SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 8 april 2022 22:38 schreef CherryLips het volgende:
Ondertiteling net:
"Would you like a tissue?"
"Wilt u een weefsel?"!
quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:38 schreef CherryLips het volgende:
Ondertiteling net:
"Would you like a tissue?"
"Wilt u een weefsel?"!
1 | Gpupdate /force |
Wat is het?quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik nog één vrouw tegenkom op die app die zichzelf omschrijft als bubbly, frisbee ik mijn ipad het raam uit
Wat is bubbly?quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik nog één vrouw tegenkom op die app die zichzelf omschrijft als bubbly, frisbee ik mijn ipad het raam uit
quote:
JA DAT ZEI BUDA ALquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja die noemen zichzelf bubbly
Zekerquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]sorry hoor maar wat doe je op een datingsite als je alleen maar zegt "DONT PICK ME"?
of is er echt een datinglandschap voor moddervetten?![]()
Mind blown
Staat er dan snacken bij hobby's?quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Sprankelend, bruisend, maar vaak:
[..]
Voor alles is een marktquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]sorry hoor maar wat doe je op een datingsite als je alleen maar zegt "DONT PICK ME"?
of is er echt een datinglandschap voor moddervetten?![]()
Mind blown
was dat nou weerquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Bubbly= swipe links.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat er dan snacken bij hobby's?
Misschien vind je het wel heerlijk na de eerste keer, zo'n forse religieuze keukenkont in bed?quote:
Bubbly betekent in het Engels gewoon dat je vrolijk/opgewekt bentquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ummmmm de wattes?quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net zo irritant als vrouwen die zeggen dat ze sapiosexual zijn
Ja die zit van 's ochtends 9 tot 's avonds 11 te kijken, die kijkt een seizoen per dagquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben wij zeven jaar over gedaan.
Ik weet wat het betekent, maar ik hoef het niet op 326.457 profielen te lezen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Bubbly betekent in het Engels gewoon dat je vrolijk/opgewekt bent
So truequote:Op vrijdag 8 april 2022 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben wij zeven jaar over gedaan.
Het is het nieuwe "lekker spontaan".quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet wat het betekent, maar ik hoef het niet op 326.457 profielen te lezen.
Wel fijn als een vent een beetje slim is en je er ook nog een normaal gesprek mee kan houden, maar heb eigenlijk nooit gezien dat iemand zich sapiosexual noemtquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bubblypestenaarquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet wat het betekent, maar ik hoef het niet op 326.457 profielen te lezen.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die zit van 's ochtends 9 tot 's avonds 11 te kijken, die kijkt een seizoen per dag
Jezus ik begin echt per dag meer en meer te waarderen hoe al dat soort dingen helemaal geen deel van mijn leven zijn.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wel fijn als een vent een beetje slim is en je er ook nog een normaal gesprek mee kan houden, maar heb eigenlijk nooit gezien dat iemand zich sapiosexual noemt![]()
132.598 profielen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wel fijn als een vent een beetje slim is en je er ook nog een normaal gesprek mee kan houden, maar heb eigenlijk nooit gezien dat iemand zich sapiosexual noemt![]()
Ken hier wel een salpiconsexualquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |