Geen wonder dat die snelle tijden daar gelopen worden, dat wil je zo snel mogelijk achter je laten, ik zou ook als een dolle maken dat ik weg kom als leen zijn krakende strot open trektquote:
Hardlopers zijn doodlopersquote:
Wat is jouw record?quote:Op zondag 10 april 2022 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Hardlopen kijken, zo ongeveer nog saaier dan wielrennen.
Ik ben tegen racisme.quote:Op zondag 10 april 2022 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Er rennen dagelijks negers weg op zuid, al komt daar meestal een sirene bij kijken.quote:
Het lijkt @GGMM wel.quote:Op zondag 10 april 2022 10:19 schreef heywoodu het volgende:
Nee, 'ik wil likes scoren'. Zeg dat dan gewoon.
Oh deze mongolenactquote:
Ik zie Dumpert.quote:
Nu 120 minder. Erg mooi.quote:
Met die hamstrings van Robben geloof ik er helemaal geen een reet van.quote:
Dat kan sneller. Ga zo door.quote:
Nah, vond er echt geen reet aan. Daarna ging gelukkig de sportschool en het voetbal weer van het slot af.quote:Op zondag 10 april 2022 10:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Met die hamstrings van Robben geloof ik er helemaal geen een reet van.
[..]
Dat kan sneller. Ga zo door.
Heb je al 1000 likes van de mods binnen?quote:Op zondag 10 april 2022 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, vond er echt geen reet aan. Daarna ging gelukkig de sportschool en het voetbal weer van het slot af.
Voor het sporten naar de wc kan ook.quote:Op zondag 10 april 2022 10:55 schreef Szura het volgende:
Echte bazen schijten trouwens gewoon in hun broek tijdens het lopen
quote:Op zondag 10 april 2022 11:18 schreef Slobeend het volgende:
Hoe gaat het met Skiete Sjoerd? @:caland @:zipportal
Geblesseerd uitgevallenquote:
Cor Vriend.quote:Op zondag 10 april 2022 10:55 schreef Szura het volgende:
Echte bazen schijten trouwens gewoon in hun broek tijdens het lopen
quote:Op zondag 10 april 2022 11:26 schreef franklop het volgende:
Tempo van de achterste had ik ook bij kunnen houden
Echte atleten hier op Fok!quote:
Het hardlooptopic in LIF heeft uiteraard wel weer de nodige mensen die 'm daadwerkelijk lopen vandaagquote:
Jawel, Evenepoel lostquote:Op zondag 10 april 2022 11:55 schreef Szura het volgende:
Wordt Kipyego de Evenepoel van deze marathon?
@Nober vindt dit geen Nederlander.quote:Op zondag 10 april 2022 12:01 schreef StephanL het volgende:
Daar gaat de Nederlander in de achter uit![]()
Wordt het zo’n dag?
quote:Op zondag 10 april 2022 12:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mannen en vrouwen worden gescheiden, maar waarom mogen negers en blanken wel samen lopen? Negers zijn genetisch gezien gewoon veel beter in hardlopen (onder andere door de lange achillespees). Dat is gewoon een oneerlijke strijd. Zoals je vrouwen en mannen wedstrijden hebt, zouden we hier op basis van afkomst ook een onderscheid moeten maken.
Ik ga zelf graag hardlopen, maar inderdaad een marathon kijken is niet echt super spannend. Ik vond de Olympische marathon nog wel te doen… maar verder.quote:Op zondag 10 april 2022 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Leek inderdaad niet erg aan te zetten. Maar goed, kan ook gewoon maximaal vs maximaal zijn geweestquote:
Hopelijk kaapt Viaplay de rechten.quote:Op zondag 10 april 2022 12:07 schreef de_boswachter het volgende:
Abdi Abdi Abdi SUPER Abdi Abdi Abdi !!!
@:zipportal @:nattekat
Hij woont sinds zijn 7e al in NLquote:Op zondag 10 april 2022 12:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik versta Abdi niet zo goed. Zal wel komen doordat hij net 40km heeft gelopen.
Hij spreekt beter Nederlands dan de gemiddelde Brabander, Limburger of Fries.quote:
Je vergeet die schurft accenten uit Noord-Holland.quote:Op zondag 10 april 2022 12:09 schreef Salina het volgende:
[..]
Hij spreekt beter Nederlands dan de gemiddelde Brabander, Limburger of Fries.
Eigenlijk beter dan de gemiddelde Nederlander.
Niet meteen overdrijven meer wel beter dan menig allochtoonquote:Op zondag 10 april 2022 12:09 schreef Salina het volgende:
[..]
Hij spreekt beter Nederlands dan de gemiddelde Brabander, Limburger of Fries.
Eigenlijk beter dan de gemiddelde Nederlander.
quote:Op zondag 10 april 2022 12:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je vergeet die schurft accenten uit Noord-Holland.
4:16 is de grens voor onder de 3 uur dat gaat spannend worden.quote:Op zondag 10 april 2022 12:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds niet geblesseerd allen
Zit hij niet gewoon op de rug van E-e-e-erben?quote:Op zondag 10 april 2022 12:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds niet geblesseerd allen
De gemiddelde ras-Amsterdammer klinkt ongekend arrogant, Abdi klinkt enorm beleefd en bescheiden. Abdiquote:Op zondag 10 april 2022 12:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doe eens niet haten op Lee Towers. Die heeft de schoenen van mijn opa nog aan gehad ja!quote:Op zondag 10 april 2022 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
Stekelenburg is echt een parasiet, bah. Net als Sander de Kramer en Lee Towers.
@Zipportal en ik plaatsen Tom Coronel ook in dat hoekje.quote:Op zondag 10 april 2022 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
Stekelenburg is echt een parasiet, bah. Net als Sander de Kramer en Lee Towers.
Het gros is terecht blij en vond het tof, blij dat je daar niet in teleurgesteld bentquote:Op zondag 10 april 2022 12:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik denk, ik ga eens even kijken of de FOK onderwereld hier opduikt om deze overwinning te becommentariėren en ik werd daarin uiteraard niet teleurgesteld.
Die neem ik niet serieus en vind ik het vermelden niet eens waard.quote:Op zondag 10 april 2022 12:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit is een Belgquote:Op zondag 10 april 2022 12:12 schreef StephanL het volgende:
Nog een NederlanderWat een kleurrijk land zijn we toch geworden
@de_boswachter doet dat ook.quote:Op zondag 10 april 2022 12:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:zipportal en ik plaatsen Tom Coronel ook in dat hoekje.
Belgiė hebben we nog niet geannexeerd hoor.quote:Op zondag 10 april 2022 12:12 schreef StephanL het volgende:
Nog een NederlanderWat een kleurrijk land zijn we toch geworden
ANNOUNCE uitbrandend autootje ergens in de woestijn (met Tim en Tom erin).quote:Op zondag 10 april 2022 12:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:zipportal en ik plaatsen Tom Coronel ook in dat hoekje.
Kan ook nooit gezond zijn. Zien er altijd graatmager uit en hebben doorgaans geen tot weinig haar.quote:Op zondag 10 april 2022 12:15 schreef de_boswachter het volgende:
Stelling: hardlopers zijn aparte figuren
Interviewers van hardlopers ook.quote:Op zondag 10 april 2022 12:15 schreef de_boswachter het volgende:
Stelling: hardlopers zijn aparte figuren
Waar sloeg dat op ja… verschrikkelijk. Die one-liner had hij waarschijnlijk vorig weekend al bedacht en moest van het vinklijstje.quote:
Kiplagat toch?quote:Op zondag 10 april 2022 12:23 schreef heywoodu het volgende:
Kibet's record eraan
Wat een wedstrijd van Brinkman
Ah ik zie het ja. Dacht dat een NR ook een reguliere tijd moest zijn die ook voor wereldrecords zou moeten tellen, maar dat hoeft blijkbaar niet en dan telt Kiplagat's New York-tijd meequote:
Even tussen het bestuderen van marsbevingen door.quote:Op zondag 10 april 2022 12:27 schreef StephanL het volgende:
Gewoon een trailrun doen. De mannen die nu binnenkomen zijn half dood en zij staat er te lachen
Pfffff wat een overacterende debiel. In Noord en Zuid Holland vinden ze dit fantastisch!!!!!!quote:
Abdi Nageeye (Mogadishu, 2 maart 1989)quote:Op zondag 10 april 2022 12:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Nober vindt dit geen Nederlander.
quote:Op zondag 10 april 2022 12:31 schreef de_boswachter het volgende:
Op naar DE Friese derby Heerenveen - Groningen allen!!!
Of Erbenquote:Op zondag 10 april 2022 12:39 schreef Remco het volgende:
Arjan is de man met de hamer tegen gekomen.
Sander de Hamer?quote:Op zondag 10 april 2022 12:39 schreef Remco het volgende:
Arjan is de man met de hamer tegen gekomen.
Spannendste finish zegt die gek, in 2009 was het nog closer voor een parcoursrecord.quote:
Die heb ik op Blu-ray liggen.quote:
Zo zag mijn eerste marathon er ook uit, man met de hamer staat doorgaans bij 34 kilometer in het Kralingse Bos.quote:Op zondag 10 april 2022 13:02 schreef Szura het volgende:
Robben geblesseerd denk ik, hij zit de laatste 5km op kilometertijden van 6 minuten
Meestal staan ze daar met een voorbinddildo, bedoel je dat niet?quote:Op zondag 10 april 2022 13:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zo zag mijn eerste marathon er ook uit, man met de hamer staat doorgaans bij 34 kilometer in het Kralingse Bos.
Heb een keer een gast bijna KO zien gaan op zo’n 39 km, vlak na het bos. Lag op koers voor 3 uur, maar denk maar niet dat hij nog opstondquote:Op zondag 10 april 2022 13:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zo zag mijn eerste marathon er ook uit, man met de hamer staat doorgaans bij 34 kilometer in het Kralingse Bos.
Herkenbaar.quote:Op zondag 10 april 2022 13:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die moet zich nog zorgen gaan maken over de tijdslimiet.quote:Op zondag 10 april 2022 13:18 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Skiete Sjoerdje zit over de helft @:zipportal @:de_kraam @:gurneyisbestoke @:atypisch
quote:Op zondag 10 april 2022 13:18 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Skiete Sjoerdje zit over de helft @:zipportal @:de_kraam @:gurneyisbestoke @:atypisch
Die heeft ook in het laatste gedeelte flink doorgelopen.quote:Op zondag 10 april 2022 12:23 schreef heywoodu het volgende:
Kibet's record eraan
Wat een wedstrijd van Brinkman
3:13 op Adidas. Niet slecht.quote:Op zondag 10 april 2022 13:56 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Arjen zijn grootste droom als voetballer was om ooit op de Coolsingel te staan. Nu alsnog gelukt
Waarom dik 42 kilometer lang hardlopen en dan de laatste twee stappen niet meer? Kom op.quote:Op zondag 10 april 2022 13:21 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gozer op het eind kan wel zeggen dat hij Robben heeft ingehaald
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |