IK heb gelukkig nooit drank nodig gehad om lol te hebben. Te veel ellende mee gemaakt door drank en ook veel ellende gezien.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:48 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ja precies, daar kan je ook van genieten en lol mee hebben.
Geniet ervanquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb eindelijk ook echt een weekend voor het eerst in ruim een jaar
Ga ik zeker doenquote:
Je weet al wel wat het inhoudt hierquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:01 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Zover ik weet, heb en ben ik geen kloon.
Oh bah, dat is niks dan inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb gelukkig nooit drank nodig gehad om lol te hebben. Te veel ellende mee gemaakt door drank en ook veel ellende gezien.
Haha uhm nou, omdat je er specifiek naar vraagt, denk ik dat ik een ander idee heb dan dat jullie waarschijnlijk bedoelen.quote:
Ja doeiquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:01 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Zover ik weet, heb en ben ik geen kloon.
Dan is het extra genieten! Geen vrije weekenden door werk, of door iets anders?quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb eindelijk ook echt een weekend voor het eerst in ruim een jaar
Want? Ik ben iemand van 40+, dus vond ik dat het meest logisch.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja doei![]()
Je eerste post is meteen in 40+ beetje opvallend wel
Nou welkom dan maar.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:06 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Want? Ik ben iemand van 40+, dus vond ik dat het meest logisch.
Klonen zijn dubbele accounts van andere usersquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:04 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Haha uhm nou, omdat je er specifiek naar vraagt, denk ik dat ik een ander idee heb dan dat jullie waarschijnlijk bedoelen.
Sinds een week werkloosquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:04 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Dan is het extra genieten! Geen vrije weekenden door werk, of door iets anders?
Lekker binnen zitten met regen buiten vind ik echt heerlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |