Wat fijn. Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yessss
Mevr Koen heeft een nieuwe baan, geheid bevorderlijk voor de sfeer hier thuis
Ah, dat is wel even moeilijk ja.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Zit wel wat van mezelf bij, maar ook veel van mijn moeder. Ik heb blijkbaar al haar kleding in drie hele grote koffers gedaan om het later uit te zoeken, en dat was er niet van gekomen. En nu kwam ik het weer tegen. Best een beetje moeilijk maar het moest toch wel een keer gebeuren. Van mezelf was iets van drie of vier zakken.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yessss
Vliegclub of schietclub?quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Soort van. Een niet functionerend bestuurslid ontslagen.
Nee. Eerst netjes maken voor fotograaf en daarna te koop zetten.quote:
feliiiiquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yessss
Ik zag begin vorig topic iets met @Flory?quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Was er een rel dan? Ik mis ook altijd alle fun.
Ja inderdaad, samequote:Op vrijdag 8 april 2022 23:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, dat is wel even moeilijk ja.
Daar loop ik ook vaak tegenaan bij het opruimen. Maar als ik eenmaal de knoop heb doorgehakt heb ik er wel vrede mee.
Oh dat. Was een misverstandje volgens mij.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zag begin vorig topic iets met @:flory?
Ah okquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh dat. Was een misverstandje volgens mij.
Kloptquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat fijn om te horen dat ze iets nieuws heeft!Was wel naar gegaan toen, kan ik me herinneren van wat je vertelde
Ik zet af en toe een foto op de familie-app: ‘Dit gaat weg.’quote:
Geeft zo’n geharrewar. Lastige vragen enzo, moeilijk moeilijk.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Das makkelijk .. Ik heb slecht nieuws voor je .. bang !!
Maar goed .... gaan we die gast nu in het criminele circuit terugzien of zat ie daar al in ?quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geeft zo’n geharrewar. Lastige vragen enzo, moeilijk moeilijk.
Nee hoor, hij blijft gewoon aan als lid. Alleen niet meer in het bestuur. Zag zelf wel in dat het niet goed ging zo.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed .... gaan we die gast nu in het criminele circuit terugzien of zat ie daar al in ?
OKquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee hoor, hij blijft gewoon aan als lid. Alleen niet meer in het bestuur. Zag zelf wel in dat het niet goed ging zo.
Dat is wel een manier om dingen die je zonde vind om weg te gooien, alsnog kwijt te rakenquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zet af en toe een foto op de familie-app: ‘Dit gaat weg.’
Soms wil iemand het héél graag hebben (bv. een elpee van Meat Loaf). Meestal gaat het alsnog weg.
Niet weggooien maar een tweede leven geven, je maakt een ander er misschien heel gelukkig mee.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is wel een manier om dingen die je zonde vind om weg te gooien, alsnog kwijt te raken
Ik heb al die zakken met kleding weggebracht naar de kledingcontainer hier in t dorp.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet weggooien maar een tweede leven geven, je maakt een ander er misschien heel gelukkig mee.
Prishiebeebquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb al die zakken met kleding weggebracht naar de kledingcontainer hier in t dorp.
puzziebaybeequote:
Kloptquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zag begin vorig topic iets met @:flory?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:43 schreef Flory het volgende:
[..]
KloptWaarom piekeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:43 schreef Flory het volgende:
[..]
KloptKomt me heel bekend voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Slaap lekkerquote:
Wordt hier niet gewaardeerd denk ik als ik ga slapenquote:
Jij bent nu dingen heen en weer aan het zwaaien?quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wordt hier niet gewaardeerd denk ik als ik ga slapen![]()
Welterusten voor hen die gaan snurkies doen![]()
Jep, lifting heavy shit..quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent nu dingen heen en weer aan het zwaaien?
Nooit zin om gewoon eens een rondje te draaien met de heavy shit?quote:
Neuh, we zitten een beetje hoog in de windcijfers, dus oppakken, omhoog trekken en zsm erop zetten.. die dingen zijn veel te groot om mee te gaan rondfucken..quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nooit zin om gewoon eens een rondje te draaien met de heavy shit?
Niet nu ook, maar gewoon als het weer wel een keer goed is enzo.quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh, we zitten een beetje hoog in de windcijfers, dus oppakken, omhoog trekken en zsm erop zetten.. die dingen zijn veel te groot om mee te gaan rondfucken..
Heb er vorige week wel 2 getrakteerd op een reuzenschommel van een metertje of 30 toen ze in de werkbak zaten..
Vroeger toen ik nog op wat kleinere kraantjes zat op bouwputjes enzo heb ik zat ongein uitgehaald, maar met dit spul kunnen ze daar niet echt mee lachen denk ik..quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet nu ook, maar gewoon als het weer wel een keer goed is enzo.
Een rondje schommel op 30 meter kan natuurlijk ook altijd
Dat klinkt wel gaaf!quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog op wat kleinere kraantjes zat op bouwputjes enzo heb ik zat ongein uitgehaald, maar met dit spul kunnen ze daar niet echt mee lachen denk ik..
En dat schommeltje is wel achtbaan kwaliteit hoor.. daar krijg je wel een kriebeltje van in je buik..
Imagine jezelf op een meter of 30 - 40 hoog, en dan een swing erin van een meter of 30 aan een draad van 120 meter lang.. das wel vrij serieus![]()
Juist met dit spul is de uitdaging dus groterquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog op wat kleinere kraantjes zat op bouwputjes enzo heb ik zat ongein uitgehaald, maar met dit spul kunnen ze daar niet echt mee lachen denk ik..
En dat schommeltje is wel achtbaan kwaliteit hoor.. daar krijg je wel een kriebeltje van in je buik..
Imagine jezelf op een meter of 30 - 40 hoog, en dan een swing erin van een meter of 30 aan een draad van 120 meter lang.. das wel vrij serieus![]()
Sja, je kunt het ook in Zuid Frankrijk (ofzo) aan een brug ofzo doen voor 150Ī per keer.. hier issie gratuitquote:
Sja, hoogtevrees moet je hier idd niet hebben.. heb nu 4 deeltjes staan (van de 13), zitten we op een meter of 50, dat is ehmm... Gedeeld door ongeveer 3, 15/16 verdiepingen ofzoŋ?quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Juist met dit spul is de uitdaging dus groter
Degene die dat werk doen moeten daar wel tegen kunnen. Als je dat al niet kan moet je al niet op 30 meter of hoger gaan werken.
Mij krijg je wat minder snel zo hoog
Daar kan je dus prima vanaf springenquote:Op zaterdag 9 april 2022 01:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sja, hoogtevrees moet je hier idd niet hebben.. heb nu 4 deeltjes staan (van de 13), zitten we op een meter of 50, dat is ehmm... Gedeeld door ongeveer 3, 15/16 verdiepingen ofzoŋ?
We gaan naar 165m. Met een blade rechtop komt daar nog eens 55 meter ofzo bij..
En waar is hier? Neem aan dat het je werk is, wat voor werk doe je dan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 9 april 2022 01:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sja, je kunt het ook in Zuid Frankrijk (ofzo) aan een brug ofzo doen voor 150Ī per keer.. hier issie gratuit
Als je niet vang bent om onderweg een 'tik van de molen' op te lopen, dan kan dat idd bestquote:Op zaterdag 9 april 2022 01:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kan je dus prima vanaf springen
Germanië.quote:Op zaterdag 9 april 2022 01:20 schreef Sunsy het volgende:
[..]
En waar is hier? Neem aan dat het je werk is, wat voor werk doe je dan als ik vragen mag?
Respect! Ben niet bang voor hoogtes, maar weet niet of ik zo hoog zou gaan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 01:47 schreef Sounddragon het volgende:
In dat bakje zitten dus 2 poppetjes zonder al te veel hoogtevrees
Redelijk zeldzaam ding, zijn er niet heel veel van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zaterdag 9 april 2022 01:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Redelijk zeldzaam ding, zijn er niet heel veel van.Die windmolens worden steeds groter dus de kranen om de wieken te bevestigen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oude foto, van een week of 2 geleden.. maar ben nu hetzelfde aan het doen, alleen een stukje verderopquote:Op zaterdag 9 april 2022 01:50 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Oh gaaf zeg! Maar dat is wel een beste hoogte al.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 01:52 schreef Steven_Stil het volgende:
Zelf heb ik jaren gespeeld met 80 ton in een halportaalkraan.
Halkraan is een piece of cake.. 80 ton is ok.. trafo's of shipyard?quote:Op zaterdag 9 april 2022 01:52 schreef Steven_Stil het volgende:
Zelf heb ik jaren gespeeld met 80 ton in een halportaalkraan.
Nicequote:Op zaterdag 9 april 2022 01:59 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dit soort kraantjes.
[ afbeelding ]
Jep, ik bouw alleen het onderste deel tot een meter of 90, de rest moet in één keer, maar ik kan daar niet bij.. de Nacell (het huisje met de generator bovenop de paal) weegt tegenwoordig zomaar 120 ton ofzo, en dat moet even naar 160m. hoog. Dus daar komt wel een leuk dingetje voor jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 01:55 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die windmolens worden steeds groter dus de kranen om de wieken te bevestigen ook.
Dikke pleerol jonguh!quote:Op zaterdag 9 april 2022 01:59 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dit soort kraantjes.
[ afbeelding ]
Was eigenlijk het werk van mijn assistent maar ik vond het wel leuk om die kraan te bedienen altijd.quote:
Daar kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 9 april 2022 02:06 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Was eigenlijk het werk van mijn assistent maar ik vond het wel leuk om die kraan te bedienen altijd.
We verdeelde het werk samen zo'n beetje met een ruime controlroom voor onze beide, de nachtdiensten waren altijd het best.quote:Op zaterdag 9 april 2022 02:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen
Klinkt best relaxtquote:Op zaterdag 9 april 2022 02:10 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
We verdeelde het werk samen zo'n beetje met een ruime controlroom voor onze beide, de nachtdiensten waren altijd het best.
lolquote:Op zaterdag 9 april 2022 02:15 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dit stond op dan op de stereo die we hadden staan met de nachtdienst zaterdagnacht
.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 02:15 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dit stond op dan op de stereo die we hadden staan met de nachtdienst zaterdagnacht
.
De ochtenddienst was een hel.quote:Op zaterdag 9 april 2022 02:14 schreef Sounddragon het volgende:
Werken in de nacht is heerlijk.. alle afleidende bemoeials liggen dan lekker in bed.. krijg je nog eens wat gedaan
Shit van de nachtploeg oplossenquote:
Dat hoort bij de ploegendienst, klagen bij de ploegbaas over die lamlullen die alles lieten liggen voor de aflosser.quote:
270km lege Autobahn en een volle tank.. richttijd; psies op tijd voor de F1quote:
Wel thuis. Keep it safe.quote:Op zaterdag 9 april 2022 02:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
270km lege Autobahn en een volle tank.. richttijd; psies op tijd voor de F1![]()
![]()
Laturz
quote:Op zaterdag 9 april 2022 02:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
270km lege Autobahn en een volle tank.. richttijd; psies op tijd voor de F1![]()
![]()
Laturz
Tenk joe, ik ben thuisquote:
quote:
Veel verder dan de polonaise in zijn lokale kroeg komt ie zelf niet qua sportquote:
'avondquote:
O lekker kan ik weer mijn bed in duiken 🤣quote:
Truste!quote:Op zaterdag 9 april 2022 05:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker kan ik weer mijn bed in duiken 🤣
Was het maar zo feest. Ben wakker dan ook gelijk goed wakker.quote:
Oh, ik kan ongeveer slapen op commando, alleen krijg ik koppijn als ik te lang blijf pitten..quote:Op zaterdag 9 april 2022 05:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het maar zo feest. Ben wakker dan ook gelijk goed wakker.
Moet nog een paar uur wachten tot ik weer kan slapen.
Als ik geslapen heb en wordt wakker dan ben ik ook wakker. Ik doe gezellig een bakkie mee ga niet meer slapenquote:Op zaterdag 9 april 2022 05:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oh, ik kan ongeveer slapen op commando, alleen krijg ik koppijn als ik te lang blijf pitten..
Dan blijf je gezellig effe voor een bakkie, ga je daarna weer retour lappies.
Gezellig.quote:Op zaterdag 9 april 2022 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik geslapen heb en wordt wakker dan ben ik ook wakker. Ik doe gezellig een bakkie mee ga niet meer slapen
Ja die melden zich al weer vrolijk. Jij was er vroeg bij vanmorgen slecht geslapen?quote:Op zaterdag 9 april 2022 06:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gezellig.![]()
De eerste vogels zijn al aan het fluiten buiten.
Ja, ik werd om 4 uur wakker. Nog proberen door te slapen maar om half 5 er maar uitgestapt. Sowieso zijn de nachten best slecht.quote:Op zaterdag 9 april 2022 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die melden zich al weer vrolijk. Jij was er vroeg bij vanmorgen slecht geslapen?
Balen is dat he. Ik ben om 4.44 uit bed gestapt.dus bijna gelijk opgestaan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 06:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik werd om 4 uur wakker. Nog proberen door te slapen maar om half 5 er maar uitgestapt. Sowieso zijn de nachten best slecht.
Ja helaas niets aan te doenquote:Op zaterdag 9 april 2022 06:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, best wel. Maar ja, zo gaat het soms. Oh de koffie is op, even nieuwe zetten.
Ja heb 5 liter voor hem. Heb ook weer truffels voor hem gehaald die zijn ook duurder geworden. Vraag mij af waardoor slagroom, suiker, roomboter en cacaopoeder. Komt dat ook al uit oekraine?quote:Op zaterdag 9 april 2022 06:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, dat had je je pa beloofd. Ja het is wel duur allemaal ineens. Maar hij kan er meerdere dagen mee toe...
Geen idee. Maar ik denk wel dat sommige produkten mee omhoog gaan in prijs ook al worden die niet echt geraakt door de oorlog en sancties.quote:Op zaterdag 9 april 2022 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb 5 liter voor hem. Heb ook weer truffels voor hem gehaald die zijn ook duurder geworden. Vraag mij af waardoor slagroom, suiker, roomboter en cacaopoeder. Komt dat ook al uit oekraine?
Mogguh tongquote:
Hey meneerquote:
Ook goedemorgen.quote:
En dan een boterham in de broodrooster doen, dan heb je helemaal een lekkere lucht in je keukenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Heerlijk, de geur van vers gezette koffie in de keuken.
hmmm.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan een boterham in de broodrooster doen, dan heb je helemaal een lekkere lucht in je keuken
Of een appeltaart in de over
Hey Chanelquote:
Goed gelukkigquote:
quote:
Ik was ook vroeg wakker maar lig er nog wel lekker warm in..quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vrij normaal voor mij eigenlijk..
Vervelend is datquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:00 schreef espri het volgende:
[..]
Mooi zo,
met mij nu weer redelijk, gaat een beetje af en aan.
Dat is dan wel weer fijn. Doet een mens altijd goedquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:04 schreef espri het volgende:
[..]
Ja ach, ik word lief verwend hier dus mag niet klagen.
Morguh Domni, koffie?quote:
Voor F1?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet zo precies .... was wat vroeger op
Ik ga ook vandaag nog. Wel ergens in de middag. Nog alle tijd dus..quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Het schiet alweer op. Tijd voor boodschappen.
quote:
Ja, maar dan is het best druk in de winkel (lees: ik kan de auto niet meer kwijtquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga ook vandaag nog. Wel ergens in de middag. Nog alle tijd dus..
Dat zijn er ook niet veel parkeerplekken danquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het best druk in de winkel (lees: ik kan de auto niet meer kwijt).
Heel apart weer.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:42 schreef maily het volgende:
[..]
Ik geloof van wel, is nog maar een paar dagen dicht he, zal nog wel even duren
Ach jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Laten we het er maar niet over hebben hier..
Hier ook, de hele morgen al, maar het is nog steeds frisjes en het gaat voor de verandering straks waaien.quote:
Net hagelde het enorm en onweer was ook al voorbij gekomen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook, de hele morgen al, maar het is nog steeds frisjes en het gaat voor de verandering straks waaien.
Is het verboden om het hier over dts te hebben?quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook, de hele morgen al, maar het is nog steeds frisjes en het gaat voor de verandering straks waaien.
We vergeten jouw verjaardag niet hoor.quote:
quote:
quote:
quote:
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Is het verboden om het hier over dts te hebben?
#dtv
quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We vergeten jouw verjaardag niet hoor.
Nee, dat houdt niet over.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat zijn er ook niet veel parkeerplekken dan
quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We vergeten jouw verjaardag niet hoor.
Duidelijkquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja![]()
Nee joh, het is een sc, dus geen verboden onderwerpen, maar ik vermoed dat DTS hier geen populair onderwerp is
Mijn hart ging wel even sneller slaan jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een flink aantal jaar geleden maakte iemand dat moederdaggrapje in de sc, er ontstond toch een lichte mate van paniek
Missie geslaagdquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn hart ging wel even sneller slaan ja
Nog effectiever met een linkje erbij:quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een flink aantal jaar geleden maakte iemand dat moederdaggrapje in de sc, er ontstond toch een lichte mate van paniek
Och, je hebt zo een bloemetje gehaald bij de benzinepomp.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn hart ging wel even sneller slaan ja
Das waar.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, je hebt zo een bloemetje gehaald bij de benzinepomp.
Is dat net zo duur als de benzine?quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, je hebt zo een bloemetje gehaald bij de benzinepomp.
Wilhelmus? Waar zit jij dan?quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
En daar gaan ze weer
Hoor nu het wilhelmus
Van nassauuuh?quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
En daar gaan ze weer
Hoor nu het wilhelmus
Verder met opruimen en straks wat spullen wegbrengen. Mijn huis wordt weer wat leger.quote:
Ja, dat rare lied met al die buitenlanders erinquote:
Met Duitsen bloed enzo.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat rare lied met al die buitenlanders erin
en een spanjool die we moeten aanbiddenquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaan we niet doen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
en een spanjool die we moeten aanbidden
Er waren tijden dat dat meteen het einde van je leven wasquote:
ze staan al weer achterquote:Op zaterdag 9 april 2022 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien zette het net op en zag de stand .. zo vast wel ff een herhaling na Q1quote:
Die muziek nu ookquote:Op zaterdag 9 april 2022 12:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien zette het net op en zag de stand .. zo vast wel ff een herhaling na Q1
Sorry Mario.. daar ben ik te oud voor en mn dochter is ook al jaren uit huisquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:26 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand de ned. kinderenfilm
wonderbare week met tess ?
lopt nu in duitse kika
Heb het moeten missen helaas.quote:
2 goede saves van de Keepsterquote:Op zaterdag 9 april 2022 15:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb het moeten missen helaas.
Zeker knap van de dames.
Net even zitten kijken nog.quote:
Welke?quote:Op zaterdag 9 april 2022 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
Krijgen we nou nog een streamingsdienst
Zag er net een reclame van.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat geen onderdeel van een van al die andere of andersom?
Wie is ik, het is donker, ik zie nietsquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie is ik, het is donker, ik zie niets
Ah ja Spike verdwijnt en wordt Paramount of zoietsquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, weet niet of het een streaming dienst gaat zijn:
https://www.broadcastmaga(...)komt-naar-nederland/
Jij hangt hier buiten dusquote:
Alles alquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:17 schreef espri het volgende:
Nog meer? Wij hebben videloland en netflix maar die laatste gaat eruit denk ik, heb alles al uit.
We hebben een verkeerde ruil gedaan dan..quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hangt hier buiten dus
De bui is net wel weg.
Nee logisch.. want is russischquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:19 schreef mario390 het volgende:
op iptv ned. werkt geen enige
russische zender
Alles russisch moet wegquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:19 schreef mario390 het volgende:
op iptv ned. werkt geen enige
russische zender
Men is bezig om illegale IPTV aanbieders te weren ... ik weet niet welke dienst jij hebt ..quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
erder werkten wel somige ,te laatst
kijkte ik geloof ik vor 14 dagen of het
nog gaat
iptv dark nederlandquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Men is bezig om illegale IPTV aanbieders te weren ... ik weet niet welke dienst jij hebt ..
Zoals?quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er zijn ook echt wel goede Russische dingen, maar die worden door de Russen zelf te niet gedaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |