SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Moet je je tv op een kastje zetten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:22 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die lage TV kijken zijn ook van die types die gaan staan loeren en filmen als er ergens een ongeluk is gebeurt.
Gewoon aan de muur hangenquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je je tv op een kastje zetten.
Zou mooi zijn als je nu een blij hondje om je benen heen wriemelende en keffende zou hebben die dolgelukkig is dat je weer thuis bent.quote:
Volgens mij is fles niet zo'n hondenvriendquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als je nu een blij hondje om je benen heen wriemelende en keffende zou hebben die dolgelukkig is dat je weer thuis bent.
Of andersom??quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij is fles niet zo'n hondenvriend
Gebakken met een krokant laagje en zoetzure sausquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gebakken met een krokant laagje en zoetzure saus
Gohquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat zou niet mooi zijn, daar zou ik knettergek van worden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als je nu een blij hondje om je benen heen wriemelende en keffende zou hebben die dolgelukkig is dat je weer thuis bent.
Zolang het niet dagelijks is…quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:38 schreef CherryLips het volgende:
Zat even te kijken wanneer ik daar voor het laatst heb besteld, maar ik bestelde er eerst om de vier maanden en nu bijna elke maandWat erg.
Komt vast niet door onsquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:38 schreef CherryLips het volgende:
Zat even te kijken wanneer ik daar voor het laatst heb besteld, maar ik bestelde er eerst om de vier maanden en nu bijna elke maandWat erg.
Lieve beesten man!quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat zou niet mooi zijn, daar zou ik knettergek van worden.
quote:
Moet je dadelijk zo'n extra brede wc-bril aanschaffenquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:38 schreef CherryLips het volgende:
Knuffelsquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Strontlompe kakmolens ja. Weg ermee.
Zolang we niet al je eten uit gaan stallen op een grote tafel dan valt het mee. Was dat Dr. Phil die dat deed?quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:38 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang we niet al je eten uit gaan stallen op een grote tafel dan valt het mee. Was dat Dr. Phil die dat deed?
Ga morgen een grotere tafel kopen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang we niet al je eten uit gaan stallen op een grote tafel dan valt het mee. Was dat Dr. Phil die dat deed?
En even alles wat er nu opstaat opruimen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga morgen een grotere tafel kopen.
Warsteiner. En een hele doos blikken van Lervig uit Stavanger. Maar allemaal raar spul. Maar even kijken.quote:
Ja want nu zit ik lekker op de bank serie te kijken.quote:
Happy hardcore met een Duitse reppert, een boyband zanger en een vent die die zo te horen net zijn kleine teen heeft gestotenquote:
Ah bedankt voor dit, Nu wil ik erop klikkenquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Happy hardcore met een Duitse reppert, een boyband zanger en een vent die die zo te horen net zijn kleine teen heeft gestoten
Prima samenvattingquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Happy hardcore met een Duitse reppert, een boyband zanger en een vent die die zo te horen net zijn kleine teen heeft gestoten
Als die constiperende bruller er niet in had gezeten was het nog best leuk geweestquote:
Wat is lage tv?quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:22 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die lage TV kijken zijn ook van die types die gaan staan loeren en filmen als er ergens een ongeluk is gebeurt.
Vrije geluiden?quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die geen vrije geluiden op zondagochtend luisteren.
Maar hij is juist het leukste.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die constiperende bruller er niet in had gezeten was het nog best leuk geweest
Is dit bij de Erasmusbrug?quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:11 schreef bitterbal het volgende:
zie nu herinneringen op fb. dit was in 2021. Het blijft net lijken alsof die toren is geshopt![]()
[ afbeelding ]
dat blijktquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt al veel te lang niet meer in Rotterdam geweest.
goede vrijdag?quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weten jullie wat er over een week is trouwens?
Goede vrijdagquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lang weekendquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nou vertel het ons eensquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ugh publieke omroepquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
cultureel elitair verantwoord promma op de publieke omroep
Burj Khalifa?quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:11 schreef bitterbal het volgende:
zie nu herinneringen op fb. dit was in 2021. Het blijft net lijken alsof die toren is geshopt![]()
[ afbeelding ]
biljetjes hierheen plz kthxbaiquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:09 schreef Ama het volgende:
Pff heb het koud. Verwarming maar wat hoger, rip geld.
ja ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben daar bovenin geweest![]()
De op één na beste Khalifa
Dan ontploft je huisquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:28 schreef bitterbal het volgende:
jongens wat gebeurd er als ik olijfolie waarop staat voor koud gebruik tochvoor warm gebruik?
voorzorgmaatregelserpentquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke nou goed dat ik het hier eerst heb gevraagd dan
*ding dong*quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:25 schreef bitterbal het volgende:
https://www.timeanddate.c(...)n+&ud=1&font=cursive
quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:40 schreef mschol het volgende:
[..]
*ding dong*
vlucht naar thailand is geannuleerd vanwege een rondwandelende witte bitterbal, beveiliging is ingelicht. einde bericht
*dong ding*
Ja corona is voorbij dus dat is niet boeiend meer, misschien dat ze binnenkort een diner voor Oekraīners gaan organiserenquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:17 schreef bitterbal het volgende:
we zouden met pasen op werk ook dat diner voor de mensen van de voedselbank inhalen maar daar heb ik niets meer over gehoord
Daar zijn we voorquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke nou goed dat ik het hier eerst heb gevraagd dan
quote:
quote:Extra vierge olijfolie wordt gebruikt voor koude gerechten, van pasta’s, salades, sauzen tot tapenades. Mag je deze olie dan niet verhitten? Het kan wel, maar is niet aan te raden omdat de unieke smaak waar deze olie door geroemd wordt, dan grotendeels verloren gaat. Bovendien hangt er een flink prijskaartje aan deze olie, wat het dus zonde maakt om het te gebruiken in de koekenpan. Frituren in extra vierge olijfolie is in ieder geval geen goed idee. Op hoge temperaturen kunnen schadelijke stoffen als PAK’s ontstaan. Deze stoffen ontstaan als je eten laat aanbranden en kunnen kankerverwekkend zijn. Hoe vaker of langer extra vierge olijfolie wordt verhit, hoe meer van deze stoffen worden gevormd.
Dat zijn wij weerquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:53 schreef Ama het volgende:
Tering wat staat de muziek hard van de buren.
Doe Maar is kutmuziek voor nostalgische boomers die nooit over de grens hebben gekeken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:09 schreef Ama het volgende:
Dansen met Alice van Doe Maar is het volgens Shazam.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:10 schreef Ama het volgende:
Ja het staat zo hard dat Shazam het gewoon kan horen.
Okee UitStraling..quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe Maar is kutmuziek voor nostalgische boomers die nooit over de grens hebben gekeken.
Oeh wanneer ben je bij meester Visser?quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:53 schreef Ama het volgende:
Tering wat staat de muziek hard van de buren.
Hou eens even je gemak jij.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe Maar is kutmuziek voor nostalgische boomers die nooit over de grens hebben gekeken.
Volgend seizoenquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh wanneer ben je bij meester Visser?
hoe gaat het met hem?quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Druk bezig geweest bij bupa
Op zich wel oké. De pijnstillers helpen wel iets dus hij kan voorzichtig een paar meter schuifelen. En hij was gelukkig helder en normaal, dus geen rare bijwerkingen. Daar heb ik goed op gelet.quote:
omnomonoom.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zich wel oké. De pijnstillers helpen wel iets dus hij kan voorzichtig een paar meter schuifelen. En hij was gelukkig helder en normaal, dus geen rare bijwerkingen. Daar heb ik goed op gelet.
Samen babi pangang gegeten
Geen idee. De echo heeft niks opgeleverd, dus hij moet misschien voor een mri.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omnomonoom.
verwachten ze dat de onsteking snel voorbij is?
hmm dus ze weten niet zeker of het een ontsteking is?quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee. De echo heeft niks opgeleverd, dus hij moet misschien voor een mri.
slaap vanaaf wel hier op de stoelquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:49 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)2MvVVWFI3jEwTcQZl8AU
Tijdens het slapen verlies je zweet en kwijl. Daar komen ook nog zo'n dertig tot veertig miljoen huidschilfers per uur bij. Huisstofmijten eten deze huidschilfers en zitten daarom in de dekens, kussens en het matras. Daar leggen ze eitjes en poepen ze. De bijna vijftig verschillende schimmelsoorten in bed eten die poep weer op.
JAAA MEER BANGMAKERIJquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:50 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)jk-je-bed-verschonen
Er staat toch niet dat je kanker krijgt van de huidschilfers? Hoezo is het bangmakerij?quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JAAA MEER BANGMAKERIJ![]()
Wist je dat je van één plakje rosbief al KANKER kunt krijgen?
Nee. Maar hij is eerst door zijn rug gegaan, waardoor hij twee weken moeilijk liep. Ik denk dat hij toen zijn heup heeft overbelast of geforceerd.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dus ze weten niet zeker of het een ontsteking is?
Hmm misschien toch maar wat vaker dan om de maand doenquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Nee dat klopt, dat zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat toch niet dat je kanker krijgt van de huidschilfers?
Gewoon het belerende toontje. WAT er allemaal wel niet voor VRESELIJKS kan gebeuren als je niet VEEL VAKER je bed verschoont.quote:Hoezo is het bangmakerij?
Elke 4 dagen hierquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmm misschien toch maar wat vaker dan om de maand doen
Mja misschien jaquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Maar hij is eerst door zijn rug gegaan, waardoor hij twee weken moeilijk liep. Ik denk dat hij toen zijn heup heeft overbelast of geforceerd.
ja dekbed terugslaan, 3 seconden werkquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja, mijn bed moet ik ook nog opmaken.
Maandag moet hij de huisarts weer bellen. Maar ik vrees dat we hier nog een poosje zoet mee zijn. Ik heb gevraagd of hij maandag ook wil bellen voor wat huishoudelijke hulp de komende tijd.quote:
Opmaken als in verschonen bedoel ik.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dekbed terugslaan, 3 seconden werk![]()
En de e-Blanket aan zetten natuurlijk. Want wamr lenteweer je opoe.
Dit soort dingen bespreek jij op Facebook?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ik doe na 4 dagen weer even mijn dekbed opnieuw in de hoes omdat ik dan inmiddels een lap van een halve meter heb hangen waar geen dekbed in zit en dat vind ik kut. En dan na nog 3 of 4 dagen verschoon ik de hele zooi.
kreeg van de week nog dertig huisvrouwengroepen op Facebook over me heen hoe slecht het wel is dat ik de wasmachine laat draaien voor ALLEEN het dekbedovertrek. Boeiend.
Ik gebruik ook liever FOK! daarvoor.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben echt in geen enkele mening op facebook geīnteresseerd
ja met rugklachten ben je aardig hulpeloos jaquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maandag moet hij de huisarts weer bellen. Maar ik vrees dat we hier nog een poosje zoet mee zijn. Ik heb gevraagd of hij maandag ook wil bellen voor wat huishoudelijke hulp de komende tijd.
dat laatste doe ik ook. Is dat not done?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ik doe na 4 dagen weer even mijn dekbed opnieuw in de hoes omdat ik dan inmiddels een lap van een halve meter heb hangen waar geen dekbed in zit en dat vind ik kut. En dan na nog 3 of 4 dagen verschoon ik de hele zooi.
kreeg van de week nog dertig huisvrouwengroepen op Facebook over me heen hoe slecht het wel is dat ik de wasmachine laat draaien voor ALLEEN het dekbedovertrek. Boeiend.
Jup.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met rugklachten ben je aardig hulpeloos ja
Nou misschien moet ik dat iets nuanceren. Ik zie nogal veel van dat soort dingen langskomen op facebook "Ooooh was jij nog steeds op 60 graden?? Dat is zoo 1970!" "Oooh jij laat hem draaien voor vijf kilo maar er kan 7 kilo in MEID WAT EEN STROOM KOST DAT NIET"quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit soort dingen bespreek jij op Facebook?
Ik zie dit echt helemaal voor me.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou misschien moet ik dat iets nuanceren. Ik zie nogal veel van dat soort dingen langskomen op facebook "Ooooh was jij nog steeds op 60 graden?? Dat is zoo 1970!" "Oooh jij laat hem draaien voor vijf kilo maar er kan 7 kilo in MEID WAT EEN STROOM KOST DAT NIET"
en meestal probeer ik mijn mening dan voor me te houden, maar je kent mij, dat lukt een kwart nanoseconde, op goede dagen. En dan hebben we de figuurlijke poppen aan het spreekwoordelijke dansen
Ik vind het totaal primaquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat laatste doe ik ook. Is dat not done?
Dekbed dichtknopen heb je daar ook geen last van.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het totaal prima![]()
Ik noem dat ding niet voor niks "schepzak". Als je een machine draait met een dekbedovertrek en anything else einigt het met anything else IN het dekbedovertrek. Droger zelfde verhaal. Dus: Apart. simpel
quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou misschien moet ik dat iets nuanceren. Ik zie nogal veel van dat soort dingen langskomen op facebook "Ooooh was jij nog steeds op 60 graden?? Dat is zoo 1970!" "Oooh jij laat hem draaien voor vijf kilo maar er kan 7 kilo in MEID WAT EEN STROOM KOST DAT NIET"
en meestal probeer ik mijn mening dan voor me te houden, maar je kent mij, dat lukt een kwart nanoseconde, op goede dagen. En dan hebben we de figuurlijke poppen aan het spreekwoordelijke dansen
Bij mij past er acht kilo in huehue HEB ALLEEN NIET DE RUIMTE OM ZOVEEL UIT TE HANGEN.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als je een goeie wasmachine hebt zou het niet te erg moeten zijn lijkt mijquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat laatste doe ik ook. Is dat not done?
Veel meer past er toch ook niet bij?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik was hoeslaken, overtrek en misschien nog wat vaatdoeken erbij.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik was hoeslaken, overtrek en misschien nog wat vaatdoeken erbij.
Makkelijkquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Veel meer past er toch ook niet bij?
Dik.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Dekbed dichtknopen heb je daar ook geen last van.
ik was echt nooit op 60 gradenquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij past er acht kilo in huehue HEB ALLEEN NIET DE RUIMTE OM ZOVEEL UIT TE HANGEN.
Acht kilo nat gewicht he, je moet er geen acht kilo droge kleren in frotten. En het wordt er ook niet schoner van als je hem volpropt zodat het amper kan bewegen. En je machine is blij met elke week op zestig graden.
Ja, jij snapt het. Als huisvrouw ben je echt geen lol aanquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij past er acht kilo in huehue HEB ALLEEN NIET DE RUIMTE OM ZOVEEL UIT TE HANGEN.
Acht kilo nat gewicht he, je moet er geen acht kilo droge kleren in frotten. En het wordt er ook niet schoner van als je hem volpropt zodat het amper kan bewegen. En je machine is blij met elke week op zestig graden.
no fucking way i'm doing that..quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:50 schreef CherryLips het volgende:
en faplappen op 95 om de leidingen even goed schoon te branden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:12 schreef CherryLips het volgende:
Beddengoed, handdoeken, vaatdoeken en ondergoed op zestig. Bah, bacteriën.
tshirts ed wat niet vies vies is gaat op 30quote:
Ja echt, ik ben wel zo iemand die de was laat opstapelen want lui, maar het is niet de bedoeling dat ik hem helemaal vol prop. Ten eerste ben ik op een gegeven moment door m'n ondergoed en handdoeken heen, ten tweede heb ik geen vijf kinderen dus is het ook niet nodig, en ik heb geen kast van een huis met een zolder en trappenhuis waar ik alles kan laten drogen. Want een droger is ook niet bepaald milieuvriendelijk Gerda.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, jij snapt het. Als huisvrouw ben je echt geen lol aan
Slaap is anders wel een beleving, ja.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat klopt, dat zeg ik ook niet.
[..]
Gewoon het belerende toontje. WAT er allemaal wel niet voor VRESELIJKS kan gebeuren als je niet VEEL VAKER je bed verschoont.
Nou ja, gericht aan mensen die niet elke week hun bed verschonen, wat op zich best normaal is. De loosheid van RTL nieuws dus.
Zekerquote:
Je moet echt een keer je benen scheren en dan in zon vers bed gaan liggen flesquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZekerEen vers schoon opgemaakt bedje is ook altijd een beetje een traktatie
![]()
Maar dat betekent nog niet dat ik iedere dag alles in de was ga mikken
quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet echt een keer je benen scheren en dan in zon vers bed gaan liggen fles
Dan moet ik het ook elke dag opvouwen, zie ik ook niet gebeuren.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZekerEen vers schoon opgemaakt bedje is ook altijd een beetje een traktatie
![]()
Maar dat betekent nog niet dat ik iedere dag alles in de was ga mikken
ja met nauwelijks wasgoed of helemaal niet? Misschien wat vaatdoeken andersquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:14 schreef CherryLips het volgende:
En eens in de zoveel tijd op 90 met twee vaatwastabletten.
Ik waardeer het idee maar ik ben bang dat dit in mijn geval een bloedbad van Bijbelse proporties gaat worden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet echt een keer je benen scheren en dan in zon vers bed gaan liggen fles
nou ja je scheert toch ook je gezicht?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik waardeer het idee maar ik ben bang dat dit in mijn geval een bloedbad van Bijbelse proporties gaat worden.
Met niks. Weet niet of het uitmaakt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja met nauwelijks wasgoed of helemaal niet? Misschien wat vaatdoeken anders
ja dat wel ja, maar dat heb ik dus al vaker gedaanquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja je scheert toch ook je gezicht?
Denk dat je been makkelijker isquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat wel ja, maar dat heb ik dus al vaker gedaan
nah week eigenlijk ook niet. Ik denk gewoon iets extra's om mee te schuren of zo. Al gaan de vaatdoeken natuurlijk niet door die leidingen etcquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met niks. Weet niet of het uitmaakt.
dat spul stinkt toch hequote:Op vrijdag 8 april 2022 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Of neem Veet en bidden dat je niet allergisch bent.
Mja heb ik naar zitten kijken maar dat ziet er nogal agressief uitquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Of neem Veet en bidden dat je niet allergisch bent.
Ja natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag Noëlle-Vuitton op bed slapen?
Wij wel denk jequote:Op vrijdag 8 april 2022 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, benen scheren zie ik toch niet zo zitten
quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook van dat stugge beenhaar, dan snij je het niet af maar het buigt mee met het mesje ofzo. Heb dan meer het idee dat ik graancirkels aan het maken ben dan dat ik iets scheer.
Dat is zo'n epileerding toch? Geen pretje inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:25 schreef CherryLips het volgende:
Heb ook nog zo'n ladyshave ofzo, HUILEN.
Wen je aan. Maar is niet zo glad als met een mesjequote:Op vrijdag 8 april 2022 21:25 schreef CherryLips het volgende:
Heb ook nog zo'n ladyshave ofzo, HUILEN.
Nou ja mij raad je het gewoon aanquote:
Laser erop.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wen je aan. Maar is niet zo glad als met een mesje
Aaawquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja natuurlijk![]()
Ze mag zelfs onder het dekbed maar dat wil ze niet.
jawel fles sorryquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja mij raad je het gewoon aanWeet niet of dat wel mnet de beste bedoelingen is als ik dit nu lees
![]()
een wat?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan word je toch een bob-vrouw?
Dat heeft mijn personeel de begeleiding al voor me gedaanquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:54 schreef B udapestenaar het volgende:
O ja, mijn bed moet ik ook nog opmaken.
Bewust ongeschoren benenquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een wat?
ja k vind harige benen bij vrouwen wel echt lelijk
quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat heeft mijn personeel de begeleiding al voor me gedaan
Dat hebben toch alleen vrouwen afkomstig uit het Middellands Zeegebied?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een wat?
ja k vind harige benen bij vrouwen wel echt lelijk
quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat hebben toch alleen vrouwen afkomstig uit het Middellands Zeegebied?
Dat je wild aan haar benen likt en een kwartier later naast het bed haarballen loopt uit te braken.
Bitterbal valt nu van haar dekentje af.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat hebben toch alleen vrouwen afkomstig uit het Middellands Zeegebied?
Dat je wild aan haar benen likt en een kwartier later naast het bed haarballen loopt uit te braken.
Telefoon op de wasmachine gelegd zeker.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh ik heb niet eens heel raar gedaan vandaag toch13k stappen ineens
Is dat wel een dekentje?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal valt nu van haar dekentje af.
ja en toen het beddengoed er dertig keer in gedraaidquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Telefoon op de wasmachine gelegd zeker.
Snuk snuk snuk.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en toen het beddengoed er dertig keer in gedraaid![]()
Nee ik heb een smartwatch
Ja wel meer lelijke dingen zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bewust ongeschoren benen![]()
Mja, het is wel natuurlijk
quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal valt nu van haar dekentje af.
Ughquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bewust ongeschoren benen![]()
Mja, het is wel natuurlijk
Gelukkig duurt dat nog ffquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:42 schreef bitterbal het volgende:
Als ik later groot ben dan wil ik ook mijn entree maken op een draak
Lijkt me een stukje haalbaarder.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:42 schreef bitterbal het volgende:
Als ik later groot ben dan wil ik ook mijn entree maken als een draak
Onrealistischserpentquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:42 schreef bitterbal het volgende:
Mijn hoofdquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wel meer lelijke dingen zijn natuurlijk
Beetje freebleeden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ugh![]()
Dat is echt iets voor radicale feministen
Of zoals Bianca Jagger ooit deed in Studio 54quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:42 schreef bitterbal het volgende:
Met Jon Snow aan je zijde?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:42 schreef bitterbal het volgende:
Verwacht je nog te groeien dan?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:42 schreef bitterbal het volgende:
Hoorde laatst dit nummer , ken je deze? Vond het wel wat voor jou eigenlijkquote:
ja in de breedtequote:Op vrijdag 8 april 2022 21:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verwacht je nog te groeien dan?
Heb je dat metalalbum van de Foo Fighters al gehoord? Is uitgebracht onder de naam Dream Widow, maar het zijn gewoon de Foo'squote:Op vrijdag 8 april 2022 21:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoorde laatst dit nummer , ken je deze? Vond het wel wat voor jou eigenlijk![]()
quote:
vertel...quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wel meer lelijke dingen zijn natuurlijk
O, dat gevoel krijg ik na een week of zoquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]aw gadver, na anderhalve dag dook ik toch echt even de berm in met een halve baksteen of zo hoor
zo stel je voorquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die draak achter je als mensen moeilijk doen over een tafeltje vol?
Beetje drakenei tegen hun kop aan gooien.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo stel je voorniemand die dan ooit nog vraagt waarom het dan wel niet kan
Even de wenkbrauwen flamberen bij de eerste lastige vraagquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo stel je voorniemand die dan ooit nog vraagt waarom het dan wel niet kan
man man man dat wil ikquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even de wenkbrauwen flamberen bij de eerste lastige vraag
quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even de wenkbrauwen flamberen bij de eerste lastige vraag
quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
man man man dat wil ikde natte droom van bal
Of in een willekeurig crematoriumquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Op zich kan dit al met een busje deo en een aansteker
ja dat is het dan toch net niet als ik dan snel een drakenmasker opzet en hun wenkbrouwen wegschroeiquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Op zich kan dit al met een busje deo en een aansteker
Die Russen schijnen een mobiele versie te hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of in een willekeurig crematorium
Kun je een beetje grommen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat is het dan toch net niet als ik dan snel een drakenmasker opzet en hun wenkbrouwen wegschroei
Nee, moet ook eerlijk zeggen dat ik super weg ben van de Foo Fightersquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je dat metalalbum van de Foo Fighters al gehoord? Is uitgebracht onder de naam Dream Widow, maar het zijn gewoon de Foo's
Het is wel totaal anders dan je van de Foo Fighters gewend bent....quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee, moet ook eerlijk zeggen dat ik super weg ben van de Foo Fighters
Die hadden de Duitsers ook maar die hadden grotere ogen dan de maagquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Russen schijnen een mobiele versie te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |