Dat idd. De nachten/ochtenden zijn aan de frisse kant. Groot verschil tussen dag en nacht.quote:Op maandag 11 april 2022 21:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dikke prima. Het is onder aan de streep op pas halverwege april natuurlijk.
Dat huis van jouquote:Op maandag 11 april 2022 23:45 schreef Nattekat het volgende:
Alles staat open, airco doet dienst als grote ventilator, afzuigsysteem staat volledig aan. Temperatuur daalt mondjesmaat richting de 18. Alles om maar zo lang mogelijk de warmte buiten te houden.
Ik geef het tot het middaguur voor het vervelend warm is binnen
Hier wordt het midden in de winter al ruim 20 graden als de zon lekker schijnt (met wat hulp van de buren) terwijl het buiten vriest, dus ik wil niet eens weten hoe dat gaat als ik 's avonds niet goed doorlucht de dag voor het 20+ wordtquote:Op dinsdag 12 april 2022 04:32 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat huis van jou
Het is pas april, het wordt na een poos kou weer een keertje 20 hele graden en dan nu alweer 's nachts voor moeten luchten, hoe dan?
Even De Bilt nemende als gemiddelde ziet het er gewoon prima uit de komende weken:quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:59 schreef Kettlebell het volgende:
Waar wonen jullie? Ik zie alleen vandaag 20 graden en verder van die net niet temperaturen van 14 graden voor de komende 2 weken. Paasweekend wel lekker zonnig dat dan weer wel. Verder vooral allemaal nét niet.
Ik woon in het goede deel van het landquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:59 schreef Kettlebell het volgende:
Waar wonen jullie? Ik zie alleen vandaag 20 graden en verder van die net niet temperaturen van 14 graden voor de komende 2 weken. Paasweekend wel lekker zonnig dat dan weer wel. Verder vooral allemaal nét niet.
Kan me er vanuit mijn persoonlijke ervaringen met woningen zo weinig bij voorstellen, maar heb medelijden hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier wordt het midden in de winter al ruim 20 graden als de zon lekker schijnt (met wat hulp van de buren) terwijl het buiten vriest, dus ik wil niet eens weten hoe dat gaat als ik 's avonds niet goed doorlucht de dag voor het 20+ wordt
Het feit dat ik die 18 nooit bereikt heb terwijl er bijna de hele dag iets open heeft gestaan zegt misschien ook wel wat.
Ik heb jaren op een zolder gezeten, dus dit is nog nietsquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:23 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Kan me er vanuit mijn persoonlijke ervaringen met woningen zo weinig bij voorstellen, maar heb medelijden hoor.Wow.
Stond al voor het weekend in de kaarten dat het vandaag veelal bewolkt zou zijn. Broeierig.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vind het vies tegenvallen met dat mooie zonnige weer. Aardig bewolkt hier.
Saai, wanneer wordt het weer zo mooi helder als in maart?quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Stond al voor het weekend in de kaarten dat het vandaag veelal bewolkt zou zijn. Broeierig.
Denk pas in het weekend.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Saai, wanneer wordt het weer zo mooi helder als in maart?
Nee joh, broeierig, dit??quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Stond al voor het weekend in de kaarten dat het vandaag veelal bewolkt zou zijn. Broeierig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |