Ja meteen halen dan natuurlijk. Garantie op een goal of 10.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is transfervrij, zoals je kunt lezen.
Nee joh, dat wordt nooit je eerste spitsquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja meteen halen dan natuurlijk. Garantie op een goal of 10.
Goals maken gaat nog maar verder heb je er niets aan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja meteen halen dan natuurlijk. Garantie op een goal of 10.
Wie danquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh, dat wordt nooit je eerste spits
Moet zeggen dat er wel teveel kutpenalty's bij zaten. Allemaal ook vreselijk irritant genomen. Ook wel een paar aardige balletjes in de kruising dus hij kan wel wat.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goals maken gaat nog maar verder heb je er niets aan.
Als je een beperkt budget hebt snap ik zo’n Danilo wel. Kan je de miljoenen besteden aan een echt goede spits.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:16 schreef fetX het volgende:
Tja. Dessers 4 miljoen of Danilo gratis.
Eigenlijk geen van beide.
Nee, hij kan niets.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat er wel teveel kutpenalty's bij zaten. Allemaal ook vreselijk irritant genomen. Ook wel een paar aardige balletjes in de kruising dus hij kan wel wat.
Danilo gaat inderdaad nooit je eerste spits worden. Lijkt me duidelijk dat er flink geïnvesteerd gaat worden in de zomer zodra Sinisterra, Senesi en Kokcu verkocht worden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je een beperkt budget hebt snap ik zo’n Danilo wel. Kan je de miljoenen besteden aan een echt goede spits.
Maar hij is al niet beter dan Linssen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je een beperkt budget hebt snap ik zo’n Danilo wel. Kan je de miljoenen besteden aan een echt goede spits.
Nee dat denk ik ook niet. Daarom zeg ik, misschien is het bekend dat hij weg gaat? Anders zou ik het wel raar vinden.quote:
Het spitsenduo (niet echt een duo, maar meer een aanvulling) Dessers en Linssen was eigenlijk nog best aardig dit jaar.quote:
In een ideale situatie speelt je reservespits ook niet zoveel als Dessers dit seizoen natuurlijk, gewoon geboren uit pure armoede. Dus deze post slaat weer eens nergens op.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het spitsenduo (niet echt een duo, maar meer een aanvulling) Dessers en Linssen was eigenlijk nog best aardig dit jaar.
Is de vraag of die Danilo als invaller net zo'n hoog rendement kan halen als Dessers. Ik denk eerlijk gezegd van niet.
Ja in principe moet je eerste spits gewoon 80-90% van de tijd spelenquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
In een ideale situatie speelt je reservespits ook niet zoveel als Dessers dit seizoen natuurlijk, gewoon geboren uit pure armoede. Dus deze post slaat weer eens nergens op.
13 goals en 6 assists in 1209 minuten (dat zijn de statistieken van Dessers) is uitzonderlijk goed te noemen. Ondanks dat hij best wat minuten heeft gehad denk ik niet dat een Danilo zulke statistieken snel zal halen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
In een ideale situatie speelt je reservespits ook niet zoveel als Dessers dit seizoen natuurlijk, gewoon geboren uit pure armoede. Dus deze post slaat weer eens nergens op.
Ach hij heeft het al eerder vrij netjes gedaan bij een subtopper.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tip: Als je middelmaat wil blijven dan haal je Danilo
Leuk voor KKD
Ja is dat nou wel zo eigenlijk? Je hebt een basispits die 60 procent van de tijd speelt en een stand-in die in de overgebleven 40 procent een ontzettend hoog rendement haalt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja in principe moet je eerste spits gewoon 80-90% van de tijd spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |