Dat kan denk ik nietquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Smartengeld? Ga je die boom aanklagen?
nee heb nog roomboterquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hop hop, klim op de bitterbrommert. Anders vliegt je hagelslag morgen alle kanten op.
ZLM 4 Lifequote:Op vrijdag 8 april 2022 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die verzekering van grmbl is heel royaal met alles
Maar dat komt dan via een ongevallenverzekering. Was je onderweg van/naar werk?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kan denk ik nietMaar dat is voor alle permanente schade zoals mijn misvormde buik, gammele schouders en half werkende elleboog
Gewoon uit de autoverzekeringquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat komt dan via een ongevallenverzekering. Was je onderweg van/naar werk?
Roomboter is de enige echte. Margarine en dat soort kneut is botervervanger.quote:
Ja had gewoon all-risk met alles er op en er aan. En die verzekering van de werkgever heb ik echt nog geen kut aan gehad, die vragen wel elk jaar om een medische machtiging maar voor de rest heb ik er nog geen cent of zinnig bericht van gezienquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Inzittendendekking?
Werkgevers hebben hier doorgaans ook een verzekering voor.
heb ik net gedaanquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel op tijd uit de koelkast halen dan
ja ik noem dat ook altijd boter :pquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Roomboter is de enige echte. Margarine en dat soort kneut is botervervanger.
Margarine is vies en van oorsprong grijsquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Roomboter is de enige echte. Margarine en dat soort kneut is botervervanger.
quote:
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:45 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb alles nu voor de vakantie geloof ik
Voor in je hotelkamer?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:46 schreef bitterbal het volgende:
zit alleen te twijfelen om zon draagbaar boxje te kopen
Alleen doen als je ver bij anderen vandaan zit.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:46 schreef bitterbal het volgende:
zit alleen te twijfelen om zon draagbaar boxje te kopen
Daarom ook mijn vraag haha.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen doen als je ver bij anderen vandaan zit.
Nee joh, gewoon lekker midden op het terras zodat iedereen kan meegenietenquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen doen als je ver bij anderen vandaan zit.
Haad jij dat ja?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:48 schreef bitterbal het volgende:
dat zeggen jullie tegen de grootste geluidshaadster
Jihaadistquote:
Je weet het niet met mensen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:48 schreef bitterbal het volgende:
dat zeggen jullie tegen de grootste geluidshaadster
Poeh maar echt. Was even bang dat het voor op het strand was haha.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Poeh maar echt. Was even bang dat het voor op het strand was haha.
Wist niet dat jij je stoort aan geluid tbh.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:51 schreef bitterbal het volgende:
jullie denken dat iemand die zich zo kan storen aan geluid zomaar met zo'n box op het strand gaat zitten?
quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Als je zoveel geluit produceerd op het strant dan ben je niet goet bij je hooft.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Als je zoveel geluit produceerd op het strant dan ben je niet goet bij je hooft.
Waarom stoor jeje aan geluid?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:51 schreef bitterbal het volgende:
jullie denken dat iemand die zich zo kan storen aan geluid zomaar met zo'n box op het strand gaat zitten?
Dan zou ik persoonlijk gewoon lekker je headphone opzetten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:52 schreef bitterbal het volgende:
maar goed nee voor het huisje waar ik zit
Draadloze oordopjes.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:52 schreef bitterbal het volgende:
maar goed nee voor het huisje waar ik zit
WAASAAAAAAAHquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gaat denk ik iets mis in mijn hersenen. lijkt alsof het versterkt binnenkomt
Heb je al nieuwe bikini’s en jurkjes?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:54 schreef bitterbal het volgende:
koptelefoon heb ik al vaak genoeg op. Ook niet echt goed voor je oren
jaquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je al nieuwe bikini’s en jurkjes?
moet mij nog inlezen in dat vpn gedoequote:Op vrijdag 8 april 2022 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hopelijk ben je wel online voor leuke vakantie verhalen.
iPad denk ik.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:56 schreef Ama het volgende:
Ik zou zelf niet eens een laptop meenemen volgens mij.
Nice! Blijf je lang? Alle ‘covidpapieren’ al in orde?quote:
Ik kan NordVPN aanraden. Maar als je het verder niet gebruikt misschien beetje duur.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet mij nog inlezen in dat vpn gedoe
Heb ik niet maar voor die paar appjes heen en weer en een keer hoi op FOK! zou mijn mobiel wel goed genoeg zijn.quote:
Wij ook!!quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:57 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd of die ene tindermatch is er is met zijn huis![]()
Een maand.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nice! Blijf je lang? Alle ‘covidpapieren’ al in orde?
Heb alvast voor januari een trip naar Bangkok geboekt, verjaardagscadeau voor mijn vriendin. Ben nog nooit in Thailand geweest.
kan ej dat voor 1 maand doen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan NordVPN aanraden. Maar als je het verder niet gebruikt misschien beetje duur.
Beetje tv kijken in bed, FaceTimen met familie.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik niet maar voor die paar appjes heen en weer en een keer hoi op FOK! zou mijn mobiel wel goed genoeg zijn.
Zou er geen tv op de kamer zijn? Is tegenwoordig wel veel zo toch.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje tv kijken in bed, FaceTimen met familie.
misschien kan ik nog zijn insta achterhalen.quote:
Lekker lang!quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een maand.
Je moet nu een thailand pass aanvragen. Moet je je vaccinaties uploaden. verzekering afsluiten en eerste dag bij aankomst test laten doen en uitslag in speciaal geselecteerde hotels afwachten.
geruchten gaan dat per 1 juni alle maatregelen vervallen
dan ga ik zo ff kijken.quote:
qatar airways ., vlieg naar doha-bangkok en dan samuiquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker lang!
Je hebt je ingelezen, mooi![]()
Met welke maatschappij vlieg je?
Koh?quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
qatar airways ., vlieg naar doha-bangkok en dan samui
Staat op mijn lijst van plekken waar ik wel heen wilquote:
gewoon op je normale browser werken toch?quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan ga ik zo ff kijken.
Onthoud zo'n vpn al je wachtwoorden waarmee je al hebt ingelogd of begin je op een 'nieuwe' browser?
waarom koh samui?quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Staat op mijn lijst van plekken waar ik wel heen wil
En de qatar qsuites wil ik ook een keer testen.
omdat je in thailand als je op fok wilt constant moet aantonen geen bot te zijn en dat gaat vaak mis of midden tijdens het plaatsen van een post ofzoquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:04 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon op je normale browser werken toch?
waarom vpn?
Was in China ookquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat je in thailand als je op fok wilt constant moet aantonen geen bot te zijn en dat gaat vaak mis of midden tijdens het plaatsen van een post ofzo
was echt schijt irritant
oh..quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat je in thailand als je op fok wilt constant moet aantonen geen bot te zijn en dat gaat vaak mis of midden tijdens het plaatsen van een post ofzo
was echt schijt irritant
We vliegen naar BKK, maar wat verder gaan doen plannen we later wel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:04 schreef bitterbal het volgende:
maar leuk fogelga je alleen naar bangkok? Vind het indrukwekkende stad wel
Ziet er gewoon tof uit, da’s alles.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |