misschien kan ik nog zijn insta achterhalen.quote:
Lekker lang!quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een maand.
Je moet nu een thailand pass aanvragen. Moet je je vaccinaties uploaden. verzekering afsluiten en eerste dag bij aankomst test laten doen en uitslag in speciaal geselecteerde hotels afwachten.
geruchten gaan dat per 1 juni alle maatregelen vervallen
dan ga ik zo ff kijken.quote:
qatar airways ., vlieg naar doha-bangkok en dan samuiquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker lang!
Je hebt je ingelezen, mooi![]()
Met welke maatschappij vlieg je?
Koh?quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
qatar airways ., vlieg naar doha-bangkok en dan samui
Staat op mijn lijst van plekken waar ik wel heen wilquote:
gewoon op je normale browser werken toch?quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan ga ik zo ff kijken.
Onthoud zo'n vpn al je wachtwoorden waarmee je al hebt ingelogd of begin je op een 'nieuwe' browser?
waarom koh samui?quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Staat op mijn lijst van plekken waar ik wel heen wil
En de qatar qsuites wil ik ook een keer testen.
omdat je in thailand als je op fok wilt constant moet aantonen geen bot te zijn en dat gaat vaak mis of midden tijdens het plaatsen van een post ofzoquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:04 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon op je normale browser werken toch?
waarom vpn?
Was in China ookquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat je in thailand als je op fok wilt constant moet aantonen geen bot te zijn en dat gaat vaak mis of midden tijdens het plaatsen van een post ofzo
was echt schijt irritant
oh..quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat je in thailand als je op fok wilt constant moet aantonen geen bot te zijn en dat gaat vaak mis of midden tijdens het plaatsen van een post ofzo
was echt schijt irritant
We vliegen naar BKK, maar wat verder gaan doen plannen we later wel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:04 schreef bitterbal het volgende:
maar leuk fogelga je alleen naar bangkok? Vind het indrukwekkende stad wel
Ziet er gewoon tof uit, da’s alles.quote:
En de VS ook.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:05 schreef Ama het volgende:
Was eerste keer dat ik ook echt merkte wat luchtvervuiling is. Misschien is dat nu wel beter.
Heb ervaring met precies 0 Thaise eilanden voorlopigquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooi eiland, maar vrijwel al die eilanden zijn mooi
Een collega van mij omschreef Bangkok als een sauna die je deelt met een auto met draaiende motor.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Zag bijna alleen maar mensen met mondkapjes op.
Ja dat klopt wel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een collega van mij omschreef Bangkok als een sauna die je deelt met een auto met draaiende motor.
ik ga naar het eiland er naast. Koh phanganquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb ervaring met precies 0 Thaise eilanden voorlopig
Leuk. Zin in.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een collega van mij omschreef Bangkok als een sauna die je deelt met een auto met draaiende motor.
Pangangquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga naar het eiland er naast. Koh phangan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |