SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Moet je je tv op een kastje zetten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:22 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die lage TV kijken zijn ook van die types die gaan staan loeren en filmen als er ergens een ongeluk is gebeurt.
Gewoon aan de muur hangenquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je je tv op een kastje zetten.
Zou mooi zijn als je nu een blij hondje om je benen heen wriemelende en keffende zou hebben die dolgelukkig is dat je weer thuis bent.quote:
Volgens mij is fles niet zo'n hondenvriendquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als je nu een blij hondje om je benen heen wriemelende en keffende zou hebben die dolgelukkig is dat je weer thuis bent.
Of andersom??quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij is fles niet zo'n hondenvriend
Gebakken met een krokant laagje en zoetzure sausquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gebakken met een krokant laagje en zoetzure saus
Gohquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat zou niet mooi zijn, daar zou ik knettergek van worden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als je nu een blij hondje om je benen heen wriemelende en keffende zou hebben die dolgelukkig is dat je weer thuis bent.
Zolang het niet dagelijks is…quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:38 schreef CherryLips het volgende:
Zat even te kijken wanneer ik daar voor het laatst heb besteld, maar ik bestelde er eerst om de vier maanden en nu bijna elke maandWat erg.
Komt vast niet door onsquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:38 schreef CherryLips het volgende:
Zat even te kijken wanneer ik daar voor het laatst heb besteld, maar ik bestelde er eerst om de vier maanden en nu bijna elke maandWat erg.
Lieve beesten man!quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat zou niet mooi zijn, daar zou ik knettergek van worden.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |