Gecondoleerd en sterkte Oriente!quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef Oriente het volgende:
Ouders bellen me net, m'n opa is zojuist, als het goed is zonder nog pijn te hebben of iets gemerkt te hebben, overleden.
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef Oriente het volgende:
Ouders bellen me net, m'n opa is zojuist, als het goed is zonder nog pijn te hebben of iets gemerkt te hebben, overleden.
Ik ga voor een broodje kroket denk ik.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
steak met paddestoelenquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net gebraden kipfilet, rode ui en bruin brood.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat kan zo lekker zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga voor een broodje kroket denk ik.
Toevallig, ik ook!quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga voor een broodje kroket denk ik.
Ik heb er ook nog een bamischijf bij genomen!quote:
Als je dit eerder had gezegd had ik die ook genomen, ik had ze in de vriezer liggen en loenste er naar. Heb wat piepers erbij gemaakt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog een bamischijf bij genomen!
Er zat zelfs een doperwt in, ik heb mijn groente voor vandaag wel weer gehad.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je dit eerder had gezegd had ik die ook genomen, ik had ze in de vriezer liggen en loenste er naar. Heb wat piepers erbij gemaakt.
Dat is m'n favoriet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog een bamischijf bij genomen!
Favoriet zou ik niet willen zeggen, maar een bamischijf vind ik prima te eten.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:02 schreef Caland het volgende:
Mensen die bamischijf als favoriete snack hebben vertrouw ik doorgaans niet in het leven
Wat is jouw favoriete snack?quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:02 schreef Caland het volgende:
Mensen die bamischijf als favoriete snack hebben vertrouw ik doorgaans niet in het leven
I’m a simple guyquote:
johan 'liefste man van nederland' boskampgodquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:02 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |