Ummmmm de wattes?quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net zo irritant als vrouwen die zeggen dat ze sapiosexual zijn
Ja die zit van 's ochtends 9 tot 's avonds 11 te kijken, die kijkt een seizoen per dagquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben wij zeven jaar over gedaan.
Ik weet wat het betekent, maar ik hoef het niet op 326.457 profielen te lezen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Bubbly betekent in het Engels gewoon dat je vrolijk/opgewekt bent
So truequote:Op vrijdag 8 april 2022 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben wij zeven jaar over gedaan.
Het is het nieuwe "lekker spontaan".quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet wat het betekent, maar ik hoef het niet op 326.457 profielen te lezen.
Wel fijn als een vent een beetje slim is en je er ook nog een normaal gesprek mee kan houden, maar heb eigenlijk nooit gezien dat iemand zich sapiosexual noemtquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bubblypestenaarquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die zit van 's ochtends 9 tot 's avonds 11 te kijken, die kijkt een seizoen per dag
Jezus ik begin echt per dag meer en meer te waarderen hoe al dat soort dingen helemaal geen deel van mijn leven zijn.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wel fijn als een vent een beetje slim is en je er ook nog een normaal gesprek mee kan houden, maar heb eigenlijk nooit gezien dat iemand zich sapiosexual noemt![]()
132.598 profielen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wel fijn als een vent een beetje slim is en je er ook nog een normaal gesprek mee kan houden, maar heb eigenlijk nooit gezien dat iemand zich sapiosexual noemt![]()
Ken hier wel een salpiconsexualquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft Tinder een algoritme eigenlijk net als Tiktok? Dus dat je te zien krijgt waar je normaal mee bezig bent op internet? Dan kan het namelijk ook aan jou liggen dat je steeds van die bubbly profielen zietquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt nu ook een badge toevoegen dat je een climate activist bent.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is het nieuwe "lekker spontaan".
Ja wat nou?quote:
Die gebruiken papieren rietjes. Dat is nog het ergste.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt nu ook een badge toevoegen dat je een climate activist bent.
Handig, die swipe ik ook naar links.
Het is geen tinder en neequote:Op vrijdag 8 april 2022 22:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heeft Tinder een algoritme eigenlijk net als Tiktok? Dus dat je te zien krijgt waar je normaal mee bezig bent op internet? Dan kan het namelijk ook aan jou liggen dat je steeds van die bubbly profielen ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |