Ik zorg inderdaad dat wanneer ik weer eten moet maken voor Bambi, we iets eten waar ik een paar kleine porties voor haar uit kan halen. Gisteren bijvoorbeeld aardappels en broccoli, dus heb nu een paar porties aardappel en broccoli voor haar. Normaal aten we er zelf twee dagen van.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:34 schreef Takkie88 het volgende:
Als je zelf niet teveel zout door je eten doet (of je voegt het toe wanneer het op je bord ligt) dan kunnen ze ook best snel al echt mee-eten. Zulke hoeveelheden gaan er nog niet in.
Echt volledig apart koken hebben wij bij Sofie amper gedaan.
Ja hoor! Ik heb er eentje van bol.com waar je ze dan makkelijk weer eruit kan drukken. Ik vind aardappel makkelijker dan rijst.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:22 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Wat goed! Dat halen wij echt niet. Ik zal morgen eens wat simpele groenten kopen en dan gewoon wat koken, net als aardappel en rijst en wat kip. Kun je gemalen aardappel, rijst en kip ook gewoon invriezen in een ijsblokjesvorm?
Aardappel zeker niet malen maar altijd prakken, anders krijg je lijm. Rijst ongeprakt invriezen. En blauwe bessen ook, anders krijg je blokjes rubber. Verder kan dat wel ja.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:22 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Wat goed! Dat halen wij echt niet. Ik zal morgen eens wat simpele groenten kopen en dan gewoon wat koken, net als aardappel en rijst en wat kip. Kun je gemalen aardappel, rijst en kip ook gewoon invriezen in een ijsblokjesvorm?
quote:Op donderdag 5 mei 2022 06:45 schreef _Lily_ het volgende:
Overigens krijg ik dagelijks van de opvang te horen dat hij een woede-aanval krijgt als zijn fruit op is. Wat een boefje
En kruiden (minus zout) dan? Mogen kleine kinderen dat al hebben?quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:34 schreef Takkie88 het volgende:
Als je zelf niet teveel zout door je eten doet (of je voegt het toe wanneer het op je bord ligt) dan kunnen ze ook best snel al echt mee-eten. Zulke hoeveelheden gaan er nog niet in.
Echt volledig apart koken hebben wij bij Sofie amper gedaan.
Ja hoor dat mag gewoon, met milde kruiden beginnen is wel verstandig.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:43 schreef Mahra het volgende:
[..]
En kruiden (minus zout) dan? Mogen kleine kinderen dat al hebben?
Ja, kun je ook gewoon invriezen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:22 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ja het gaat te snelquote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bambi alweer een half jaar oud![]()
Jeetje, wat gaat de tijd snel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen ervaring mee. Het klinkt wel akelig. Ik zou het verder voorleggen aan 'n dokter i.p.v. op internet te gaan lezen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:38 schreef Mango91 het volgende:
Ahh wat een schatje douche-eend!
Ik wil graag even het volgende delen: mijn baby lijkt bij het huilen geen adem te kunnen halen en loopt blauw/grijs aan. Het duurt vaak een seconde of 5 a 10 en hapt dan weer naar adem. In de afgelopen 24 uur is dit al 3 keer voorgekomen. Op internet lees ik dat dit breath-holding spells wordt genoemd en in principe onschuldig is (op een klein percentage na).
Ik weet nu niet zo goed of we hier wat mee moeten. Ik vind het iig heel naar/angstig om te zien.
Hebben jullie hier ervaring mee?
Ja, mijn beide kinderen hadden dit. Die konden dan ook in de top van een huil ineens geen geluid meer maken. In het gezicht blazen werkte hier altijd. Maar in geval van twijfel, vraag het bij je CB of huisarts. Film het ook zodat je beeldmateriaal hebt bij zo'n vraag, is mijn ervaring inmiddelsquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:38 schreef Mango91 het volgende:
Ahh wat een schatje douche-eend!
Ik wil graag even het volgende delen: mijn baby lijkt bij het huilen geen adem te kunnen halen en loopt blauw/grijs aan. Het duurt vaak een seconde of 5 a 10 en hapt dan weer naar adem. In de afgelopen 24 uur is dit al 3 keer voorgekomen. Op internet lees ik dat dit breath-holding spells wordt genoemd en in principe onschuldig is (op een klein percentage na).
Ik weet nu niet zo goed of we hier wat mee moeten. Ik vind het iig heel naar/angstig om te zien.
Hebben jullie hier ervaring mee?
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja het gaat te snel.
Anna is vandaag 7 maanden.Ah, wat een droppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja het gaat te snel.
Anna is vandaag 7 maanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me heel naar, Mango. Ook al weet je dat het geen kwaad kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |