die enkel Eurosport kijkt is inderdaad niet veel beter gewend. Want dat is het niveau een beetje.
[..]
Op basis van hun stem en hun teksten, het zijn geen commentatoren die gewoon commentaar geven op basis van wat ze zien, het is allemaal heel erg geforceerd. Hier en daar duidelijk onderwerpen aan het doorstrepen die ze vooraf hebben besproken, het is gewoon heel erg basis commentaar zonder een klik en zonder veel personaliteit. Het positiefste wat ik ervan kan zeggen is dat ik het redelijk goed allemaal kan negeren en het naar de achtergrond verdwijnt.
Je kan veel zeggen bijvoorbeeld over Dijkstra en Ducrot (vreselijk), maar die zijn wel gewoon zichzelf en hebben een gesprek met elkaar en met de kijker over wat ze zien.
en de vele onzin is bijvoorbeeld gisteren dat er eentje ging uitleggen waarom de crash van Sainz in het voordeel van Sainz zou werken en zo zijn er wel meer dingen iedere week.
GTST-stemquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:40 schreef aesop het volgende:
Ik vind vooral die Melroy irritant met al zijn overdreven klemtonen en intonatie.
Constant hetzelfde liedje is een beetje raar. Niet veel anders dan andere studioprogrammaatjes.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat studioprogramma is ook constant hetzelfde liedje, Amber die een naam noemt de 2 analisten die het bespreken en volgende naam.
Dat bedoel ik inderdaad met het commentaarstemmetje wat die opzet, in iedere zin probeert die dan een soort gewicht in te leggen, maar het klinkt gewoon irritant.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:40 schreef aesop het volgende:
Ik vind vooral die Melroy irritant met al zijn overdreven klemtonen en intonatie.
Alsof Olav dat nooit deed.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Daarnaast was het weer erg jip-en-jannekeniveau met alles uitleggen vandaag. Mensen die 13 euro per maand betalen voor F1 hoeven echt niet uitgelegd te krijgen dat Magnussen zijn mediums eventueel in het laatste deel van de sprintrace voordeel gaan opleveren.
Precies. Mijn vriend wist niks van F1 en als hij vragen stelde dan zei ik vaak; wacht maar, dat leggen ze zo wel uit.quote:
Mja, dat klinkt iets té enthousiastquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:46 schreef tralalala het volgende:
Commentaar is wel prima tot nu toe dit weekend.
Dat aankondigen van ALLARD VANUIT RACECONTROL blijft wel irritant.
Ditquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:04 schreef Ambrosius het volgende:
Ultra, mega, super, geweldig, het is vandaag wel erg overdreven vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |